Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Wizard

Zijn inderdaad geen schoonheden. ;) Overigens, een zijlijntje, ik vroeg mij altijd af waar ik de naam Caterham van kon. Net toch maar eens gegoogled en het blijkt de officiële bouwer van de Super Seven te zijn!

robbert

wie kijkt er nu naar de f1 om mooie wagens te zien? Ik hoop dat er zijn, die naar de f1 kijkt om mooie races te zien zoals vorig seizoen

0634

Ik kijk ook voor de races, maar ik zie liever mooie autos dan lelijke, net zoals ik liever mooie vrouwen zie dan lelijke hoewel de lelijke inhoudelijk misschien wel meer bagage heeft..

Wizard

Dat maakt de sex niet lekkerder... ;)

Matthijs

Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 09:58:55
Zijn inderdaad geen schoonheden. ;) Overigens, een zijlijntje, ik vroeg mij altijd af waar ik de naam Caterham van kon. Net toch maar eens gegoogled en het blijkt de officiële bouwer van de Super Seven te zijn!
Die overigens is afgeleid van de Lotus Seven. Zie je de ironie? :)

0634

Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 10:43:45
Dat maakt de sex niet lekkerder... ;)
Sex met een mooie vrouw is ook niet per definitie lekkerder als die met een minder mooie... ;).

Wizard

Nou, eigenlijk wel. De beleving alleen al. Want, als er een afgrijselijk gedaante voor me staat dan weigeren essentiële lichaamsdelen dienst. Maar goed, ik heb de indruk dat we iets wat afdwalen. Hahaha!

Bart VD

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2012 - 11:29:01
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 10:43:45
Dat maakt de sex niet lekkerder... ;)
Sex met een mooie vrouw is ook niet per definitie lekkerder als die met een minder mooie... ;).

Als iemand van beide versies een exemplaar kan leveren, dan wil ik mij gerust opofferen om uit te zoeken of sex met de ene beter is dan sex met de andere.  Nu ja, om representatief te zijn, zou een steekproef van enkele honderden "testrits" natuurlijk wel beter zijn.
This space for rent

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2012 - 11:29:01
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 10:43:45
Dat maakt de sex niet lekkerder... ;)
Sex met een mooie vrouw is ook niet per definitie lekkerder als die met een minder mooie... ;).

Zo spreekt de man met ervaring  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 11:55:57
Nou, eigenlijk wel. De beleving alleen al. Want, als er een afgrijselijk gedaante voor me staat dan weigeren essentiële lichaamsdelen dienst. Maar goed, ik heb de indruk dat we iets wat afdwalen. Hahaha!
Hallo, afgrijselijk is wat anders dan minder mooi, zoals ik zei, vriend.... :(

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2012 - 12:40:53

Zo spreekt de man met ervaring  ;D
Naamgenoot Pauw is er niets bij met zijn 200 ;).

Wizard

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2012 - 12:45:18
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 11:55:57
Nou, eigenlijk wel. De beleving alleen al. Want, als er een afgrijselijk gedaante voor me staat dan weigeren essentiële lichaamsdelen dienst. Maar goed, ik heb de indruk dat we iets wat afdwalen. Hahaha!
Hallo, afgrijselijk is wat anders dan minder mooi, zoals ik zei, vriend.... :(

Lees nog eens wat je schreef.

janke

#177
Citaat van: Matthijs op 04 februari 2012 - 11:12:04
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 09:58:55
Zijn inderdaad geen schoonheden. ;) Overigens, een zijlijntje, ik vroeg mij altijd af waar ik de naam Caterham van kon. Net toch maar eens gegoogled en het blijkt de officiële bouwer van de Super Seven te zijn!
Die overigens is afgeleid van de Lotus Seven. Zie je de ironie? :)

Jawel. Maar doe mij maar een Donkevoort. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Matthijs op 04 februari 2012 - 11:12:04
Citaat van: Wizard op 04 februari 2012 - 09:58:55
Zijn inderdaad geen schoonheden. ;) Overigens, een zijlijntje, ik vroeg mij altijd af waar ik de naam Caterham van kon. Net toch maar eens gegoogled en het blijkt de officiële bouwer van de Super Seven te zijn!
Die overigens is afgeleid van de Lotus Seven. Zie je de ironie? :)

Nee. Show me!! :-) En ja, ik weet dat de Super Seven de betaalbare Lotus Seven is. Heb iemand gekend die een exemplaar bezat (nu een Cobra) en altijd verliefd geweest op dit karretje.