Sutil en zijn Champagneglas

Gestart door Enzo, 16 mei 2011 - 20:21:48

« vorige - volgende »

Wat gebeurde er tussen Lux en Sutil?

Sutil toonde zijn nieuwe danspasje en raakte Lux per ongeluk in zijn nek met een Champagneglas
3 (27.3%)
Ze kregen ruzie om een meisje en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om van wie nou eigenlijk dat Champagneglas was
0 (0%)
Lux viel Sutil aan en verwonde zich aan het glas van Sutil
0 (0%)
Hamilton had ruzie met Lux en Sutil kwam voor hem op
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om een jongen en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
10 (90.9%)

Totaal aantal stemmen: 11

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 23 juni 2011 - 13:04:54
Kan me wel 'n scenario bedenken waarbij dit "per ongeluk" gebeurt.

Sutil verklaarde dat Lux 'n drankje over hem heen gooide en hij dit terug wou doen.
In die gooi beweging raakt het glas de tafel ,breekt en Sutil verliest (dronken als hij is) z'n evenwicht.
Daardoor gaat hij verder voorover dan gepland en het glas raakt Lux in de nek.

Lijkt mij plausibel genoeg ??

Is dat niet zoiets als vreemdgaan en als je vrouw je betrapt zeggen dat je haar probeerde op te vangen toen ze viel en, om ze niet vuil te maken, maar snel al je kleren hebt uitgedaan? 

Kootje

Citaat van: M@rc op 23 juni 2011 - 13:13:46
Citaat van: Kootje op 23 juni 2011 - 13:04:54
Kan me wel 'n scenario bedenken waarbij dit "per ongeluk" gebeurt.

Sutil verklaarde dat Lux 'n drankje over hem heen gooide en hij dit terug wou doen.
In die gooi beweging raakt het glas de tafel ,breekt en Sutil verliest (dronken als hij is) z'n evenwicht.
Daardoor gaat hij verder voorover dan gepland en het glas raakt Lux in de nek.

Lijkt mij plausibel genoeg ??

Is dat niet zoiets als vreemdgaan en als je vrouw je betrapt zeggen dat je haar probeerde op te vangen toen ze viel en, om ze niet vuil te maken, maar snel al je kleren hebt uitgedaan?
;D ;D ;D

0634

Tja, ik vind het geen voor de hand liggende verklaring om eerlijk te zijn. Dat litteken dat die gast in zijn nek heeft is immens. Bovendien snap ik totaal niet waarom die Lux, die geld zat heeft, dan in vredesnaam er een rechtszaak van maakt.

Maar goed, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat geldt ook voor Sutil. Ik mag trouwens hopen dat ie het niet gedaan heeft, want als je zoiets wel express doet dan ben je een gevaarlijke idioot.

Kootje

Het is iig de enige verklaring die ik kan bedenken hoe dit per ongeluk gebeurt kan zijn.
Of het ook zo gegaan is betwijfel ik ,maar de beslissing van Lux om van 'n schadeclaim naar 'n (belachelijke) schikking te gaan ,doet mij wel twijfelen.

0634

True. Maar wat ik raar vind is dat Sutil aangeeft erbij betrokken te zijn geweest maar niet opzettelijk iemand heeft willen verwonden.

Als het een oprecht ongeluk was, dan zeg je dát toch gewoon. Dit is weer zo'n vage verklaring.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2011 - 18:32:49
Bovendien snap ik totaal niet waarom die Lux, die geld zat heeft, dan in vredesnaam er een rechtszaak van maakt.

Een rechtszaak hoeft niet perse om geld te gaan eh. Geld heeft ie inderdaad genoeg, maar 't kan voor hem ook gewoon een erezaak zijn eh. Misschien doet hij dit enkel omdat hij in zijn eer gekrenkt is door die eventuele aanval.

0634

Citaat van: Makke op 23 juni 2011 - 19:01:22
Citaat van: Jeroen op 23 juni 2011 - 18:32:49
Bovendien snap ik totaal niet waarom die Lux, die geld zat heeft, dan in vredesnaam er een rechtszaak van maakt.

Een rechtszaak hoeft niet perse om geld te gaan eh. Geld heeft ie inderdaad genoeg, maar 't kan voor hem ook gewoon een erezaak zijn eh. Misschien doet hij dit enkel omdat hij in zijn eer gekrenkt is door die eventuele aanval.
'
Ja, maar dat bedoel ik dan ook. Waarom zou hij zo'n zaak doorzetten als het niet waar is? Geld is geen reden namelijk.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2011 - 19:21:39
Citaat van: Makke op 23 juni 2011 - 19:01:22
Citaat van: Jeroen op 23 juni 2011 - 18:32:49
Bovendien snap ik totaal niet waarom die Lux, die geld zat heeft, dan in vredesnaam er een rechtszaak van maakt.

