Round 6: Monte Carlo, Monaco

Gestart door Enzo, 24 mei 2011 - 23:14:11

« vorige - volgende »

Gerard

#90
Ok mensen, vlak voor de start... Mijn voorspelling...

1 button
2 vetttel
3 alonso
4 hamilton
5 webber
6 nico
7 schumacher
8 massa
 8)

ibileon

WTF is going on ?????
Ze zijn aan het slapen bij red bull en mclaren  :-\

Michael schumacher

Hamilton moet straf krijgen, di resta kreeg wel straf voor identiek hetzelfde.

Folkert

#93
Citaat van: Michael schumacher op 29 mei 2011 - 14:57:05
Hamilton moet straf krijgen, di resta kreeg wel straf voor identiek hetzelfde.
Ik vind eigenlijk ook dat Di Resta geen straf verdiend. Di Resta en Hamilton hadden pech dat hun tegenstander instuurde. Schumacher had voor zelfde geld ook iemand kunnen aan rijden als Hamilton of Rosberg instuurde.
t
Dammit :( Vettel gaat toch niet weer winnen.

Maar mooie overwinning met best wel wat geluk voor Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)

com

Hamilton is gewoon een idioot. Iedereen zag dat het niet kon toch

Folkert

Hoe zo idioot? Dan is Schumacher en Di Resta ok een idioot. Heb het niet helemaal goed gezien, maar was een zeker een poging waagbaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

com

Ok misschien geen idioot.maar het is duidelijk niet zijn dag

Folkert

Citaat van: com op 29 mei 2011 - 15:41:41
Ok misschien geen idioot.maar het is duidelijk niet zijn dag
Nope, en dat begon gister al. Met die vreselijke kwalificatie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

De race wordt om 16:04 herstart... Hoe zit het dan met de 2 u regeling?? Of is de klok gestipt op het moment van 'code rood' ?

Gerard

Ow, Lewis, waar ben je mee bezig vandaag man!!! ??? Te gretig, te gefrustreerd!

Michael schumacher

Buorri; jij kan een ferm stukske zeveren man. Schumacher heeft niks verkeerds gedaan, hamilton maakt dernet alweer fout.
Di resta was ook fuidelijk in fout

Gerard

Wederom Vettel! Die heeft wel geluk gehad met die rode vlag! Jammer voor Button! Jammer voor het WK! IK DENK DAT lewis P6 nog wel kwijt raakt, dat maakt de voorsprong van Seb alleen maar groter!  :'(

Michael schumacher

Vettel was steengoed vandaag, ook schumi na de slechte start was goed bezig, sneller dan rosberg.

gloudiesaurus

Vettel was inderdaad goed, maar hij had ook veel veel geluk met die rode vlag. Want Alonso en  Button waren ook zeker goed onder weg. Het lijkt Vettel dit jaar aan alle kanten mee te zitten, en hij is ook supersnel, dus ik denk dat hij dit jaar al heel vroeg kampioen zal worden... a la Michael Schumacher vroeger.

Leuk voor Wiliams dat Barrichello punten scoorde, Maldonado had ook zeker moet scoren. Hij was sneller dan Barrichello maar die actie met Hamilton staat hij nu met lege handen. Kan het team van Williams veel geld kosten die actie...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Jammer dat de banden gewisseld werden na de rode vlag. Anders had Alonso nog wel kunnen aanvallen.
Die red bull auto van de eerste coureur is gewoon te snel  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"