Man van de wedstrijd: Canada

Gestart door 0634, 12 juni 2011 - 23:27:46

« vorige - volgende »

Wie was de man van Canada

Button
19 (73.1%)
Vettel
2 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
4 (15.4%)
Petrov
0 (0%)
Massa
1 (3.8%)
Koba
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Buemi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 juni 2011 - 15:52:55
Citaat van: Senergy op 14 juni 2011 - 12:51:04
Ik vind dat Button het verdient heeft, maar toch verdienen Massa en Schumacher een eervolle vermelding.

Schumacher heeft echt het uiterste uit de wagen gehaald
en Massa had toch op het podium gestaan volgens mij als die HRT opzij had gegaan zoals hij moest en Massa niet op het nat moest zoals nu gebeurd is.

Ik snap niet dat die HRT eigenlijk op de ideale racelijn bleef rijden terwijl hij toch overduidelijk die Ferrarri in zijn spiegels had.

Sorry hoor, maar daar was Massa gewoon dom bezig. Onnodige fout. Bovendien vond ik hem verder ook geen eervolle vermelding verdienen. Ik heb hem geen poging zien ondernemen om Koba in te halen. Behalve dan op de finishlijn, wat hij dan wel weer heel mooi deed.

Dusss.....

0634

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 03:18:41
Citaat van: Burorri op 14 juni 2011 - 11:02:26
Uit nieuwsgierigheid: Wat isser met Michael Schumacher (lid) nou gebeurd? En wat was zijn onderschrift?

+1

Over de streef vond ik MS(lid) niet gaan, hooguit iets wat te enthousiast, maar het één en ander kan natuurlijk geswifferd zijn.

Ter info: hij was al een keer gewaarschuwd. Toch vond hij het nodig om middels een onderschrijft de voltallige site alsmede alle leden te beledigen. Daarom is hij voorlopig even geschorst.

Wizard

Ooooh...maar wij hebben een olifantenhuid hoor. Schelden is een teken van onmacht en hij zet enkel en alleen zichzelf voor schut. Maar ik begrijp dat het niet past in de door uitgezette pionnen betreffende de normen en waarden, waar iedereen zich aan moet houden.

0634

Nou ja, zo streng zijn wij hier niet, maar als er gescholden gaat worden wordt er een grens overschreden. Laten we het leuk houden met zijn allen.

Maar goed, back on topic :).

Kootje


Folkert

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 12:56:39
Nou ja, zo streng zijn wij hier niet, maar als er gescholden gaat worden wordt er een grens overschreden. Laten we het leuk houden met zijn allen.

Maar goed, back on topic :).
Inderdaad, streng zijn jullie niet. In de tijd met Tim was dat iig voor mij heel stuk strenger :P

Maar dan vraag ik me af: wat was zijn onderschrift? Of is dat niet voor herhaling vatbaar? En is hij geschorst? Volgens mij is zijn account ook gedeleet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 13:31:30
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 12:56:39
Nou ja, zo streng zijn wij hier niet, maar als er gescholden gaat worden wordt er een grens overschreden. Laten we het leuk houden met zijn allen.

Maar goed, back on topic :).
Inderdaad, streng zijn jullie niet. In de tijd met Tim was dat iig voor mij heel stuk strenger :P

Maar dan vraag ik me af: wat was zijn onderschrift? Of is dat niet voor herhaling vatbaar? En is hij geschorst? Volgens mij is zijn account ook gedeleet.

Burrori, het sop is de kool niet waard... ::)

T.Nuvolari

Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 13:31:30
Maar dan vraag ik me af: wat was zijn onderschrift? Of is dat niet voor herhaling vatbaar? En is hij geschorst? Volgens mij is zijn account ook gedeleet.

Kurjeuzeneuzemosterpot!!!

(dat was de les Vlaams voor vandaag) ;)

Enzo

Als het een les is, moet je wel vertellen wat het betekend... ;D

Folkert

Citaat van: Enzo op 17 juni 2011 - 14:04:56
Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 13:31:30
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 12:56:39
Nou ja, zo streng zijn wij hier niet, maar als er gescholden gaat worden wordt er een grens overschreden. Laten we het leuk houden met zijn allen.

Maar goed, back on topic :).
Inderdaad, streng zijn jullie niet. In de tijd met Tim was dat iig voor mij heel stuk strenger :P

Maar dan vraag ik me af: wat was zijn onderschrift? Of is dat niet voor herhaling vatbaar? En is hij geschorst? Volgens mij is zijn account ook gedeleet.

Burrori, het sop is de kool niet waard... ::)

Hehe, ok. Ja mijn nieuwsgierige aard komt af en toe irritant boven drijven. Wel jammer dat hij weg is overigens, want nu was ik eens keer positief over Schumacher, is hij er neit meer :P

@Marc: juist, mag ik nu 4 bier?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat@Marc: juist, mag ik nu 4 bier?

:(  Drink je altijd alleen ??  ::)

Gerard

#71
Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 14:26:32
Citaat van: Enzo op 17 juni 2011 - 14:04:56
Citaat van: Burorri op 17 juni 2011 - 13:31:30
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 12:56:39
Nou ja, zo streng zijn wij hier niet, maar als er gescholden gaat worden wordt er een grens overschreden. Laten we het leuk houden met zijn allen.

Maar goed, back on topic :).
Inderdaad, streng zijn jullie niet. In de tijd met Tim was dat iig voor mij heel stuk strenger :P

Maar dan vraag ik me af: wat was zijn onderschrift? Of is dat niet voor herhaling vatbaar? En is hij geschorst? Volgens mij is zijn account ook gedeleet.

Burrori, het sop is de kool niet waard... ::)

Hehe, ok. Ja mijn nieuwsgierige aard komt af en toe irritant boven drijven. Wel jammer dat hij weg is overigens, want nu was ik eens keer positief over Schumacher, is hij er neit meer :P

@Marc: juist, mag ik nu 4 bier?
;D

trwns, had michael schumacher op zichzelf gestemd in deze poll?? ;)

Dan moeten we die stem eigenlijk ook niet meenemen !!


Folkert

Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 14:27:57
Citaat@Marc: juist, mag ik nu 4 bier?

:(  Drink je altijd alleen ??  ::)
Nee joh, mijn knuffels zitten er meestal ook bij. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

kingsflasher

Button op kop natuurlijk. Dan toch Schumi en Massa, die toch inderdaad in vorm is. Ik vond toch ook dathij makkelijk kon volgen en in de kwalificaties ook. Daar gaan we nog wat van zien dit seizoen en van schumi ook, als de auto hun ligt rijden ze echt sterk allebei. Massa wel al wat pech gehad weeral, en vorige races ook in de pits dan. Bij alonso gaat alles goed als hij binnenkomt maar bij Massa niet altijd, daar kan je als rijder niks aan doen, maar je race is dan toch maar weer om zeep. de eerste race in de regen en schumi was daar toch, vond ik wel ferm

Kootje

Massa reed inderdaad sterk ,totdat hij op 'n redelijk knullige manier Khartikeyan wou passeren en daarbij z'n vleugel eraf reed.