Round 14: Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 20 september 2011 - 02:29:32

« vorige - volgende »

Edwin90


T.Nuvolari

#31
FP1 30min uitgesteld door losse curbstones, daardoor zal FP2 ook later beginnen.

CitaatBBC:
"The track workers have now removed the loose kerbs at Turns Three and 14 which caused the 30-minute delay and the drivers have been told they can now run right up to the concrete wall there if they want to. My colleagues in the media centre and I were speculating about who would be the first driver to hit it. Williams's Pastor Maldonado got the vote. What do you think?"
:D

*edit: FP1 wordt op vraag van Charlie Whiting 30min ingekort blijkbaar.

Enzo


T.Nuvolari


Enzo


rafael25

Fernando Alonso(2010)   Ferrari   
*Q1>1:46.541   
*Q2>1:45.809   
*Q3>1:45.390

*Q(QUALIFYING)

"Maargoed, het was pas VT1, en je kan daar nooit grote conclusies uit trekken."


Wizard

Voorspelbaar. ;) Overigens, ik kan me vergissen maar volgens mij rijdt Red Bull vaker met een longrun set-up s'ochtends en kijken ze s'middags pas naar de 'one-lap-speed'.

monaco2011

leuke training om te zien. Button die een (zeldzame) fout maakt en de training moet beëindigen, Torro Rosso in de muur, heel veel coureurs die hun auto beschadigen door over de kerbs te knallen, Kobayashi en Schumacher die ook de muur raken, maar zonder schade. En mooie plaatjes natuurlijk. Dit is echt absoluut niet te vergelijken met Valencia!

0634

Oh nee, maar ik mag dan niet van Singapore houden, Valencia is natuurlijk van een totaal andere orde (in negatieve zin uiteraard).

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 23 september 2011 - 18:47:29
Oh nee, maar ik mag dan niet van Singapore houden, Valencia is natuurlijk van een totaal andere orde (in negatieve zin uiteraard).
t gaat er natuurlijk vooral van af hangen of er zondag ingehaald kan/gaat worden. Maar qua trainingen is Singapore wat mij betreft sowieso één van de leukere circuits.

Gerard

#41
Wederom Kova in de fik..  :o
Al zijn het nu de remmen en was het niet zo erg als voorgaande branden die we zagen bij Heidfeld en Kova...
http://www.youtube.com/watch?v=jaamTk-mbPQ&feature=player_embedded

Folkert

Citaat van: Jeroen op 21 september 2011 - 21:56:43
Dat wel, maar je kon dan op zaterdagavond zo uit de kroeg aanschuiven voor de race. Heerlijk toch :).
Verhuizen naar Amerika dus :p

Maar idd, wat heerlijk was dat. Dat waren leke tijden. Mis dat wel beetje.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

Citaat van: Gerard op 23 september 2011 - 20:40:15
Wederom Kova in de fik..  :o
Al zijn het nu de remmen en was het niet zo erg als voorgaande branden die we zagen bij Heidfeld en Kova...
http://www.youtube.com/watch?v=jaamTk-mbPQ&feature=player_embedded
Wow, bizar. :o

Magnesium in de fik misschien?

monaco2011

Citaat van: Burorri op 23 september 2011 - 20:49:24
Citaat van: Jeroen op 21 september 2011 - 21:56:43
Dat wel, maar je kon dan op zaterdagavond zo uit de kroeg aanschuiven voor de race. Heerlijk toch :).
Verhuizen naar Amerika dus :p

Maar idd, wat heerlijk was dat. Dat waren leke tijden. Mis dat wel beetje.
kan nog steeds, gewoon iets langer in de kroeg blijven ;)