Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ja dit was GP2 zei hij vandaag... zei hij vorig jaar ook ... Maar goed nog 5 vrije trainingen voor hem. Ben benieuwd of hij Kovalainen kan verslaan, zal niet meevallen  ;)

Zege van vandaag was goed maar helaas was dit niet het GP2 - seizoen waar vooraf op was gehoopt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Banaan van het GP2-weekend was toch wel Sergio Canamasas. Alle mensen, wat bezielde die kerel in de tweede manche om de halve race alle waarschuwingen, pitborden en vervolgens zelfs de zwarte vlag te negeren?

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 september 2012 - 12:20:14
Banaan van het GP2-weekend was toch wel Sergio Canamasas. Alle mensen, wat bezielde die kerel in de tweede manche om de halve race alle waarschuwingen, pitborden en vervolgens zelfs de zwarte vlag te negeren?


Blinde waas voor ogen?... :P
;)

Kootje

Citaat van: SDG op 24 september 2012 - 12:20:14
Banaan van het GP2-weekend was toch wel Sergio Canamasas. Alle mensen, wat bezielde die kerel in de tweede manche om de halve race alle waarschuwingen, pitborden en vervolgens zelfs de zwarte vlag te negeren?

Ja ;D, en wanneer die uiteindelijk toch stopt, doodleuk zeggen dat dat was omdat er 'n defect was. :D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 september 2012 - 15:54:48
Citaat van: SDG op 24 september 2012 - 12:20:14
Banaan van het GP2-weekend was toch wel Sergio Canamasas. Alle mensen, wat bezielde die kerel in de tweede manche om de halve race alle waarschuwingen, pitborden en vervolgens zelfs de zwarte vlag te negeren?

Ja ;D , en wanneer die uiteindelijk toch stopt, doodleuk zeggen dat dat was omdat er 'n defect was. :D


Ja, dat zeg ik...een defect aan zijn ogen...

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Kootje


Franky R.

CitaatDaniƫl de Jong zal volgend jaar voor MP Motorsport gaan uitkomen. Wie de tweede coureur word is nog niet bekend.


Ik zeg...een kansje voor Frijns?

gloudiesaurus

Zou als ik Frijns niet meteen instappen bij een nieuw GP2 - team, je debuut maken in GP2 is vaak lastig omdat je toch veel data, ervaring etc. nodig hebt.
Al heeft MP Motorsport in principe Coloni overgenomen, weet alleen niet in hoeverre ook de monteurs/ data etc.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

In principe de hele inboedel. Maar Coloni was ook niet bepaald een hoogvlieger in de GP2. Als je niet bij een team als DAMS of Racing Engineering terecht kan zou ik het bij voorbaat al niet doen.

Matthijs

Bovendien heeft MP Motorsport ook al een eigen organisatie die rondrijdt in onder andere de Auto GP. Wel stoer dat ze de overstap wagen!

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2012 - 12:48:22
Zou als ik Frijns niet meteen instappen bij een nieuw GP2 - team, je debuut maken in GP2 is vaak lastig omdat je toch veel data, ervaring etc. nodig hebt.
Al heeft MP Motorsport in principe Coloni overgenomen, weet alleen niet in hoeverre ook de monteurs/ data etc.
Tja, dat is waar...Maar het alternatief is helemaal niet rijden en hopen op een paar vrijdagen in de Sauber...En als je dan bekijkt hoe weinig Guitierrez heeft gereden dit jaar... :-X

SDG

Misschien wat offtopic, maar heeft er iemand de laatste tijd nog iets gehoord van Renger Van der Zande? Na zijn meer dan behoorlijk seizoen vorig jaar in de DTM is het daar toch wat stil rond geworden...

Kootje

Die heeft nog geen stoeltje maar richt zich wederom op DTM.