Een rechtszaak hoeft niet perse om geld te gaan eh. Geld heeft ie inderdaad genoeg, maar 't kan voor hem ook gewoon een erezaak zijn eh. Misschien doet hij dit enkel omdat hij in zijn eer gekrenkt is door die eventuele aanval.
'
Ja, maar dat bedoel ik dan ook. Waarom zou hij zo'n zaak doorzetten als het niet waar is? Geld is geen reden namelijk.

Tja, dat kan verschillende redenen hebben eh. Een misverstand (het was per ongeluk maar Lux denkt dat het expres was) lijkt me uitgesloten.

Als we er even van uitgaan dat het een ongeluk was, lijkt mij het meest realistische dat hij zijn litteken wil wreken. Zo'n fier man die plots met een litteken moet rondlopen. Zoals ik al zei, misschien is ie daardoor te hard in zijn eer en fierheid gekrenkt. MaAR soit, 't is maar een hypothese uiteraard. Ik was er niet bij, heb geen beelden gezien en kan bijgevolg dus ook geen oordeel vellen.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2011 - 18:32:49
Tja, ik vind het geen voor de hand liggende verklaring om eerlijk te zijn. Dat litteken dat die gast in zijn nek heeft is immens. Bovendien snap ik totaal niet waarom die Lux, die geld zat heeft, dan in vredesnaam er een rechtszaak van maakt.

Maar goed, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dat geldt ook voor Sutil. Ik mag trouwens hopen dat ie het niet gedaan heeft, want als je zoiets wel express doet dan ben je een gevaarlijke idioot.


Het wordt nog gekker, als je weet dat Lux in een beschikking voorstelde om Sutil een paar races aan de kant te houden?


Ten favure van Hulkenberg wellicht?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2011 - 13:10:52
Het wordt nog gekker, als je weet dat Lux in een beschikking voorstelde om Sutil een paar races aan de kant te houden?

Ten favure van Hulkenberg wellicht?

Dat is ook de reden waarom ik aan Sutil's schuld ben gaan twijfelen.
Het lijkt er sterk op dat Lux doorheeft dat hij die $10 miljoen nooit zou krijgen ,en dus op deze manier toch nog wat voordeel probeert te halen.
Vind het sowieso al 'n raar iets dat 'n prive kwestie geschikt moet worden door 'n werkgerelateerde straf uit te delen ??
Zaakje stinkt aan alle kanten.

0634

Dat is ook raar. Maar vergeet niet dat zelfs al heeft Sutil het per ongeluk gedaan, als jij zo'n jaap in je nek hebt, en maar net aan de dood bent ontsnapt, heb je wel degelijk recht op schadevergoeding. Ook al is het per ongeluk. Gebeurt dit in de VS, is die 10 miljoen zelfs niet eens gek ;).

Edwin90

Komt bovenop dat iemand met de status als Sutil (bekend, voorbeeldfunctie) zich gewoon moet gedragen. Zelfs een glas wijn in iemand zijn gezicht gooien kan al grote gevolgen hebben, de media vreet je op..

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 juni 2011 - 08:57:06
Dat is ook raar. Maar vergeet niet dat zelfs al heeft Sutil het per ongeluk gedaan, als jij zo'n jaap in je nek hebt, en maar net aan de dood bent ontsnapt, heb je wel degelijk recht op schadevergoeding. Ook al is het per ongeluk. Gebeurt dit in de VS, is die 10 miljoen zelfs niet eens gek ;) .


Maar Lux schijnt ook te hebben voorgesteld, dat Sutil een paar races aan de kant moest?! Dan komt het heel erg als een wraakactie op mij over. We zullen we nooit weten wat er precies is voorgevallen tussen Lux en Sutil, maar je gooit niet zo maar de inhoud van je drinkglas over iemand heen...


[/size][/font]
CitaatKomt bovenop dat iemand met de status als Sutil (bekend, voorbeeldfunctie) zich gewoon moet gedragen. Zelfs een glas wijn in iemand zijn gezicht gooien kan al grote gevolgen hebben


Accoord, maar Sutil is geen Hamilton...I.i.g. is de status van Sutil een stuk lager dan die van Hamilton, Button of Alonso...


Een leek zal mss wel van Hamilton of Vettel hebben gehoord, maar Sutil zal een stuk vager zijn.


Maar ik begrijp je reactie, al geloof ik dat het wel meevalt. Niet dat er hele horden Sutil-fans nu ook met drank gaan smijten... ;)

Gerard

Okay... Sutil is dus veroordeeld tot tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van anderhalf jaar en een boete van 200.000 euro, en nu haalt hij even uit naar Hamilton?
mmmm, lekkere vrienndschap hebben die jongens nog

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/sutil-haalt-uit-naar-hamilton/