Vandaag in de F1-geschiedenis....

Gestart door 0634, 05 augustus 2011 - 09:06:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jozef op 27 februari 2015 - 16:35:14
'Le professor', hihi, je beste Frans?  ;)
Qui, mijn goeiste Frans par vramant... :P

janke

Is het de geboorte dag van Elio de Angelis. Hij zou 57 jaar zijn geworden. Verongelukte in 1986 op Le Castellet bij het testen van de Brabham/BMW.



Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 28 maart 2015 - 20:20:43
Gave kar die Brabham...

Het ontwerp van Murray was zijn tijd helaas te ver vooruit. Bij McLaren twee jaar later lukte het wel...

Jozef

Beetje late reactie, maar wauw, wat een auto. Als ik dit zie, denk ik meteen: de mannen die hierin rondracen zijn echte helden, zo'n machine besturen moet wel een gevecht zijn. De pk's spatten van m'n scherm.

Zeeuw

De enorme banden vallen mij ook altijd op. Het is een bepaalde uitstraling die je tegenwoordig minder hebt. Al is dat relatief, omdat kinderen die nu een F1 wagen zien ook onder de indruk zijn.

janke

Een groots wereldkampioen, een man met uitstraling, een geweldig coureur zou vandaag 89 zijn geworden. Maar Sir Jack Brabham is helaas niet meer onderons.



Some things are too important to be left in the past.


janke

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Schitterend artikel! Dit is lekker wakker worden met dit soort leesvoer  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


janke

Herinner vandaag Jim Clark.
Hockenheim 7 april 1968.

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Gaaf Clark! Ik heb hem nooit zien rijden maar volgens de verhalen een van de beste coureurs ter wereld ooit...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 08 april 2015 - 14:40:30
Gaaf Clark! Ik heb hem nooit zien rijden maar volgens de verhalen een van de beste coureurs ter wereld ooit...

Pas op wat je zegt, misschien wek je wel weer een discussie op. ::) Maar Clark was zekers een groot coureur. Ik ga hem niet eens vergelijken met Senna enz. Andere tijden, andere auto's. Andere omstandigheden enz.



Maar eigenlijk Gloudie zijn er geen of weinig reacties. Teleurstellend voor mij. Blijkbaar was hij toch niet zo een grote. Wat fans weten meer over MS, Senna, enz. Is ook prima. Maar de geschiedenis met de "echte"grote helden moeten we niet vergeten. Daar is het eigenlijk allemaal begonnen. Toen was Bernie helemaal niks, nada. ;)
Some things are too important to be left in the past.