Hamilton en zijn ''incidenten''

Gestart door com, 28 augustus 2011 - 11:50:32

« vorige - volgende »

Zou Hamilton toch niet een beetje te vaak de grens opzoeken waardoor hij zichzelf en andere coureurs succes ontneemt?

Mee eens
10 (43.5%)
niet mee eens
13 (56.5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 19 april 2013 - 11:50:32

Wizard

Citaat van: Makke op 08 oktober 2011 - 21:12:26
Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2011 - 19:05:10Wie heeft er echt problemen gehad met Hamilton, buiten Massa en Maldonado?

Maldonado heeft al helemaal niet te klagen. In Monaco was er helemaal niets mis met die inhaalactie. Net als de actie bij MS. En in Spa moest hij zich naast Pastor smijten, wou hij zijn ronde niet riskeren. En Massa tja. Die reactie was er ver over. Zo'n zaken kunnen gebeuren, al was het inderdaad een fout van Hamilton. Maar helemaal niet van die orde om er zo op te reageren. Maar bon, de frustratie omwille van zijn zwakke prestaties zullen ook wel meegespeeld hebben bij de Braziliaan.

Die Braziliaan komt ondertussen, Lewis, met een snellere McLaren, wel vaak tegen tijdens de race. Dus, als Massa zo tegenvalt en daardoor gefrustreerd is, hoe gefrustreerd moet Lewis dan zijn, kijkend tegen de achterkant van de Ferrari van de slecht presterende en gefrustrerende Massa? :D

0634

Lewis eindigt altijd voor Massa, bovendien was het ook een kwalificatie incident die meegerekend wordt. Ik denk niet dat Lewis erg bang wordt van Massa.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 08 oktober 2011 - 19:05:10
Sommigen zeggen dat Hamilton 'piept', maar het zijn juist de klagers. Massa voorop! Die had Lewis ook op een normale manier kunnen benaderen. Denk dat Hamilton dan ook anders had gereageerd...

Oh, alsof Hamilton altijd zo respectvol is. Kom op zeg! Diegene die nu klagen over Massa mogen zich eens goed achter de oren krabben. Je krijgt wat je uitdraagt, simpel zat. Beide zijn twee heethoofden wat de media graag misbruiken om te laten zien wat ze van elkaar vinden. So be it!

Wizard

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2011 - 21:16:29
Lewis eindigt altijd voor Massa, bovendien was het ook een kwalificatie incident die meegerekend wordt. Ik denk niet dat Lewis erg bang wordt van Massa.

Laatste tijd is het ook tijdens de races raak en eerder roste Hamilton Massa ook al uit de race. Na 3 keer, in 1 seizoen, mag je best een mening hebben. Lijkt mij.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 10 oktober 2011 - 21:13:43
Die Braziliaan komt ondertussen, Lewis, met een snellere McLaren, wel vaak tegen tijdens de race. Dus, als Massa zo tegenvalt en daardoor gefrustreerd is, hoe gefrustreerd moet Lewis dan zijn, kijkend tegen de achterkant van de Ferrari van de slecht presterende en gefrustrerende Massa? :D
[/quote

Misschien. Maar dat zal wel meevallen als hij een blik werkt op de stand. Bijna het dubbel.

Nu, Hamilton is sowieso gefrustreerd. Het loopt niet zoals hij gewoon is, en elke fout wordt tot in het oneindige uitvergroot. Voor hem zal het tijd worden dat het seizoen van 2012 voor de deur staat.

Wizard

Mee eens. Mijn posting was verder ook sarcastisch. Zoals in een ander topic ook beschreven, ná de zoveelste touché, kan ik mij goed voorstellen dat je uit je slof schiet. Los daarvan is Hamilton natuurlijk ook een makkelijke prooi. Was toch regelmatig betrokken bij aanrijdingen en akkefietjes. Nu wil ik niet beweren dat Hamilton overal schuld aan heeft en hem de zwarte Piet toespelen, maar als je zovaak betrokken bent bij incidenten, roep je het onheil wel over je af.

0634

Citaat van: Wizard op 10 oktober 2011 - 21:19:52
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2011 - 21:16:29
Lewis eindigt altijd voor Massa, bovendien was het ook een kwalificatie incident die meegerekend wordt. Ik denk niet dat Lewis erg bang wordt van Massa.

Laatste tijd is het ook tijdens de races raak en eerder roste Hamilton Massa ook al uit de race. Na 3 keer, in 1 seizoen, mag je best een mening hebben. Lijkt mij.
Oh ja, dat zeker.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 10 oktober 2011 - 15:25:34
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2011 - 02:06:49
CitaatHoe dan ook, de stewards vonden het een straf waard, op de BBC waren ze er vrij uitgesproken over en Hamilton heeft er zelf zn excuses voor aangeboden. Pas dus een beetje op om het elke keer op een forum weer als feit te prestenteren dat het een onterechte 'straf' was.


Waar heb jij het over?!


Ik vertel gewoon hoe ik het zie. Dat jij denkt dat ik zaken als een feit weergeef, dat is jouw probleem!
ik doelde eigenlijk op de opmerking van Makke, die zei dat er niks mis was met de inhaalactie van Hamilton. En als je t op die manier zegt, tja, dan kun je weer discussie verwachten over dat ene moment, terwijl dat denk ik niet zn bedoeling was. Maar goed, ik zal proberen het de volgende keer gewoon te negeren, maar goed, dan kun je dus niet van mij verwachten dat ik de rest van de post nog serieus neem.


