Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

 :P
En dan klagen dat ik te gefixeerd ben op het vrouwvolk... ;D

Sphinx

En we haken maar meteen in: Beitske Visser mag testen voor Venezuela GP Lazarus tijdens twee van de drie testdagen in Abu Dhabi

https://twitter.com/beitskevisser/with_replies
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar


Perton

Waardeloos inwisselbaar Italiaans team dat nooit iets zal bereiken, zoals er tientallen Italiaanse teams de Europese revue hebben gepasseerd het afgelopen decennium. Wat dat betreft, als je de discussie over de meerwaarde van teams zoals we die over Caterham en Marussia hebben gevoerd door zou trekken naar de Europese juniorklassen heb je in Italië genoeg teams die écht helemaal niets toevoegen aan het autosportspectrum. Lazarus is er daar een van. Jammer, want de oprichter hiervan heeft in het verleden wel successen behaald met zijn vorige team, dat na een flinke handvol transformaties inmiddels Rapax is geworden.

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 24 november 2014 - 15:36:05
En we haken maar meteen in: Beitske Visser mag testen voor Venezuela GP Lazarus tijdens twee van de drie testdagen in Abu Dhabi

https://twitter.com/beitskevisser/with_replies

Zo! Van wat een stappen voor Visser.
World Series was dit jaar al moeizaam voor haar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik begin me haast af te vragen of Pastor Mal(functio)nado hier voor iets tussen zit. Na dat weekendje voor Hilmer in de GP3 in Spanje, waar ze veel exposure kreeg vanwege een wheelbangend duel met Yann Mardenborough, was ze ineens te gast bij de tests van Lotus op uitnodiging van onze favoriete heethoofd. En nu ineens zomaar testen voor een GP2 team dat nog altijd gesponsord wordt door Venezuela, ook al heeft El Presidente Maduro geroepen er geen geld meer in te gooien. Hmm, zul je net zien, stoppen ze er net mee als een NL'se rijder in 2015 de kans krijgt.

Maar helaas heeft Perton gelijk, veel stelt Lazarus niet voor. Sergio Campana bleef puntloos in zijn twee raceweekends, Conor Daly haalt met pijn en moeite in een driekwart seizoen 2 puntjes op en als Nathanael Berton niet vierde was geworden in de Sprintrace van Hongarije, was zijn oogst niet veel beter geweest, nu zijn het toch nog 17pt. Het team werd tevens laatste in het kampioenschap.  Ik had eigenlijk verwacht dat Trident met "Malfunctionado 2.0" Canamasas en "Mafunctionado 1.5" Ceccotto het nog slechter gingen doen, maar terwijl Sergio mijn vrees waar maakte met zijn potje Autocrossen op Monza als dieptepunt, heeft Ceccotto me toch een beetje verrast.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Dat laatste mij niet. De snelheid heeft er bij Cecotto altijd ingezeten, zijn probleem was alleen dat hij nog beruchter dan zijn landgenoot wilde worden.

Dat van Canamasas in Monza was ernstig inderdaad. Dat die vent nog mag racen is me een raadsel.

Maikel0230

Waarom beide nog mogen racen is mij al 2 jaar een raadsel om eerlijk te zijn ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Perton op 24 november 2014 - 21:11:00
Dat laatste mij niet. De snelheid heeft er bij Cecotto altijd ingezeten, zijn probleem was alleen dat hij nog beruchter dan zijn landgenoot wilde worden.

Dat van Canamasas in Monza was ernstig inderdaad. Dat die vent nog mag racen is me een raadsel.

Ik vind het al verbazend dat Canamasas na zijn escapades in Singapore in 2012 - waar hij rondenlang aan een stuk alle pitsignalen én de zwarte vlag negeerde - überhaupt nog welkom was in de GP2.

Jehoentelaar

Campana is ook niet zo'n hoogvlieger toch? Kan hem wel herinneren van de AutoGP waarin hij bij vlagen onverslaanbaar was maar dat het ook vaak mis ging met rare acties of gewoon compleet geen snelheid had. En in de AutoGP moet je het veld compleet van het circuitterrein blazen wil je in hogere klassen enigszins meekomen.

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 november 2014 - 12:11:35
Citaat van: Perton op 24 november 2014 - 21:11:00
Dat laatste mij niet. De snelheid heeft er bij Cecotto altijd ingezeten, zijn probleem was alleen dat hij nog beruchter dan zijn landgenoot wilde worden.

Dat van Canamasas in Monza was ernstig inderdaad. Dat die vent nog mag racen is me een raadsel.

Ik vind het al verbazend dat Canamasas na zijn escapades in Singapore in 2012 - waar hij rondenlang aan een stuk alle pitsignalen én de zwarte vlag negeerde - überhaupt nog welkom was in de GP2.


Het antwoord is altijd hetzelfde....Geld, geld, geld... ::)

Perton

In hoeverre heeft geld er mee te maken dat de GP2-organisatie geen schorsingen oplegt? Of betaalt hij de organisatie ook om mee te doen?

Dat teams hem in blijven zetten vanwege zijn geld, dat snap ik wel, maar dat hij van de organisatie niet mee mag doen, dat snap ik niet.

Sphinx

Gp2 en Gp3 zijn volgens mij geen FIA-kampioenschap, misschien wel erkend, maar niet door de FIA georganiseerd. Vandaar dat sommige beslissingen wat vreemd uitvallen. Net zoals de Megane Trophy, waar een of andere italiaan voor het bewust rammen van Bas Schothorst eigenlijk een levenslange schorsing kreeg, maar het volgende jaar deed hij gewoon weer mee  :-\
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Klopt, is ook geen FIA-kampioenschap, maar ik was altijd van mening dat ze wel dezelfde wedstrijdleiding hadden gedurende het weekend.