Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Sphinx op 10 mei 2015 - 19:10:02
Lynn is test en ontwikkelingscoureur bij Williams, opgepikt door Sir Frank nadat RBR hem weggestuurd had.

Ah, oke.
Some things are too important to be left in the past.

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_monaco_vandoorne_wint_zijn_derde_featurerace_via_de_pits/

Ik geloofde het niet, maar het terugkijken daarstraks bewees, Canamasas haalt succesvol in ZONDER brokken en pakt een podium :D En Hij flikt het weer! Prachtig gedaan van Stoffel. Mooi trouwens om Segafredo weer eens op een racewagen te zien staan.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Het was een vrij aardige race, er gebeurde van alles!
Knappe overwinning van Vandoorne met hulp van zijn pitcrew.

Rossi riep nog even dat Vandoorne te snel ging in de pitlane maar was dat niet zo.
Lijkt erop dat Vandoorne de GP2-titel echt gaat pakken.

En Canamasas reed een hele sterke foutloze race! Kan van De Jong niet gezegd worden.
Die ging in de fout voor de chicane. Matsushita was veel te enthousiast met inhalen maar De Jong stuurde ook gewoon in.

Met een 10e plek in de kwalificatie en de ervaring van De Jong had hij toch punten moeten binnen halen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_oostenrijk_vierde_feature_race_op_rij_voor_vandoorne/

Beetje jammer dat de regenvoorspellingen weer niet uitkwamen, maar de race werd er eigenlijk niet minder om.
Wat ik me wel afvraag is wat er nu misging bij Marciello. Ik schreef dat hij aan het dagdromen was, zo zag het er vanaf de onboards ook uit. Het VSC-systeem kan blijkbaar coureurs flink verrassen door als een soort stoelendansmuziekje plots uit te schakelen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Vandoorne is oppermachtig, klaar voor de Formule 1.

En waar was Daniel de Jong weer mee bezig. Hij is gewoon niet goed genoeg. Jammer ook dat MP Motorsport maar met een auto reed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Schijnbaar is Canamasas' geld op. Ik zou het haast jammer hebben gevonden, ware het niet dat De Jong hem "waardig" (ahem) verving (uche)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 20 juni 2015 - 23:07:06
Schijnbaar is Canamasas' geld op. Ik zou het haast jammer hebben gevonden, ware het niet dat De Jong hem "waardig" (ahem) verving (uche)

Zo gek deed Canamasas het niet eens in Monaco. Hij maakte veel meer indruk dan De Jong in hele seizoen tot nu toe...
Hopelijk vindt MP nog een andere coureur. Met Sorensen gingen ze vorig bijv. wel erg lekker.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

CitaatHij maakte veel meer indruk dan De Jong in hele seizoen tot nu toe...

En in Monaco maakte hij ook eindelijk indruk op de goede manier. Niet door andermans auto indrukken te bezorgen (zie zijn aanvaringen met Jordan King in Bahrein en Barcelona)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Klopt... vandaar had hij wel een extra kans verdiend in Oostenrijk. Maar goed, money talks natuurlijk  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Vandoorne rijdt ze (althans in het kampioenschap) wel een beetje op een hoopje zo. :o

Overigens is het al zijn vijfde feature race op een rij, niet zijn vierde zoals op de hoofdpagina staat. 2014 sloot hij namelijk af met overwinning in de feature race van Abu Dhabi. ;)

gloudiesaurus

Scherp  ;D

Ja Vandoorne verdiend een plekje in de Formule 1. Wordt wel lastig. Hij moet hopen op een B-team van McLaren denk ik.
Zou wel leuk zijn, een Nederlander en een Belg in de Formule 1  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Citaat van: Jozef op 20 juni 2015 - 23:35:47
Overigens is het al zijn vijfde feature race op een rij, niet zijn vierde zoals op de hoofdpagina staat. 2014 sloot hij namelijk af met overwinning in de feature race van Abu Dhabi. ;)

Heb het even meegepakt in mn verslag van vandaag ;)

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_oostenrijk_haryanto_winnaar_in_de_sprintrace/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Ik heb het even opgezocht, 5 feature races op een rij is een evenaring van het record in de GP2. Pastor Maldonado deed het in 2010 wel binnen hetzelfde seizoen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 21 juni 2015 - 16:25:08
Ik heb het even opgezocht, 5 feature races op een rij is een evenaring van het record in de GP2. Pastor Maldonado deed het in 2010 wel binnen hetzelfde seizoen.

Nice, Vandoorne is ook echt dominant...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik riep een paar weken geleden ook dat ik vandoorne de meest indrukwekkende kampioen (want dat wordt ie wel) vond sinds Maldonado. Of nee ik zei het anders, dat sinds ik gp2 kijk ik die dominantie alleen bij Maldonado heb gezien. En dat meende ik ook serieus. maar eigenlijk is vandoorne nog wel sterker aangezien hij elke sprintrace ook weer bijna wint. Dat had Maldonado minder. Vandoorne dit jaar is echt ongekend.