Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

Perton

Niet slecht, maar ook niet heel goed, aangezien Bonifácio nu op gelijke hoogte is gekomen ;).

Maar goed, het had slechter gekund inderdaad.

gloudiesaurus

In race 1 eindigde hij nog voor Bonifácio.
Race 2 was wel minder, starten vanaf Pole maar als 3e eindigen en Bonifácio die de race wint.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Als je twee keer pole traint, dan is een 2e en een 3e plek voor hem wat teleurstellend. Maar zoals Gloudiesaurus al zei: eruit geslipstreamd, daar kun je niet heel veel aan doen. De snelheid is er het hele jaar al, dat is het belangrijkste.

Sphinx

Tja, hij probeerde er wel wat aan te doen. Nick drukte Olsen gisteren zowat naast de baan op Kemmel, maar hij moest m evengoed langslaten.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 02 juni 2014 - 08:33:45
Tja, hij probeerde er wel wat aan te doen. Nick drukte Olsen gisteren zowat naast de baan op Kemmel, maar hij moest m evengoed langslaten.

Jep hij was zelfs even onder investigation.

Bonifácio doet het als niewkomer verrasend goed. Zal voor De Vries nog een kluif worden om daarmee af te rekenen.
Het positieve is wel dat De Vries de snelheid heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Nieuwkomer? Vorig jaar reed ie ook al Eurocup. Ook snap ik niet zo goed wat je verrassend vindt aan zijn prestaties. Ik citeer mezelf (post na eerste Alps-trainingen van dit jaar):

Citaat van: Perton op 04 april 2014 - 13:43:20
Eerste training geweest, op 0,157 van snelste man Bruno Bonifácio, wat voor Brazilië the next best thing is (of eigenlijk is Felipe Guimarães dat, maar die heeft geen geld), dus met een tweede plek hoeft De Vries zich absoluut niet te schamen.

gloudiesaurus

Nice!

Ik dacht dat Bruno Bonifácio uit de karting kwam en pas dit jaar autosport deed  ;)
Kon alleen wat vinden via zijn twitter-account.
Maar hij is inderdaad erg snel. Je bent dus beter geinformeerd dan ik  :P
Ik vind die Eurocup sowiezo heel moeilijk te volgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ik vind dat Nyck het eigenlijk prima doet allemaal. Na zijn teleurstellende seizoen vorig jaar en het imposante debuut van Max Verstappen is mainstream Nederland De vries een beetje vergeten. Maar als hij dit jaar kampioen wordt, zie ik hem volgend jaar wel bij een goed team in de FR3.5 en is opeens weer 'the man'.

Kootje

Ik vind dat Nyck precies doet wat je in 'n 3e jaar Eurocup van hem mag verwachten. Nog zo'n jaar als vorig jaar en het was einde Nyck de Vries geweest, zeker nu Max laat zien hoe het ook kan.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 03 juni 2014 - 03:07:16
Nice!

Ik dacht dat Bruno Bonifácio uit de karting kwam en pas dit jaar autosport deed  ;)
Kon alleen wat vinden via zijn twitter-account.
Maar hij is inderdaad erg snel. Je bent dus beter geinformeerd dan ik  :P
Ik vind die Eurocup sowiezo heel moeilijk te volgen.

Tip voor jou voor in de toekomst: Driverdb.com, daar vindt je de complete racehistorie van elke coureur. Anthoine Hubert is er ook eentje om volgend jaar in de gaten te houden, die domineerde de Franse Formule 4 vorig jaar compleet.

Verder is elke klasse eigenlijk makkelijk te volgen, als je maar weet waar je moet zoeken. Paddockscout.com is ideaal voor juniorklassen, op hun Twitteraccount @PS_Live_ hebben ze ook vaak live commentaar. Een abbonementje op Forix.com om uitslagen in de gaten te houden is ook niet verkeerd. Met die twee dingen, en voor de rest Twitter en officiële sites van de klassen, kom ik altijd een heel eind wat betreft het in de gaten houden van juniorklassen.

gloudiesaurus

Thnx voor de tip!

En De Vries doet het uitstekend. Hij is snel en scoort nu.
Hij lijkt ook wat minder bezig met randzaken zoals media maar puur met het racen.

Als hij zo doorgaat moet hij volgend jaar de World Series kunnen halen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Weer een dominant weekend op Spa voor de Alps cup.
Pole Position, snelste ronde, en 2 overwinningen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

76 punten voor, nog 6 races te gaan. Zelfde puntentelling als F1. Hij kan dus over een maandje al kampioen zijn... echter is Isaakyan de laatste tijd zo goed bezig, dat ik denk dat De Vries nog wel tot Mugello moet wachten.

0634

Hij is wel echt goed bezig. Hoop echt dat hij de titel pakt. Dat telt toch zwaar mee.

Perton

Mwoah de Alps-titel telt niet heel zwaar mee. Het is leuk, maar ongeveer net zo belangrijk als de GPPits.net-meeting karttitel. De Eurocup-titel, DIE moet ie pakken. Dat gezegd hebbende, op zo'n dominante wijze de Alps-titel pakken, dat zal mensen in de hogere klassen uiteraard wel opvallen. Dus het is meer de dominantie dat zwaar meetelt, dan de titel zelf.