Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

_Makke_

Die SC bij de start vond ik er ook wat over. Wat nu gebeurd is uiteraard normaal. Toen was racen absoluut onmogelijk.

Maar bon, gelukkig stopte het met regenen. Nu wachten op dat buitje, een rondje of 2 achter de SC en dan eindelijk terug racen. Hopelijk kan Kobayashi wat bij Vettel blijven. Kan prachtige beelden opleveren.

Gerard

Ja Franky, op deze foto's ziet Rihanna er wel goed uit,maar zoals ze nu in Montreal rondloopt ???

anyway.. Het duuurt en het duuuuuuurt maar.... Omg...


Franky R.

Ik gaap met je mee! Mag dat Jeroen?

BTW, wat te denken van de fans die nu op de tribunes zitten...Ik zag al flink wat lege stoelen. Hopelijk mogen ze weer terug de baan op, als er over enkele minuten weer wordt gereden.

Zelf vind ik het niet kunnen, om mensen die zoveel geld hebben betaald, zo lang te laten wachten...

Gerard

Inderdaad Jeroen..
Nah, we hebben in ieder geval weerr een vooruitzicht... Race will be restarted in... ??

flupke3

De vraag is of de voorwaarden om een regenrace te stoppen veranderd zijn of als er
de laaste jaren opvallend meer hevige regenval is geweest.

Franky R.

Citaat van: flupke3 op 12 juni 2011 - 21:39:50
De vraag is of de voorwaarden om een regenrace te stoppen veranderd zijn of als er
de laaste jaren opvallend meer hevige regenval is geweest.

De voorwaarden zijn veranderd (ik zou eerder zeggen verwijfd)... ::)...

Maar sommige landen zijn berucht vanwege hun tropische regenbuien...oa. Maleisiƫ, Australiƫ en China. Mss. is het dat geweest? Maar in Australiƫ wordt al jaren gereden. Dus hevigere regenval van de laatste tijd kan het niet zijn.

Wel vind ik dat men sneller moet beslissen om wel of niet door te gaan...Dit wat nu gebeurd in Canada, is te gek voor woorden... >:(


SDG

Vooruit, we zijn weer gestart!!!  :D

Gerard


Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 21:53:40
Wow, rijdende F1 bolides! Pfff

Ja joh, weer achter die @#$#@ SC!
::)

flupke3


Gerard

 :-\Man, waar wachten ze nou op?? Ga gewoon racen!? Of moet er een hele droge lijn zijn???  >:(

_Makke_

Van mij mogen ze de race anders gerust afvlaggen... HAAL DIE KLOTE SC NU EENS VAN DIE BAAN! Waarom hebben ze die regenbanden feitelijk?

Franky R.

Citaat van: flupke3 op 12 juni 2011 - 22:04:23
beter dat dan niks ;)

CitaatVan mij mogen ze de race anders gerust afvlaggen... HAAL DIE KLOTE SC NU EENS VAN DIE BAAN! Waarom hebben ze die regenbanden feitelijk?

Dat bedoel ik...De achterlijk FIA geeft de boel pas vrij, als er een geheel droog spoor op de baan zit. Erg onzinnig, want daar heb je regenbanden voor, idd!!!! >:(

Gerard