Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Melker had ook pech zeg, maar hij was iig. wel snel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

In de sprintrace haalt vd Garde zo'n beetje het maximale uit die Caterham. Het is (nog) geen Arden.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Jammer dat hij in race 1 niet 8e werd... maar hij mist gewoon nog snelheid. Zaak voor hem dat zo snel mogelijk goed te maken, anders word het weer een verloren seizoen voor hem...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KVDracer

Ik denk niet dat VdGarde dit jaar GP2 kampioen zal worden. Ik denk toch dat hij er beter aan hads gedaan om gewoon testrijder te zijn.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 22 april 2012 - 11:01:35
Ik denk niet dat VdGarde dit jaar GP2 kampioen zal worden. Ik denk toch dat hij er beter aan hads gedaan om gewoon testrijder te zijn.

Ik heb 't idee dat z'n deelname aan GP2 onderdeel is van het testcontract dat hij heeft. ::)
Maar idd, het gaat niet echt lekker tot nu toe.

gloudiesaurus

Vd Garde stelt tot nu toe zeer teleur in het GP2. Gaat hem dit jaar niet worden. En ook Melker gaat niet lekker, en hij uit ook nog een flink kritiek op zijn team in Formule 1/ Racereport, niet proffesioneel.

Als hij zo doorgaat had Vd Garde beter iets anders kunnen doen iig. Dit staat niet lekker op zijn CV na 4 jaar GP2...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Stand per 22-04-2012

  1. Davide Valsecchi           70
  2. Luiz Razia                     57
  3. Esteban GutiĆ©rrez          45
  4. James Calado                39
  5. Max Chilton                   35
  6. Felipe Nasr                    22
  7. Fabio Leimer                 22
  8. Giedo van der Garde   12
  9. Stefano Coletti              10
10. Tom Dillmann                 8
25. Nigel Melker                 0

gloudiesaurus

Als ik eerlijk ben vind ik ook het niveau tegenvallen in de GP2 dit jaar, in de World Series by Nissan rijden evenveel, zo niet meer, toppers rond.

De Luiz Razia's en Fabio Leimer's van deze wereld zijn toch echt pay- drivers.....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 23 april 2012 - 06:35:08
Als ik eerlijk ben vind ik ook het niveau tegenvallen in de GP2 dit jaar, in de World Series by Nissan rijden evenveel, zo niet meer, toppers rond.

De Luiz Razia's en Fabio Leimer's van deze wereld zijn toch echt pay- drivers.....


Het valt idd. erg vies tegen...Bijzonder dat de GP2 nu een slap jaar kent, terwijl de F1 spannender is dan ooit te voren... :) [size=78%] [/size]

Kootje

Heb er om eerlijk te zijn dit jaar nog niets van gezien.
Alles wat ik ervan weet is wat ik lees.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 23 april 2012 - 06:35:08
Als ik eerlijk ben vind ik ook het niveau tegenvallen in de GP2 dit jaar, in de World Series by Nissan rijden evenveel, zo niet meer, toppers rond.

De Luiz Razia's en Fabio Leimer's van deze wereld zijn toch echt pay- drivers.....

Zeker als je in beschouwing neemt dat Valsecchi, de huidige leider in de tussenstand, ondertussen al verschillende jaren in de reeks rondrijdt.

gloudiesaurus

En het lijkt erop dat Valsecchi dit jaar met gemak kampioen word, hij is iig. verreweg de snelste... Maar ook geen echte topper denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 24 april 2012 - 14:57:13
En het lijkt erop dat Valsecchi dit jaar met gemak kampioen word, hij is iig. verreweg de snelste... Maar ook geen echte topper denk ik.


Ik hoop voor hem [Valsecchi]dat hij eerder een nieuwe Walldonado wordt, dan de nieuwe Pantano... ::)


Kootje

Laten we 't hopen.