Wie komt er het beste uit de zomerstop??

Gestart door Enzo, 12 augustus 2011 - 23:22:18

« vorige - volgende »

Welk team maakt de grootste stap na de zomerstop?

Red Bull
3 (16.7%)
McLaren
12 (66.7%)
Ferrari
2 (11.1%)
Renault
0 (0%)
Mercedes
0 (0%)
Sauber
0 (0%)
Force India
1 (5.6%)
Williams
0 (0%)
STR
0 (0%)
HRT
0 (0%)
Virgin
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Kootje

@Wizzard,

Kleine correctie: er zijn nog 8 races te gaan ipv 5 ::)
Voor iemand die van feiten houd ,valt dat me tegen van je.  :P :D ;D
(BTW: voorsprong = 85 punten op Webber ,88 op Hamilton ,89 op Alonso en 100 op Button)

Wat de rest betreft ben ik het voor de verandering met je eens.  ;)
Ik zie het Vettel en Red Bull ook niet meer weggeven ,daarvoor is de voorsprong echt te groot. :'(

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 augustus 2011 - 18:53:39
Tsja, toen ik riep dat McLaren beter is dan Ferrari was ik malle Jantje. Nu ik, ik geen rekening houd diffuser verhaal, en McLaren daardoor niet als snelste voorspel, ben ik wederom malle Jantje?? Wat is het nu? Want we waaien met alle windrichtingen mee. Dan zijn ze snel en het te kloppen team, maar vallen de prestaties tegen is Ferrari ineens de snellere? We lullen in cirkeltjes op deze manier.

Verder ben ik het met je eens en denk ik inderdaad dat McLaren nog wel eens goed voor de dag kan komen. Maar de concurentie zit natuurlijk ook niet stil en de achterstand van Lewis en Jenson is dusdanig, dat ik dit Vettel niet zie weggeven. Daarvoor vind ik Red Bull te snel. Met nog 5 races te gaan heeft Vettel 90(?) punten voorsprong. Vettel zou dan al 3 races moeten uitvallen of niet scoren. De kans dat Hamilton/Button mee kunnen vechten is in mijn opinie, mathematisch. Maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit, dus we zullen zien wie waar staat en wat nog allemaal gebeurd. Ergens zou ik het fantastisch vinden als Lewis dit zou flikken maar ik misgun het Vettel niet. Gezien over het hele seizoen heeft hij het verdient.
Wat is het nu? Dat je in alle gevallen malle jantje bent ;).

Maar alle gekheid op een stokje. Je bedoelt natuurlijk 8 races te gaan. Maar Mclaren was behalve in Engeland ook het snelste team met/na Red Bull. En je moet dan ook rekening houden met de reglementen op dat moment, want was het zo gebleven als in Engeland, was de kans groot dat Ferrari het snelste team bleef.
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Tuurlijk! En als ze zoiets al ontdekken en er voordeel bij hebben, gooien ze het de wijde wereld in.........

Enzo

Citaat van: Wizard op 15 augustus 2011 - 22:02:30
Tuurlijk! En als ze zoiets al ontdekken en er voordeel bij hebben, gooien ze het de wijde wereld in.........

Dat laatste vond ik ook al vreemd.... ::)

robbert

en iedereen zal dat natuurlijk geloven  ;D

T.Nuvolari

Moest het zo simpel zijn...
Werden de laatste 2 races ook niet onder iets moeilijkere omstandigheden gereden? Zou het niet kunnen dat het daar aan ligt?

Niels_

Vrij koud zeker?

Hoe dan ook, ziet er naar uit dat we 23-24 graden krijgen in Francorchamps voor dat weekend (niet al te veel regen), dus Alonso zal blij zijn, gezien die al 2 GP's na mekaar smeekt om warme temperaturen, gezien Ferrari daarin beter zou zijn. :P

Jozef

Voor de Belgische zomer van 2011 is 23-24 graden misschien warm, ik denk toch dat Alonso nog iets van een ander kaliber bedoelde...

T.Nuvolari

Citaat van: Jozef op 17 augustus 2011 - 02:21:15
Voor de Belgische zomer van 2011 is 23-24 graden misschien warm, ik denk toch dat Alonso nog iets van een ander kaliber bedoelde...

Dacht ik ook  ;)

0634

Ik ga voor McLaren. Al is het maar om de strijd spannend te houden.

Wizard

Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.

Folkert

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:22:39
Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.
Je kan aan vandaag vrij weinig waarde hechten lijkt mij. Vettel had het geluk/voordeel dat hij na Lewis reed en op een nog snellere baan reed. Lewis was ook ruim seconde sneller dan Webber.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:28:14
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:22:39
Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.
Je kan aan vandaag vrij weinig waarde hechten lijkt mij. Vettel had het geluk/voordeel dat hij na Lewis reed en op een nog snellere baan reed. Lewis was ook ruim seconde sneller dan Webber.
hij zat er 5 seconden achter!!! dat geeft m hooguit een paar duizendste voordeel ;)

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 augustus 2011 - 15:32:02
Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 15:28:14
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 15:22:39
Helaas zijn de Red Bulls nog steeds onverslaanbaar op de zaterdag. Ik denk dat er weinig veranderd is.
Je kan aan vandaag vrij weinig waarde hechten lijkt mij. Vettel had het geluk/voordeel dat hij na Lewis reed en op een nog snellere baan reed. Lewis was ook ruim seconde sneller dan Webber.
hij zat er 5 seconden achter!!! dat geeft m hooguit een paar duizendste voordeel ;)
Geeft meer voordeel dan je denkt,denk ik. Wij kunnen daar niks over zeggen. Baan kan zo ongelovelijk snel sneller worden, dus zoals ik zei: We kunnen er weinig waarde aan hechten. Behalve dat het wel slim en goed gedaan is van Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)