Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 08 september 2012 - 16:02:32
En Razia eruit na een crash met Leimer. Een zware klap voor de Braziliaan in de titelstrijd...

Jep eerste uitval van Razia dit jaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Melker op kop. Hij moet natuurlijk nog binnenkomen, maar toch mooi hoe hij zich herpakt heeft na zijn crash op Spa...

Fabian

Citaat van: SDG op 08 september 2012 - 16:09:48
Melker op kop. Hij moet natuurlijk nog binnenkomen, maar toch mooi hoe hij zich herpakt heeft na zijn crash op Spa...
Melker komt er wel(hoop ik heel erg)!

gloudiesaurus

14e...

Word moeilijk morgen, Vd Garde start achteraan  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Wordt 'n weekend om gauw te vergeten denk ik zo.  :-\

Kootje

Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 13:04:08
ik zit nu GP2 te kijken. en nu zag ik de auto van Max Chilton. het team heet Carlin. maar de auto's lijken wel Marussia's

hoe kunnen ze wel meekomen met GP2 en zo slecht in de F1


Als Carlin uberhaupt 'n samenwerking heeft met Marussia Virgin zou het volgende een verklaring voor jou vraag kunnen zijn:

Ten 1e, Carlin Motorsports draaide al mee in GP2 toen dit nog F3000 was, en is altijd al 'n (sub)topteam geweest.
Ten 2e, In GP2 heeft ieder team dezelfde auto ter beschikking, terwijl men in F1 zelf zorg moet dragen voor de bouw van het chassis.
            Daarvoor is uiteraard 'n heel ander soort knowhow nodig dan in GP2.

SDG

http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_10e/

Ook een uitvalbeurt van Melker buiten zijn schuld om, nadat hij in de chicane vol geramd werd door Onidi (dacht ik). In het kampioenschap lijkt Valsecchi met zijn overwinning in Race 2 een stevig voorschot genomen te hebben op de titel, met nog één weekend te gaan in Singapore. Hopelijk weet hij er ergens in één of andere klasse nog iets mee los te peuteren, want ik vrees dat we hem in de Formule 1 in ieder geval niet gaan zien...

gloudiesaurus

Citaat1.   Luca Filippi   Scuderia Coloni   1:59.444   10
2.   Max Chilton   Carlin   1:59.496   10
3.   Esteban Gutiérrez   Lotus GP   1:59.908   12
4.   Jolyon Palmer   iSport International   2:00.102   11
5.   Fabio Leimer   Racing Engineering   2:00.113   9
6.   Davide Valsecchi   DAMS   2:00.287   10
7.   Johnny Cecotto   Barwa Addax Team   2:00.335   11
8.   Stefano Coletti   Rapax   2:00.364   9
9.   Luiz Razia   Arden International   2:00.365   11
10.   Sergio Canamasas   Venezuela GP Lazarus   2:00.634   9
11.   Stéphane Richelmi   Trident Racing   2:00.671   10
12.   Nathanaël Berthon   Racing Engineering   2:00.695   9
13.   Felipe Nasr   DAMS   2:00.720   11
14.   Giedo van der Garde   Caterham Racing   2:00.906   10
15.   James Calado   Lotus GP   2:00.954   10
16.   Rio Haryanto   Carlin   2:01.031   10
17.   Marcus Ericsson   iSport International   2:01.204   10
18.   Nigel Melker   Ocean Racing Technology   2:01.308   10
19   Julian Leal   Trident Racing   2:01.474   9
20.   Fabio Onidi   Scuderia Coloni   2:01.656   6
21.   Simon Trummer   Arden International   2:01.961   10
22.   Victor Guerin   Ocean Racing Technology   2:02.110   10
23.   Rodolfo Gonzalez   Caterham Racing   2:02.260   10
24.   Rene Binder   Venezuela GP Lazarus   2:02.376   10
25.   Jake Rosenzweig   Barwa Addax Team   2:03.218   10
26.   Ricardo Teixeira   Rapax   2:04.174   11

Teleurstellende kwali van Vd Garde, hopelijk niet hetzelfde als vorig jaar... een slecht uiteinde...
Melker 18e

Filippi opnieuw de snelste! Valsecchi gaat de titel pakken denk ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

#263
Citaat van: SDG op 09 september 2012 - 23:39:31
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_10e/

Ook een uitvalbeurt van Melker buiten zijn schuld om, nadat hij in de chicane vol geramd werd door Onidi (dacht ik). In het kampioenschap lijkt Valsecchi met zijn overwinning in Race 2 een stevig voorschot genomen te hebben op de titel, met nog één weekend te gaan in Singapore. Hopelijk weet hij er ergens in één of andere klasse nog iets mee los te peuteren, want ik vrees dat we hem in de Formule 1 in ieder geval niet gaan zien...