Je schrijft echt wartaal...Lewis zag ruimte. Iedereen die op een neutrale manier naar de race in Monaco keek, zag ook ruimte dus waarom zou Lewis de inhaalpoging op Maldonado niet inzetten?


Dan geef ik Makke gelijk, dat er niet mis was met de inhaalpoging...

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 11 oktober 2011 - 00:12:16
Citaat van: monaco2011 op 10 oktober 2011 - 15:25:34
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2011 - 02:06:49
CitaatHoe dan ook, de stewards vonden het een straf waard, op de BBC waren ze er vrij uitgesproken over en Hamilton heeft er zelf zn excuses voor aangeboden. Pas dus een beetje op om het elke keer op een forum weer als feit te prestenteren dat het een onterechte 'straf' was.


Waar heb jij het over?!


Ik vertel gewoon hoe ik het zie. Dat jij denkt dat ik zaken als een feit weergeef, dat is jouw probleem!
ik doelde eigenlijk op de opmerking van Makke, die zei dat er niks mis was met de inhaalactie van Hamilton. En als je t op die manier zegt, tja, dan kun je weer discussie verwachten over dat ene moment, terwijl dat denk ik niet zn bedoeling was. Maar goed, ik zal proberen het de volgende keer gewoon te negeren, maar goed, dan kun je dus niet van mij verwachten dat ik de rest van de post nog serieus neem.


Je schrijft echt wartaal...Lewis zag ruimte. Iedereen die op een neutrale manier naar de race in Monaco keek, zag ook ruimte dus waarom zou Lewis de inhaalpoging op Maldonado niet inzetten?


Dan geef ik Makke gelijk, dat er niet mis was met de inhaalpoging...
mooi dat Lewis ruimte zag, maar kijk naar het resultaat. Daarom had ie m niet in moeten zetten!!

Enzo

Daar ben ik het wel mee eens, ik vond het te opportunistisch van Hamilton.
Dat kon eingelijk gewoon niet en de crash was dan imo ook zijn fout gezien hij van achter kwam en Maldonando de lijn had.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 11 oktober 2011 - 00:53:48
Daar ben ik het wel mee eens, ik vond het te opportunistisch van Hamilton.
Dat kon eingelijk gewoon niet en de crash was dan imo ook zijn fout gezien hij van achter kwam en Maldonando de lijn had.


Dan kunnen de heren coureurs wel stoppen met inhalen, aangezien ze altijd "van achteren komen"!
::)

Jozef

Citaat van: Wizard op 28 september 2011 - 19:29:32
Vind ik persoonlijk erg jammer, want het is zo klaar als een klontje. Hij had profijt van het afsnijden en dat mag niet. Het hoger beroep heeft destijds ook niks opgeleverd.

Tegen drive throughs, stop&go's en dus ook tegen tijdsstraffen die na de race worden toegekend (want dat zijn slechts uitgestelde DT's of S&G's) kan geen beroep worden aangetekend, er is dus ook geen hoger beroep geweest...

Jozef

Citaat van: Enzo op 11 oktober 2011 - 00:53:48
Daar ben ik het wel mee eens, ik vond het te opportunistisch van Hamilton.
Dat kon eingelijk gewoon niet en de crash was dan imo ook zijn fout gezien hij van achter kwam en Maldonando de lijn had.
Unk? Herinner je je het incident nog wel?

Bekijk volgende screenshots eens en leg me dan uit waar Hamilton te optimistisch was en hoe het zijn fout is?

1
2
3
4
5
6
7

Hamilton zit ernaast en heeft de binnenkant, Maldonado stuurt in alsof Hamilton er helemaal niet is. Imo moet je heel veel moeite doen om Hamilton hier als schuldige aan te wijzen.

Senergy

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2011 - 03:38:27
Citaat van: Enzo op 11 oktober 2011 - 00:53:48
Daar ben ik het wel mee eens, ik vond het te opportunistisch van Hamilton.
Dat kon eingelijk gewoon niet en de crash was dan imo ook zijn fout gezien hij van achter kwam en Maldonando de lijn had.
Unk? Herinner je je het incident nog wel?

Bekijk volgende screenshots eens en leg me dan uit waar Hamilton te optimistisch was en hoe het zijn fout is?

1
2
3
4
5
6
7

Hamilton zit ernaast en heeft de binnenkant, Maldonado stuurt in alsof Hamilton er helemaal niet is. Imo moet je heel veel moeite doen om Hamilton hier als schuldige aan te wijzen.

Inderdaad je zegt het zelf hij zit ernaast, Maldo zou pas in fout zijn mocht Hamilton ervoor zitten, in elke van je screens zit Hamilton nog een halve wagen achter Maldonado, dus wat doet Maldonado, zijn bocht aansnijden en dan is het de taak van de aanvallende rijder van te remmen en de aanval af te breken en later opnieuw te proberen, hier blijft hij gewoon ernaast, moet dus de bocht afsnijden (wat hij ook niet doet), maar beukt volop in de zijkant van de williams, hij is in fout in mijn ogen dan.

Daarmee wil ik niet zeggen dat alles wat dit jaar gebeurd is zijn fout is maar imo hier wel.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Ik blijf het zeer opvallend vinden, hoe sommigen reageren op Hamilton.


- Monaco; Pastor "ziet niet" dat Hamilton naast hem rijdt ---> Hamilton '100% schuldig'


- Suzuka; Hamilton heeft Massa niet gezien ---> Hamilton '100% schuldig'


::) ::) ::)