Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Fabian

Ook Toro Rosso heeft volgens mij zo'n rare neus.

rafael25

Ik hoop dat mgp mclaren de beste bolides hebben gebouwd want de andere formule1 auto's zijn echt spuug lelijk. ??? ???

rafael25

Red Bull komt met een luchtinlaat in de getrapte neus, wel degelijk anders dan andere teams dus. Zullen ze het voor extra koeling gebruiken (om Kers problemen op te lossen) of zullen ze het net als naar verluid McLaren gebruiken om een soort blown diffuser te creƫren? Zie video

#!

Folkert

Citaat van: rafael25 op 06 februari 2012 - 16:01:15
Ik hoop dat mgp mclaren de beste bolides hebben gebouwd want de andere formule1 auto's zijn echt spuug lelijk. ??? ???

Hoe gaaf zou het zijn als Mclaren de auto to beat word. En mooi en snel. Maar vrees er ergens voor. Lelijke auto's mogen niet snel zijn, dat is onnatuurlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 06 februari 2012 - 16:12:45
Hoe gaaf zou het zijn als Mclaren de auto to beat word. En mooi en snel. Maar vrees er ergens voor. Lelijke auto's mogen niet snel zijn, dat is onnatuurlijk.

Ik hoop met je mee...Ik kan mij idd. ook geen lelijke (zwaar afwijkende) auto herinneren, die kampioen werd. Mss. de Ferrari 312T4/T5 van Jody Scheckter, maar dat is een schoonheid vergeleken met die oerlelijkerds van Ferrari, RBR, Lotus etc.

Bridelance

Maar waar zien jullie eigenlijk die luchtinlaat van de McLaren? Ik zie hem nu nog steeds niet  :( Het enige wat ik zie is de splitter onder de neus

Franky R.

Citaat van: Bridelance op 06 februari 2012 - 16:25:56
Maar waar zien jullie eigenlijk die luchtinlaat van de McLaren? Ik zie hem nu nog steeds niet  :( Het enige wat ik zie is de splitter onder de neus

De luchtinlaat zou onder de neus van de McLaren zitten, maar ik heb het tot nu toe ook niet gezien.. :-[

Gerard

@burorri; dat zou wel een stunt staan idd ;D

T.Nuvolari

Ik kan er maar niet over, zo lelijk de oplossing dat (bijna) alle teams heben gevonden op de nieuwe regels.
Formule 1 anno 2012


Ofwel hebben ze bij McLaren hun werk niet goed gedaan, ofwel hebben ze gezien dat het geen moer uithaald en kozen voor het mooiste design.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 06 februari 2012 - 16:40:20
Ik kan er maar niet over, zo lelijk de oplossing dat (bijna) alle teams heben gevonden op de nieuwe regels.
Formule 1 anno 2012


Ofwel hebben ze bij McLaren hun werk niet goed gedaan, ofwel hebben ze gezien dat het geen moer uithaald en kozen voor het mooiste design.

Op de fora gaat de grap al rond, dat de 2012-neuzen zijn gestileerd naar voorbeeld van Alain Prost... ;D ;D

Franky R.


KVDracer

Die neuzen zijn spuuglelijk, dat ze allemaal maar overstappen op de neus van McLaren, veel mooier. Maar de Sauber van vorig jaar vond ik qua kleurstelling toch mooier. Ik hoop dat STR en Mercedes nog iets moois uit hun hoed toveren.

0634

Helmut Marko heeft voor de zoveelste keer aangetoond onbetrouwbaar te zijn: volgens hem was de RB8 met een mooiere en elegantere neus uitgevoerd dat de Ferrari, maar zo mogelijk is deze nog lelijker... :'(

Folkert

Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 18:31:47
Helmut Marko heeft voor de zoveelste keer aangetoond onbetrouwbaar te zijn: volgens hem was de RB8 met een mooiere en elegantere neus uitgevoerd dat de Ferrari, maar zo mogelijk is deze nog lelijker... :'(
Nu maar wachten op het bericht van Marko dat RBR 8 best RBR ooit is, en dat geen andere auto zo snel zou zijn als de RBR.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 16:27:36
Citaat van: Bridelance op 06 februari 2012 - 16:25:56
Maar waar zien jullie eigenlijk die luchtinlaat van de McLaren? Ik zie hem nu nog steeds niet  :( Het enige wat ik zie is de splitter onder de neus

De luchtinlaat zou onder de neus van de McLaren zitten, maar ik heb het tot nu toe ook niet gezien.. :-[

Op deze foto, denk ik aan 'n luchtinlaat. ::)


Maar op deze is het wel duidelijk dat dit niet het geval is.  :-\


Na nadere bestudering kom ik dus tot de conclusie dat we (ik was gelukkig niet alleen) ons vergist hebben.  :-[