2012: Naar welke Grand Prix ga jij?

Gestart door JimmySPA, 14 november 2011 - 21:43:47

« vorige - volgende »

Naar welke GP ga jij?

Italie
Belgie
Engeland
Spanje
Europa
Monaco
Duitsland
Hongarije
anders namelijk:
Geen

JimmySPA

Net als vorig jaar weer een GP bezoek topic.
Ik heb net een chaletje op camping Eau Rouge gereserveerd. Ga dus weer naar Spa! Lekker met de motor erheen. Van de week ook maar kaarten bestellen dan kan ik er niet meer onder uit.

Gaan jullie nog??

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG


Niels_

België opnieuw zoals elk jaar.  ;) Kaarten zijn al besteld voor volgend jaar, zijn een stuk goedkoper als in 2011 blijkbaar! :)

Heb wel zin in een buitenlandse GP, gezien ik Ferrari-fan ben zal dat allicht richting Monza worden. :P

Jozef




Kootje

Heb nog steeds hoop om 'n combi tripje naar China en Maleisië te maken.

Helaas zijn de financiën nog niet rond, en mocht dit zo blijven, dan wordt 't toch SPA.
Das altijd goed. ;)


T.Nuvolari

#8
Citaat van: Jeroen op 15 november 2011 - 06:57:57
En nat ;D.

Zoals mijn ...

(nee dat ga ik toch maar niet zeggen). ;)

OT: Ik denk het niet dit jaar. 2de kind op komst, vrouw gaat graag mee en vind de faciliteiten in Spa het geld niet waard. Zou dolgraag Canada, Australië, Silverstone of Japan eens doen, maar dat zijn plannen voor binnen een paar jaar. Tegen dan kunnen de kleintjes ook mee om papa zijn pleziertje. :D

SDG

Citaat van: M@rc op 15 november 2011 - 07:49:27
OT: Ik denk het niet dit jaar. 2de kind op komst, vrouw gata graag mee en vind de faciliteiten in Spa het geld niet waard. Zou dolgraag Canada, Australië, Silverstone of Japan eens doen, maar dat zijn plannen voor binnen een paar jaar. Tegen dan kunnen de kleintjes ook mee om papa zijn pleziertje. :D

Aangezien ik persoonlijk graag een Grand Prix-bezoek combineer met enkele dagen vakantie, ook liefst met wat mooi weer erbij als het kan, is Spa ook niet direct mijn eerste keuze...  :)

janke

Waarschijnlijk GP van Duitsland. En zowiezo naar de DTM race op Zandvoort en ook Le Mans ligt in de planning. Kwestie van wachten, of ik een week vrij kan krijgen rond die tijd.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Wij hebben plannen om naar Spa te gaan.  :)

JimmySPA

Zozo bijna iedereen heeft goede voornemens voor 2012!!!

@ Scuderia91 Spa kaarten zijn idd een stuk goedkoper he!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Voor de mensen hier die niet op een Euro meer of minder moeten kijken: wie volgend jaar naar Abu Dhabi gaat, krijgt er in het voorprogramma van de race de V8 Supercars bij. 't Is maar dat je het weet he...  ;)

Enzo

Citaat van: SDG op 22 november 2011 - 21:37:53
Voor de mensen hier die niet op een Euro meer of minder moeten kijken: wie volgend jaar naar Abu Dhabi gaat, krijgt er in het voorprogramma van de race de V8 Supercars bij. 't Is maar dat je het weet he...  ;)

Ga jij?  :)