Senna .... de film

Gestart door Kootje, 24 november 2011 - 20:16:29

« vorige - volgende »

Kootje

Voor wie het nog niet wist:

Zondagavond 19.15 uur RTL7 - SENNA de film !!!  8)

Wizard

Ik dacht een docu. Maar dus toch de film?

Wizard

Wel frapant dat ze nu al de carriere van Bruno verfilmd hebben.

Kootje

Citaat van: Wizard op 24 november 2011 - 21:10:16
Ik dacht een docu. Maar dus toch de film?

De film is 'n docu.  ::)

Enzo

Citaat van: Wizard op 24 november 2011 - 21:10:51
Wel frapant dat ze nu al de carriere van Bruno verfilmd hebben.


gloudiesaurus

lol  ;D

Is dat de film die nu bij free record shop etc. te koop is op dvd?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ja, klopt. Ik heb hem inmiddels ook al gekocht. Als Senna-fanaat vond ik toch dat ik het origineel moest hebben.  :)

Geweldige docu/film, al moet ik zeggen dat ik ook wel weer wat dingen mis. Ze flitsen als een razende door de beginjaren heen, het pre-F1 tijdperk, Toleman, Lotus, goed opletten, anders mis je het. Dan razen ze in een keer door naar de vete met Prost. Die wordt dan wel heel mooi in beeld gebracht, met ook wat unieke beelden enzo, maar de eerste aanleiding van de vete zit er dan weer niet in.

Tot slot het Imola-deel, prachtig weer in beeld gebracht. Al met al, knap gemaakt, prachtige racebeelden, gesprekken en alles is mooi in beeld gebracht, maar m.i. is er wel iets te veel geknipt in zijn loopbaan, vind ik een beetje jammer. But that's me.

Franky R.

Ik heb de docu "Racing is in my Blood" ook gezien, al is het van 1991...


Ik wacht af wat deze docufilm heeft toe te voegen. Idd, mis ik de beginjaren van Senna. Zoals de vete tussen Brundle en hem in de Britse F3. Wat als een voorproefje op de vete tussen Senna en prost kon worden gezien!


Maar ik had begrepen dat de DVD ook te koop is? Op internet staat het voor 15 euro bij de "gratisplaatjesjop" [Freerecordshop... ;) ]!


Hm, mss. morgen midden even langs bij die platenboer...

0634

Ik weet niet of die bij de platenboer ligt, maar hij ligt iig bij Bol.

T.Nuvolari

Heb hem ook reeds gezien. Hoe langer ik erover nadenk hoe teleurgestelder ik als fan ben.
Als je alles wil weten lees je beter de officiële biografie. Daar staat echt alles in, ook zijn privé leven wordt daar uitvoerig in besproken.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 november 2011 - 22:15:25
Ja, klopt. Ik heb hem inmiddels ook al gekocht. Als Senna-fanaat vond ik toch dat ik het origineel moest hebben.  :)

Geweldige docu/film, al moet ik zeggen dat ik ook wel weer wat dingen mis. Ze flitsen als een razende door de beginjaren heen, het pre-F1 tijdperk, Toleman, Lotus, goed opletten, anders mis je het. Dan razen ze in een keer door naar de vete met Prost. Die wordt dan wel heel mooi in beeld gebracht, met ook wat unieke beelden enzo, maar de eerste aanleiding van de vete zit er dan weer niet in.

Tot slot het Imola-deel, prachtig weer in beeld gebracht. Al met al, knap gemaakt, prachtige racebeelden, gesprekken en alles is mooi in beeld gebracht, maar m.i. is er wel iets te veel geknipt in zijn loopbaan, vind ik een beetje jammer. But that's me.

Allemaal 'bekend' beeldmateriaal?? Heb verschillende docu's van Ayrton Senna thuis liggen incl complete begrafenis.

0634


Gerard

heb 'm gezien.... leuk kijkje inde keuken van Senna.. zeer interessant!!

Wizard


0634

bekend beeldmateriaal? Dat heb ik toch niet gezegd...