Round 18: Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Enzo, 07 november 2011 - 14:13:16

« vorige - volgende »

Enzo



11 nov 2011
10:00-11:30 Eerste vrije training
14:00-15:30 Tweede vrije training

12 nov 2011
11:00-12:00 Derde vrije training
14:00-15:00 Kwalificatie

13 nov 2011
14:00 Race

We naderen het einde van het formule 1 seizoen 2011, nog twee races te gaan en aankomend weekend gaan we naar het Yas Marina Circuit in het  emiraat Abu Dhabi.

Deze keer geen spannende ontknoping zoals in 2010: http://www.gppits.net/nieuws/video_de_ontknoping_van_2010/

Maar we kunnen wel veel meer spektakel verwachten, wederom door toedoen van de twee DRS zones en Pirelli: http://www.gppits.net/nieuws/drs-zones_abu_dhabi/

Later meer...

0634

Ik ben benieuwd of drs deze baan wat leuker kan doen lijken.

janke

Bedankt voor je opening Enzo, top. Maar wat Jeroen al zegt, zal het dit jaar dan allemaal wat minder saai worden? India was al matig, maar toch beduidend een uitdagender circuit dan Abu Dhabi, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Is het mogelijk om in het vervolg in het artikel van de DRS zone een plannetje te zetten met de aanduiding of gewoon een plannetje van het circuit? Want nu wordt er wel gezegd waar de DRS zone zich bevind, maar krijg je een foto van Spa te zien. Maar voor de rest puik werk.

janke

Citaat van: KVDracer op 07 november 2011 - 21:08:41
Is het mogelijk om in het vervolg in het artikel van de DRS zone een plannetje te zetten met de aanduiding of gewoon een plannetje van het circuit? Want nu wordt er wel gezegd waar de DRS zone zich bevind, maar krijg je een foto van Spa te zien. Maar voor de rest puik werk.

Ik zie hier een RBR onder de loopbrug doorrijden.? Dit zou Spa/Francorchamps wel willen. ;)
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Citaat van: janke op 07 november 2011 - 21:12:42
Citaat van: KVDracer op 07 november 2011 - 21:08:41
Is het mogelijk om in het vervolg in het artikel van de DRS zone een plannetje te zetten met de aanduiding of gewoon een plannetje van het circuit? Want nu wordt er wel gezegd waar de DRS zone zich bevind, maar krijg je een foto van Spa te zien. Maar voor de rest puik werk.

Ik zie hier een RBR onder de loopbrug doorrijden.? Dit zou Spa/Francorchamps wel willen. ;)

Als ik het artikel van de DRS zone opendoe, zie ik de pzddock van Spa met twee blauwe FIA vrachtwagens op de voorgrond  ;)

janke

Citaat van: KVDracer op 07 november 2011 - 21:17:37
Citaat van: janke op 07 november 2011 - 21:12:42
Citaat van: KVDracer op 07 november 2011 - 21:08:41
Is het mogelijk om in het vervolg in het artikel van de DRS zone een plannetje te zetten met de aanduiding of gewoon een plannetje van het circuit? Want nu wordt er wel gezegd waar de DRS zone zich bevind, maar krijg je een foto van Spa te zien. Maar voor de rest puik werk.

Ik zie hier een RBR onder de loopbrug doorrijden.? Dit zou Spa/Francorchamps wel willen. ;)

Als ik het artikel van de DRS zone opendoe, zie ik de pzddock van Spa met twee blauwe FIA vrachtwagens op de voorgrond  ;)

Sorry , ik had het over de foto op de openingspost. :-[
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ik hoop dat we wat spanning te zien krijgen! Niet een Seb die wegrijdt van Button, Rosberg en Schumacher op P7 en P8,  en Lewis vs Massa die elkaar de ruimte niet gunnen... :-X

Dat hebben we nu wel gezien!! :-\
Tijd voor wat actie, zoals in Canada ofzo ;)

0634



Dit is het circuit. En de DRS zones liggen dan:

• Zone 1: tussen bocht zeven en acht
• Zone 2: tussen bocht tien en elf

Niels_

Citaat van: Gerard op 07 november 2011 - 21:51:37
Niet ... en Lewis vs Massa die elkaar de ruimte niet gunnen... :-X
Ik wel. Zolang ze elkaar niet raken is het goed voor mij. En Massa ervoor eindigt natuurlijk.  8)

Enzo

Citaat van: janke op 07 november 2011 - 20:34:18
Bedankt voor je opening Enzo, top. Maar wat Jeroen al zegt, zal het dit jaar dan allemaal wat minder saai worden? India was al matig, maar toch beduidend een uitdagender circuit dan Abu Dhabi, vind ik.

Graag gedaan hoor Janke, al moet ik zeggen dat dit niet echt een grote opening is.
Later in de week komt de preview.  :)

Rasoptimist dat ik ben, verwacht ik een leuke race. DRS en Pirelli gaan dit circuit omtoveren tot een spectaculair schouwspel.  8)

Enzo

Citaat van: KVDracer op 07 november 2011 - 21:08:41
Is het mogelijk om in het vervolg in het artikel van de DRS zone een plannetje te zetten met de aanduiding of gewoon een plannetje van het circuit? Want nu wordt er wel gezegd waar de DRS zone zich bevind, maar krijg je een foto van Spa te zien. Maar voor de rest puik werk.

Helemaal gelijk KVDracer, foutje in de fotocode.
Bedankt voor het opmerken, we hebben het aangepast.

Gerard

#12
Citaat
• Zone 1: tussen bocht zeven en acht
• Zone 2: tussen bocht tien en elf

Jammer, dat de 2 DRS zones weer direct achter elkaar liggen... (vind ik dan ) ;)

[verwijderd door de beheerder]

Senergy

Citaat van: Gerard op 08 november 2011 - 09:35:14
Citaat
• Zone 1: tussen bocht zeven en acht
• Zone 2: tussen bocht tien en elf

Jammer, dat de 2 DRS zones weer direct achter elkaar liggen... (vind ik dan ) ;)

tja er is ook niet echt ergens anders plaats voor de DRS-zones dit zijn gewoon de 2 rechte stukken al de rest is draaien en keren
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Wizard

Citaat van: Jeroen op 07 november 2011 - 22:07:14


Dit is het circuit. En de DRS zones liggen dan:

• Zone 1: tussen bocht zeven en acht
• Zone 2: tussen bocht tien en elf

Direct achter elkaar?? Hmmm. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk uitpakt.

@Enzo, nice preview!!