Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

Kootje

Ach .... De Vries heeft McLaren achter hem staan, dus zolang hij gewoon presteert heeft hij die sponsoren niet nodig.

Kootje

Wat we eigenlijk allemaal al wisten is nu n feit, Nyck de Vries is kampioen FR2.0 ALPS. Nu nog de titel in de Eurocup FR2.0 en hij is weer het mannetje. ;)

Sabai

Wat zou het toch mooi zijn als de Vries over 2 jaar mag instappen bij McLaren. Dan hebben we twee Nederlanders in de F1  :).

gloudiesaurus

Jep de Alps gepakt en vandaag ook nog gewoon gewonnen.

In de Eurocup ligt hij ook op titelkoers.

Lijkt erop dat hij dan volgend jaar in de F. Renault 3.5 gaat rijden.
Ben benieuwd, hij is zeker talentvol.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik heb de laatste paar EuroCup-races gemist, iemand een idee waarom Bonifacio de laatste vier races niet heeft gescoord? Tevens leuk om te zien dat Dennis Olsen, die ik begin dit jaar tipte als belangrijke titelkandidaat (skilzz van mij) nu tweede staat 8)

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 08 september 2014 - 09:17:07
Ik heb de laatste paar EuroCup-races gemist, iemand een idee waarom Bonifacio de laatste vier races niet heeft gescoord? Tevens leuk om te zien dat Dennis Olsen, die ik begin dit jaar tipte als belangrijke titelkandidaat (skilzz van mij) nu tweede staat 8)

Bonifacio, combinatie van enkele incidenten en gewoon de snelheid niet hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 07 september 2014 - 23:24:30
Jep de Alps gepakt en vandaag ook nog gewoon gewonnen.

In de Eurocup ligt hij ook op titelkoers.

Lijkt erop dat hij dan volgend jaar in de F. Renault 3.5 gaat rijden.
Ben benieuwd, hij is zeker talentvol.

In de afgelopen jaren waren alle kampioenen van de FR2.0 het jaar erop succesvol in de FR3.5, dus ik zou niet weten waarom dat met De Vries anders zou zijn. Nu Verstappen alle spotlights heeft gestolen doen sommige fans wat denigrerend over de prestaties van De Vries, maar als je bedenkt dat hij in zijn debuutjaar zijn teamgenoot Pierre Gasly ruim achter zich heeft gelaten, dan zie ik geen reden waarom De Vries volgend jaar niet kan strijden om de overwinningen in de FR3.5.

NielsD

Citaat van: Matthijs op 08 september 2014 - 10:07:27
Citaat van: gloudiesaurus op 07 september 2014 - 23:24:30
Jep de Alps gepakt en vandaag ook nog gewoon gewonnen.

In de Eurocup ligt hij ook op titelkoers.

Lijkt erop dat hij dan volgend jaar in de F. Renault 3.5 gaat rijden.
Ben benieuwd, hij is zeker talentvol.

In de afgelopen jaren waren alle kampioenen van de FR2.0 het jaar erop succesvol in de FR3.5, dus ik zou niet weten waarom dat met De Vries anders zou zijn. Nu Verstappen alle spotlights heeft gestolen doen sommige fans wat denigrerend over de prestaties van De Vries, maar als je bedenkt dat hij in zijn debuutjaar zijn teamgenoot Pierre Gasly ruim achter zich heeft gelaten, dan zie ik geen reden waarom De Vries volgend jaar niet kan strijden om de overwinningen in de FR3.5.

Hij zegt toch ook niet dat De Vries niet mee kan strijden in de FR 3.5?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Nee ik zie het juist wel zitten De Vries in de F.Renault 3.5

Zeker met een Eurocup titel en 3 jaar F.Renault 2.0 ervaring is hij er klaar voor hoor.
Hij heeft zich dit jaar goed gefocussed op het racen ipv de media, en dat heeft hij gewoon heel goed gedaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Het was ook niet bedoeld om in discussie te gaan met Gloudiesaurus, meer een onderbouwing dat ik dezelfde mening heb als jullie. Excuses voor de verwarring!

Jehoentelaar

Ik lees dat meneer zojuist de titel in de Eurocup heeft binnengehengeld.

Kootje

Lekker hoor, nu overstappen naar de 3.5 of GP2 series en daar het kunstje herhalen.

Perton

FR3.5 lijkt me logischer. Immers krijgt hij zijn Eurocup-prijzengeld niet als hij voor een andere klasse kiest, bovendien heeft McLaren Magnussen en Vandoorne in eerste instantie in die klasse geplaatst. Al kan het natuurlijk zijn dat dit allemaal niet langer relevant is, nu McLaren-Honda een samenwerkingsverband heeft met ART Grand Prix.

Perton

Oja misschien leuk feitje voor Nederlandse fans. De laatste keer dat een coureur de titel binnensleepte voor het laatste weekend was in 2011. Wie toen kampioen werd, hoef ik denk ik niet te zeggen.

Matthijs

Citaat van: Perton op 28 september 2014 - 19:20:11
Oja misschien leuk feitje voor Nederlandse fans. De laatste keer dat een coureur de titel binnensleepte voor het laatste weekend was in 2011. Wie toen kampioen werd, hoef ik denk ik niet te zeggen.
Geeft maar weer aan dat De Vries nig steeds als beloftevol talent mag worden gezien. Al zegt dat niks, kijk maar naar de kampioen van 2011...