Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Enzo

Verbaas me hier toch wel een beetje over. Om veiligheidsredenen moet de neus omlaag, maar een speerpunt mag wel??  ???

Matthijs

Citaat van: Enzo op 06 februari 2012 - 12:47:37
Verbaas me hier toch wel een beetje over. Om veiligheidsredenen moet de neus omlaag, maar een speerpunt mag wel??  ???
Ja bizar, kan me niet voorstellen dat dit het doel was van de FIA. Zal volgend jaar wel weer allemaal anders worden...

Vieze baas

Dat zal wel niet heel stevig zijn, is ook kreukelzone toch?

Maar ikd acht dat HRT niet meedeed aan de tests? Ze zijn wel in Jerez aanwezig

Er staat HRT op de neus

Fabian

HRT zou niet met de nieuwe auto aanwezig zijn, maar met de auto van vorig jaar.

Matthijs

Mooie wagen, zou stoer zijn als 'ie wit zou blijven. Sponsors hebben ze toch niet...

Bridelance

Ik heb dit hier nog nergens zien staan, dus ik post deze nog ff  ;)

analyse van de nieuwe McLaren



Iemand trouwens idee waarom er nog steeds geen RB8 te zien is op de RBR site? Hij moest al 4 minuten zichtbaar zijn  :D

Fabian

Doet het nu wel. Ook zo' rare neus te zien.

Fabian


Bridelance

Ik zie eigenlijk maar 2 grote verschillen (buiten de neus dan):
onder neus is één en ander veranderd (onder andere hetgene die er vorig jaar zo uitzag)
en ten tweede zie ik de uitlaat niet direct zitten  ??? Maar veel is er ook niet te zien op die video  :(

Fabian

Citaat van: Bridelance op 06 februari 2012 - 14:24:48
Maar veel is er ook niet te zien op die video  :(

Klopt. Ik had liever een andere launch gezien van Red Bull. Maar goed de foto's zullen snel volgen en hopelijk geven die meer duidelijkheid.

Bridelance

#220
Al iets meer op te zien:
https://www.redbullcontentpool.com/stock/showVideoOffer.action?offerID=1328514061043-54180636

Op 3:54 van bovenstaande video: zit er daar nu een air intake bovenop de neus of is dat gezichtsbedrog?

Gerard

Inderdaad, ook de RBR heeft zo'n afzichtelijke neus... Omg!

Franky R.

@Gerard,

Had ik niet al eerder gezegd dat Helmut Marko uit zijn nek zwamt? ;)

Franky R.

Citaat van: Bridelance op 06 februari 2012 - 14:32:20
Al iets meer op te zien:
https://www.redbullcontentpool.com/stock/showVideoOffer.action?offerID=1328514061043-54180636

Op 3:54 van bovenstaande video: zit er daar nu een air intake bovenop de neus of is dat gezichtsbedrog?

BTW, Welkom op onze forum!

Ik vind dat RBR wel erg achterlijk loopt te doen...Ze gaan morgen testen met die auto, dus toon die kar op een normale manier! >:(

Bridelance

Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 14:51:53
BTW, Welkom op onze forum!

Ik vind dat RBR wel erg achterlijk loopt te doen...Ze gaan morgen testen met die auto, dus toon die kar op een normale manier! >:(

Thx  ;)
en idd ze zouden wat meer mogen tonen!

Net gelezen dat er in die bobbel op de neus een luchtinlaat zit voor de koeling. Het eerste team die dat doet dit jaar bij mijn weten