Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Precies de Eurocup moet hij hebben, en die Braziliaan verslaan  :)
Dan rijdt hij volgend jaar sowiezo zeker F. Renault 3.5
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik bedoelde eigenlijk ook meer titels pakken in het algemeen. Zeker met voorsprong. Je zet je zelf toch neer. Zeker in dit soort klassen moet je als groot talent gewoon winnen, liefst met overmacht. Dat doet hij tot nu toe. Maar goed, ik zie alleen uitslagen, meer niet, maar daarnaar kijkend doet hij alles wat hij moet en kan doen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2014 - 08:55:40
Ik bedoelde eigenlijk ook meer titels pakken in het algemeen. Zeker met voorsprong. Je zet je zelf toch neer. Zeker in dit soort klassen moet je als groot talent gewoon winnen, liefst met overmacht. Dat doet hij tot nu toe. Maar goed, ik zie alleen uitslagen, meer niet, maar daarnaar kijkend doet hij alles wat hij moet en kan doen.

Klopt, door dit soort dominante zeges maakt hij zeker indruk.
McLaren meldt het steeds op Twitter dus hij valt op.

De Eurocup staat net wat hoger aangeslagen, en als je die wint krijg je 500.000 euro aan sponsorgeld en rijdt je vrijwel zeker World Series.
Hij moet die Eurocup winnen en dan volgend jaar de volgende stap maken als McLaren-talent, a la Magnussen en Vandoorne.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Klein mierenneukerig detail hoor, niks ten nadele van jou. Maar het valt me nogal vaak op dat de term World Series niet goed gehanteerd wordt. World Series is gewoon het hele evenement, dus in feite rijdt Nyck de Vries al World Series. Mensen gebruiken World Series en Formule Renault 3.5 als synoniemen, maar technisch gezien is dat onjuist. En ik snap het ook wel, jaren geleden was het ook hetzelfde, maar tegenwoordig niet meer.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 09 juni 2014 - 15:49:01
Klein mierenneukerig detail hoor, niks ten nadele van jou. Maar het valt me nogal vaak op dat de term World Series niet goed gehanteerd wordt. World Series is gewoon het hele evenement, dus in feite rijdt Nyck de Vries al World Series. Mensen gebruiken World Series en Formule Renault 3.5 als synoniemen, maar technisch gezien is dat onjuist. En ik snap het ook wel, jaren geleden was het ook hetzelfde, maar tegenwoordig niet meer.

Klopt, officieel heet het Formule Renault 3.5 nu toch  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Nouja, titeltechnisch kan een Eurocup nooit World Series zijn natuurlijk ;) Mede daarom vind ik het logisch dat de World Series en de FR 3.5 als synoniemen worden gebruikt.

Perton

Ja, want er zijn ook zoveel niet-Europese races in de Formule Renault 3.5 ;)

Ik zeg ook nergens dat ik het niet logisch vind, het is technisch gezien alleen wel fout. Verder geen ramp verder, ik heb het nu één keer gezegd, ik ga het niet in de toekomst blijven zeggen, want uiteindelijk weten we allemaal wat we bedoelen.

0634


Perton

Nyck de Vries wordt wereldkampioen!!111111111

0634

O dat. Ja, dat is waar. Van 2017-2023. Met uitzondering van 20 en 21. Want dan is Max V. hem te snel af.

gloudiesaurus

Leuk stukje van Nyck de Vries in het blad Formule 1. Daarin schrijft hij wat we hier eigenlijk al zeiden, het niveau van de Eurocup F. Renault is wat hoger dan de alps-cup. En hij wilde dit jaar Formule 3 doen, maar hij heeft het advies van McLaren opgevolgd om toch nog een 3e jaar F. Renault te doen.

Volgend jaar zou, als hij de titel pakt wat zijn doel is, een mogelijk vervolg in F.Renault 3.5 op de loer liggen. Maar zijn focus blijft de Eurocup winnen.

Klinkt allemaal heel verstandig  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik ben blij dat ie naar McLaren heeft geluisterd, want hij zou aanvankelijk mee hebben gedaan met dat gefaalde Renault-project.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 00:26:36
Ik ben blij dat ie naar McLaren heeft geluisterd, want hij zou aanvankelijk mee hebben gedaan met dat gefaalde Renault-project.

Precies hij moet lekker naar McLaren luisteren. Magnussen en Vandoorne krijgen daar ook de kans.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

De Vries wordt nogal ondergesneeuwd door de fantastische resultaten van Verstappen, maar als Nyck dit jaar 'gewoon' kampioen wordt, dan is een topzitje bij een FR3.5 voor volgend jaar een reële mogelijkheid.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 17 juni 2014 - 08:35:27
De Vries wordt nogal ondergesneeuwd door de fantastische resultaten van Verstappen, maar als Nyck dit jaar 'gewoon' kampioen wordt, dan is een topzitje bij een FR3.5 voor volgend jaar een reële mogelijkheid.

Dat denk ik ook. Als hij kampioen wordt dan gaat hij zeker hogerop. Of McLaren moet voor GP2 kiezen net zoals met Vandoorne...
Maar laat hem eerst de Eurocup maar eens winnen, die Braziliaan is namelijk ook erg snel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is