""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Heeft ie vooraf niet aan Wolff of Lauda gevraagd denk ik.  ;D

Edwin90

Wat een heisa (in de hele wereld) om zijn haar zeg. Heeft de mensheid niet wat beters te doen?  ???

Mickey

Ik heb wel eens geroepen dat hij de indruk wekte Kanye West te willen zijn. Dat moet ik terugnemen. Het is inmiddels evident dat hij liever Eminem zou zijn.

Perton

Misschien wil ie wel Jacques Villeneuve. Die kwam ook eens zo op het circuit.

0634

Maar waarom zou Hamilton chagrijnig en overschat willen zijn?

Hamilton#44

Citaat van: Edwin90 op 03 september 2015 - 20:05:32
Wat een heisa (in de hele wereld) om zijn haar zeg. Heeft de mensheid niet wat beters te doen?  ???

Als jij morgen op je werk binnenkomt met geblondeerd haar zal er ook over gepraat worden, alleen is dit op globale schaal omdat Hamilton globaal bekend is.

0634

Blijft overeind dat geblondeerde implantaten tamelijk oninteressant zijn.

Hamilton#44

Dat ontken ik ook niet.  :)

Edwin90

Citaat van: Hamilton#44 op 04 september 2015 - 11:47:43
Citaat van: Edwin90 op 03 september 2015 - 20:05:32
Wat een heisa (in de hele wereld) om zijn haar zeg. Heeft de mensheid niet wat beters te doen?  ???

Als jij morgen op je werk binnenkomt met geblondeerd haar zal er ook over gepraat worden, alleen is dit op globale schaal omdat Hamilton globaal bekend is.

Ongetwijfeld, maar dat de media drukker is met de blonde coupe van Hamilton in plaats van (bijvoorbeeld) de bevestiging van Williams, of de presentatie van de nieuwe GP3 auto vraag ik mij af wat er in hemelsnaam zo belangrijk is aan het haar van Hamilton. Laat die gozer lekker.

Sphinx

Aangezien ie een ster is wordt er heisa gemaakt. Toen Vettel ineens dezelfde kleurspoeling als Heino had was het in Dld ook voorpaginanieuws
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

Die is wel een stuk minder een ster. Feitelijk is de enige echte ster Hamilton, in zijn hele doen en laten. Button, Alonso, Vettel, Raikkonen en zo zijn natuurlijk wel vedetten van hun sport, maar Hamilton is m.i. de enige met een hoog 'sterrengehalte'.

Wings

Citaat van: Mickey op 03 september 2015 - 20:33:36
Ik heb wel eens geroepen dat hij de indruk wekte Kanye West te willen zijn. Dat moet ik terugnemen. Het is inmiddels evident dat hij liever Eminem zou zijn.

Inderdaad zeg! Haha. Het ziet niet uit.

Jehoentelaar

Hamilton is een soort celebrity geworden in de sportwereld en dan willen een heleboel mensen ineens alle details weten. Heb nog eens een tentamen zitten maken over dat fenomeen.

Wings

Als je als Wilders-imitator door het leven gaat vind ik dat niet bepaald een detail. Hahaha. 

Hamilton#44

Hij wil echt op Eminem lijken denk ik, hij schijnt een nummer te gaan opnemen met Drake.  ;D