F1 online game codemasters

Gestart door gloudiesaurus, 17 augustus 2011 - 22:00:45

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

CitaatCodemasters lanceert volgend jaar gratis online Formule 1-game
Codemasters lanceert volgend jaar gratis online Formule 1-game Game-ontwikkelaar Codemasters is bezig met de ontwikkeling van een gratis online Formule 1-spel, dat in het eerste kwartaal van 2012 uit moet komen. F1 Online: The Game stelt spelers in staat om zowel de coureur als de teambaas uit te hangen. Het combineert de aspecten van rijden en managen.

Fans kunnen met bestaande teams aan de slag, of een heel nieuwe renstal opzetten. David Solari, vice-president van Codemasters Online: "Formule 1 is een bewezen game merk dat gamers over de hele wereld aanspreekt en het is een fel begeerde sportlicentie. Aangezien de globale game-markt evolueert is 2012 het perfecte moment om de serie uit te breiden met een free-to-play versie."

"Voortbordurend op het commerciële succes van en lovende kritieken op onze vorige Formule 1-game stelt dit ons in staat om onze passie voor Formule 1 en kennis van racen op een geheel nieuw publiek over te brengen. Met een mooi en helder design is F1 Online: The Game toegankelijk, complementair aan de HD-games en zal een breed publiek van miljoenen Formule 1-fans aantrekken."

Op http://www.f1onlinethegame.com/ staat al een voorproefje.

Ik zeg, coool 8) 8) 8) 8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Inderdaad erg cool...al ben ik meer geïnteresseerd in het management-gedeelte. Ik mis nog altijd een goede F1-manager spel!


Hopelijk heb je veel mogelijkheden als teambaas...

gloudiesaurus

CitaatF1 ONLINE: THE GAME will give you the chance to be the driver and the team boss in a game that combines intuitive top-down racing gameplay with a rewarding management game as you create and manage your own team.

Race with your favourite team in online multiplayer races across a range of game modes, from entering the full 2011 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ to GRAND PRIX™ events complete with practice and qualifiers and a range of challenges and time trials.

Additionally, you will be able to track and share your progress via a range of leaderboard and social network features.

Een update, hoop alleen dat de game niet te duur wordt... dat je bijv. een abonnement moet nemen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimPunkRawker

heb me vanmiddag aangemeld voor de nieuwsbrief.
lijkt me erg gaaf! en tis gratis!  :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

gloudiesaurus

de nieuwsbrief is gratis ja ;) De game zal wel geld gaan kosten  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 25 augustus 2011 - 00:09:04
de nieuwsbrief is gratis ja ;) De game zal wel geld gaan kosten  ;D


Alleen de zon gaat voor niets op...Hopelijk vallen de specs meer. Ik kijk al naar een tweedehands dual core pc (kast), aangezien bijna iedereen nu een laptop wilt.

gloudiesaurus

Ik hoop dat je de game ook kan spelen zonder dat je bijv. 2x per week moet inloggen, ik speelde vroeger ook F1Rem en F1Competitie maar daar heb ik nu helaas de tijd niet meer voor...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimPunkRawker

Citaat van: Franky R. op 25 augustus 2011 - 00:14:19
Citaat van: gloudiesaurus op 25 augustus 2011 - 00:09:04
de nieuwsbrief is gratis ja ;) De game zal wel geld gaan kosten  ;D


Alleen de zon gaat voor niets op...Hopelijk vallen de specs meer. Ik kijk al naar een tweedehands dual core pc (kast), aangezien bijna iedereen nu een laptop wilt.
'Recently, Codemasters® announced that F1 ONLINE: THE GAME, a free-to-play browser game
will be launching in early 2012.'
;)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

robbert

wie is er dan met die zever begonnen dat men moet betalen voor die game

Franky R.

Citaat van: robbert op 26 augustus 2011 - 07:15:08
wie is er dan met die zever begonnen dat men moet betalen voor die game


Ik niet... :D

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

#11
Ooops ..... niet zo slim Gloudie.  :-[

Ik bedoel .... je opent met: "Game-ontwikkelaar Codemasters is bezig met de ontwikkeling van een gratis online Formule 1-spel, dat in het eerste kwartaal van 2012 uit moet komen. "

;) :P :D ;D

Franky R.

#12
Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 21:08:22
Ooops ..... niet zo slim Gloudie.  :-[

Ik bedoel .... je opent met: "Game-ontwikkelaar Codemasters is bezig met de ontwikkeling van een gratis online Formule 1-spel, dat in het eerste kwartaal van 2012 uit moet komen. "

;) :P :D ;D


Maar weet je dat ik helemaal niet zo verbaasd zou zijn, als er toch betaalde adders uit het gras komen springen?!


Weetje hoe vaak een gratis spel werd gelieerd aan betalingen? Dan kreeg je bepaalde zaken of items veel sneller. Competitie was er ook zo een.


Niet leuk om te worden verslagen door een ander, alleen maar omdat die er geld voor over heeft (hoewel dit wel weer op de 'echte' F1 begint te lijken... :D  )

gloudiesaurus

Ja niet zo slim ;) Maar ik doelde natuurlijk op dat topic van Franky ;D Over die addertjes onder het gras  ;)

De meeste online spellen hebben van dit soort addertjes, en codemasters moet toch ook ergens haar geld mee verdienen? Ik bedoel die licentie kost een heleboel geld, en met alleen advertentie-inkomsten kun je geen goed f1-managerspel gaan runnen ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Oke .... het zij je vergeven.  ;) ;D