Valsecchi zal de GP2 titel wel behalen, maar het zal hem niets brengen...Immers is die jongen alweer 26 jaar! Razia is 23, die heeft nog wel even. Maar er moet nog heel wat gebeuren, willen we Valsecci in de F1 zien.


Eigenlijk is de titel van de GP2 nu volkomen waardeloos geworden door al die ervaren gasten als Valsecchi en GvdG. Een kampioen in de Renault 3.5 zal nog eerder in een F1 stappen, dan eentje uit de GP2.


Tenzij die persoon in zijn eerste jaar kampioen wordt.

gloudiesaurus

Daar heb een heel goed punt Franky.
Sowieso was het niveau dit jaar in GP2 het laagste in jaren....

Nee dit jaar wordt er geen Hamilton, Hulkenberg of Rosberg kampioen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Chilton winnaar in Race 1, en Valsecchi kampioen nadat de race achter de safetycar eindigde na een zware crash van Luca Filippi kort voor het einde. Van der Garde achtste en dus op pole voor Race 2.

Wel grappig dat de G2-race bij daglicht wordt gereden. Dat geeft echt een totaal andere dimensie aan het circuit!

SDG

Citaat van: Franky R. op 21 september 2012 - 19:11:18
Citaat van: SDG op 09 september 2012 - 23:39:31
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_10e/

Ook een uitvalbeurt van Melker buiten zijn schuld om, nadat hij in de chicane vol geramd werd door Onidi (dacht ik). In het kampioenschap lijkt Valsecchi met zijn overwinning in Race 2 een stevig voorschot genomen te hebben op de titel, met nog één weekend te gaan in Singapore. Hopelijk weet hij er ergens in één of andere klasse nog iets mee los te peuteren, want ik vrees dat we hem in de Formule 1 in ieder geval niet gaan zien...


Valsecchi zal de GP2 titel wel behalen, maar het zal hem niets brengen...Immers is die jongen alweer 26 jaar! Razia is 23, die heeft nog wel even. Maar er moet nog heel wat gebeuren, willen we Valsecci in de F1 zien.


Eigenlijk is de titel van de GP2 nu volkomen waardeloos geworden door al die ervaren gasten als Valsecchi en GvdG. Een kampioen in de Renault 3.5 zal nog eerder in een F1 stappen, dan eentje uit de GP2.


Tenzij die persoon in zijn eerste jaar kampioen wordt.

Een 'nieuwtje' van een tijdje terug alweer, maar zeker interessant in het licht van hetgeen jij hier schrijft:

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/berger-wil-opstapklassen-op-de-schop-nemen/

Franky R.

@SDG,


Ik geef Berger gelijk...Vroeger was het veel overzichtelijker, als je als talent je naar de F1 wilder werken. FF, F3 en dan F1...Of je zat even in de F3000.


Moet je nu eens kijken hoeveel klassen je hebt... ::)

SDG

Vlotte zege voor Van der Garde, die nooit echt bedreigd werd. Een waardig einde dus van een té wisselvallig en daarom al bij al toch teleurstellend seizoen.

Franky R.

Citaat van: SDG op 23 september 2012 - 11:05:23
Vlotte zege voor Van der Garde, die nooit echt bedreigd werd. Een waardig einde dus van een té wisselvallig en daarom al bij al toch teleurstellend seizoen.


Ja, idd. leuk dat GvdG wint, maar hij had meer races moeten winnen...Zegt nu vol voor de F1 te gaan. Zei hij vorig jaar niet zoiets [voordat hij alweer GP2 ging rijden?]... ::)