Gran Premio de España Santander de Formula One

Gestart door Enzo, 15 mei 2011 - 18:25:56

« vorige - volgende »

Gerard

Jammer.... Ik was wel weer eens toe aan een regen-race ;)

Enzo

Alle berichten over de Blown Diffuser en de Engine Mapping zijn verplaatst naar dit topic: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11555.0.html

Kootje

Hopelijk krijgen we dankzij de Pirelli's en DRS eindelijk 'n leuke GP van Spanje.
Normaal gesproken word ik niet warm of koud van de 2 Spaanse GP's.
Dankzij de Pirelli's en DRS kijk ik er nu wel vol verwachting naar uit.

gloudiesaurus

En met de test-ban hebben de teams ook niet zoveel data, vroeger werd er hier tot uit ten treuren getest...  Dat helpt nu ook mee voor een spannende race :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Hey mensen!
Morgen zijn de eerste traininen en ik heb nog nergens gezien waar het DRS geactiveerd mag worden??
Is hier al iets over bekend??

Kootje

Citaat van: Gerard op 19 mei 2011 - 10:53:57
Hey mensen!
Morgen zijn de eerste traininen en ik heb nog nergens gezien waar het DRS geactiveerd mag worden??
Is hier al iets over bekend??
Tijdens de trainingen en kwalificatie overal !!!  
                       ;) :P :D

Tijdens de race ligt de zone op start-finish. ???
Het activatiepunt komt naar mijn weten direct na bocht 16 te liggen. ::)
Het meetpunt zal dan waarschijnlijk tussen bocht 13 en 14 liggen. :-\

100% zeker ben ik hier niet van ,maar ik meen hier laatst iets over gelezen/gehoord te hebben.

Ik ben overigens wel bang dat de DRSzone weer te lang zal zijn ,als er inderdaad voor het complete rechte stuk gekozen wordt. :-X

Gerard

Ja, dat is nou weer een schoolvoorbeeld van een gemiste kans!!!

Einde rechte stuk (start/finish) is al een mooie inhaalmogelijkheid.. Als ze het DRS nou laten activeren tussen bocht 9 en 10,dan heb je een mooie 2de inhaal plek gegenereerd, en dat was toch de bedoeling?

BTW:

CitaatTijdens de trainingen en kwalificatie overal !!! 
                         

Da wis ik wel....  :D ;) ;D

rafael25

Citaat van: Gerard op 19 mei 2011 - 10:53:57
Hey mensen!
Morgen zijn de eerste traininen en ik heb nog nergens gezien waar het DRS geactiveerd mag worden??
Is hier al iets over bekend??




Ik heb gezocht voor je

Gerard

Okay, dank je rafael25 !
Zoals ik al eerder zei.. gemiste kans om een inhaalpositie toe te voegen aan het circuit...

Kootje

Citaat van: Gerard op 19 mei 2011 - 15:42:18
Okay, dank je rafael25 !
Zoals ik al eerder zei.. gemiste kans om een inhaalpositie toe te voegen aan het circuit...
Dat sowieso ,maar dat was op de vorige circuits niet anders.
Gelukkig is het niet het gehele rechte stuk zoials ik had begrepen.
Maar inderdaad 'n gemiste kans.

robbert

mss toch beter om drs af te schaffen, dan moeten de coureurs weer eigenhandig inhalen, maar dan hebben we weer een risico dat het weer treintje rijden is

Kootje

Citaat van: robbert op 19 mei 2011 - 17:50:34
mss toch beter om drs af te schaffen, dan moeten de coureurs weer eigenhandig inhalen, maar dan hebben we weer een risico dat het weer treintje rijden is
Ooh nee !!!
Van mij mag DRS blijven !!!

Ik ben het alleen wel met Gerard eens dat ze de zone beter ergens neer kunnen leggen waar nog niet ingehaald kon worden.
Zo creeer je 'n extra inhaalmogelijkheid ipv 'n bestaande inhaalmogelijkheid te versimpelen.
Daarnaast blijft de lengte van de zone 'n punt van verbetering ,maar dat lijkt in Spanje wel goed te zitten.

gloudiesaurus

Ben ook wel benieuwd naar de update van Team Lotus: http://www.gppits.net/nieuws/team_lotus_verwacht_seconde_winst/
Zouden ze echt de aansluiting met de rest van het veld gaan vinden?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 19 mei 2011 - 21:13:15
Ben ook wel benieuwd naar de update van Team Lotus: http://www.gppits.net/nieuws/team_lotus_verwacht_seconde_winst/
Zouden ze echt de aansluiting met de rest van het veld gaan vinden?

Nou wie weet, ze hebben al hun energie in hun versie van blown diffuser, dus het zal ze wel iets brengen.
Hopelijk werkt alles ook meteen voor ze, de boel wil nog wel eens overhitten.

Gerard

Zou leuk zijn! Laat Lotus zich maar mengen in het gevecht met Torro Rosso,Williams en Force India