Singapore: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 september 2011 - 16:16:19

« vorige - volgende »

Hoe vond jij de race vandaag?

10
0 (0%)
9
1 (6.7%)
8
0 (0%)
7
6 (40%)
6
5 (33.3%)
5
0 (0%)
4
2 (13.3%)
3
1 (6.7%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

0634


Wizard

Een krap zesje. Lof voor Lewis. Zonder zijn inhaalrace was ik rechtop in slaap gevallen en had ik de race niet hoger dan een 4 gewaardeerd.

0634

Och ik vond het nog wel aardig. Zeker voor deze klote baan.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 16:25:56
Och ik vond het nog wel aardig. Zeker voor deze klote baan.

Precies.
Daarom van mij ook 'n 7
Leukste race in Singapore tot nu toe, al was daar wel Lewis' foutje op Massa voor nodig.

Wizard


Enzo

Heb de race een 6 gegeven, het gebrek aan strijd voor de winst maakte het saai voor mij.

monaco2011

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:09:49
Heb de race een 6 gegeven, het gebrek aan strijd voor de winst maakte het saai voor mij.
op het eind werd het toch nog even spannend


Enzo

Citaat van: monaco2011 op 25 september 2011 - 17:15:23
Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:09:49
Heb de race een 6 gegeven, het gebrek aan strijd voor de winst maakte het saai voor mij.
op het eind werd het toch nog even spannend

Nah, niet echt. Het was leuk dat McLaren Button nog eens aanspoorde, maar het was tegen beter weten in.
Vettel controleerde de race en was geen moment echt in gevaar.

0634

Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:17:54

Nah, niet echt. Het was leuk dat McLaren Button nog eens aanspoorde, maar het was tegen beter weten in.
Vettel controleerde de race en was geen moment echt in gevaar.
Op zich eens. Wel chapeau dat Button het probeerde. Zal wel verteld zijn dat er druk verkeer aan kwam en dat je dan toch nog altijd een kansje hebt. Goed geprobeerd. Button bewijst zijn vorm wederom. Zonde trouwens dat hij twee keer met pech is uitgevallen. Anders was het WK (iets) spannender geweest.

Schumiiii

Zeer flauwe en saaie race. Vettel maalt alweer z'n rondjes af en buite schumi z'n crash en hamilton opt einde die een paar mensen inhaalt was er weinig te beleven.
één van de zwakste races van het seizoen voor mij.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 25 september 2011 - 18:04:54
Citaat van: Enzo op 25 september 2011 - 17:17:54

Nah, niet echt. Het was leuk dat McLaren Button nog eens aanspoorde, maar het was tegen beter weten in.
Vettel controleerde de race en was geen moment echt in gevaar.
Op zich eens. Wel chapeau dat Button het probeerde. Zal wel verteld zijn dat er druk verkeer aan kwam en dat je dan toch nog altijd een kansje hebt. Goed geprobeerd. Button bewijst zijn vorm wederom. Zonde trouwens dat hij twee keer met pech is uitgevallen. Anders was het WK (iets) spannender geweest.

Ja, beter proberen dan voor de finish al opgeven. Uiteindelijk weet je nooit wat er kan gebeuren, denk aan Canada dit jaar.

Kootje

Tuurlijk .... je moet nooit opgeven.
Maar om dan te zeggen dat 't spannend werd .... Nee, niet echt.

JimmySPA

6, geen mega dingen gezien. Nog net wakker gebleven...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Sabai

Een 6je, Vettel en button reden allebei  sterk maar vond afgezien van de mooie plaatjes een saaie race.