Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

Miguel

Goede jongen die Nyck de Vries. Spreekt mij met 'u' aan, zo hoor ik het graag.
Peace out yo.

Maikel0230

Toffe gast, altijd beleefd lijkt met zo.

Ik liep hem op Spa bijna omver in het rijderskwartier, ik kon nog net verhinderen dat zijn trofee viel, hij verontschuldigde zich en liep verder. Ik had te laat door dat hij het was want ik had een foto bij om een handtekening te vragen, spijtig!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Miguel

Ik ken hem verder niet, maar hij maakte een goede eerste indruk op mij. Zal meegeholpen hebben dat het aan het einde van de middag was en hij ontspannen stond te praten met een monteur en andere fotograaf. Gaat dit seizoen een stuk beter dan vorig jaar, precies wat hij nodig had.
Peace out yo.

Perton

In jouw geval was het eerder angst denk ik, jou kennende.

Miguel

Ook dat is een mogelijkheid, ik kan soms nogal imponerend overkomen.
Peace out yo.

0634

Jij bent ook groen toch?

Miguel

Peace out yo.


gloudiesaurus

Misschien moeten jullie een the hulk topic aanmaken ipv een De Vries topic ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

De Vries valt uit in de race 1 in Moskou.
Een geluk bij een ongeluk, zijn mede WK-leider Bruno Bonifácio word 17e en scoort ook geen punten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

2e in race 2. Vanaf Pole Position gestart.
Maar Bruno Bonifácio scoort niet. En dat betekent dat De Vries nu alleen aan de leiding gaat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

De Vries heeft weer goed gescoord op de Nurburgring.
Race 1 gewonnen en in race 2 P4.

In de Eurocup heeft De Vries nu een voorsprong van 30 punten op Dennis Olsen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Leek eerst Bonifacio de grootste concurrent, nu is Olsen dat. Nouja, laten ze elkaar lekker punten afsnoepen. Als De Vries dit jaar naar huis gaat met twee Formula Renault 2.0-titels dan zie ik hem volgend jaar wel bij een goed team in de FR3.5

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 15 juli 2014 - 08:26:18
Leek eerst Bonifacio de grootste concurrent, nu is Olsen dat. Nouja, laten ze elkaar lekker punten afsnoepen. Als De Vries dit jaar naar huis gaat met twee Formula Renault 2.0-titels dan zie ik hem volgend jaar wel bij een goed team in de FR3.5

Ik ook  :)
En afgelopen weekend het hij zijn voorsprong uitgebouwd.
Het ziet er goed voor hem uit.

Al sneeuw hij qua aandacht volledig onder bij Max Verstappen nu.
Maar dat maakt niet uit...De Vries komt er zo ook wel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Dat is wel het jammere op dit moment vind ik. Dat De Vries niet lijkt te bestaan voor de Nederlandse media. Iedereen leest constant over Verstappen dit, Verstappen dat. Maar De Vries? Ja, in het begin van het jaar. Maar dat was het. En dat kan hem dan op de langere termijn (sponsoren bv) wel eens gaan opbreken
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock