""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Die neus moet lager, toch?

Perton

Er staat ook een 7 op, is het niet gewoon de auto van een paar jaar terug?

Matthijs

Nee, maar het kan wel een soep zijn van een paar jaar terug.

Maikel0230

Er is ingebroken op de fabriek van Red Bull, de grote glazen kast met alle trofeeën is leeggeroofd, 60 stuks zijn in totaal verdwenen

http://www.autosport.com/news/report.php/id/117061

Ik ben absoluut geen fan van Red Bull maar dit wens ik hen absoluut niet toe, al dat harde werk en dan word je die schatten zo ontvreemd....

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ja, naja, pech gehad. Ik vind normale inbraken een stuk erger voor de betrokkenen om eerlijk te zijn.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 06 december 2014 - 13:14:37
Er is ingebroken op de fabriek van Red Bull, de grote glazen kast met alle trofeeën is leeggeroofd, 60 stuks zijn in totaal verdwenen

http://www.autosport.com/news/report.php/id/117061

Ik ben absoluut geen fan van Red Bull maar dit wens ik hen absoluut niet toe, al dat harde werk en dan word je die schatten zo ontvreemd....
als ik RBR was zou ik eens ff bij Vettel thuis gaan kijken  ;)
wel knap lulllig zeg. Ook iets waar je je natuurlijk niet tegen kunt verzekeren.

0634

Een deel ervan is overigens replica, volgens Horner.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 06 december 2014 - 13:18:29
Ja, naja, pech gehad. Ik vind normale inbraken een stuk erger voor de betrokkenen om eerlijk te zijn.

Ik wens het niemand toe, noch particulieren, noch bedrijven Jeroen. Het is voor niemand leuk.

Maar er is een positieve kant aan het verhaal voor het team, de meesten van die dingen waren replica's, dus ze kunnen de meesten gewoon opnieuw laten namaken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Tuesday op 06 december 2014 - 13:22:33Ook iets waar je je natuurlijk niet tegen kunt verzekeren.

Waarom niet?

Perton

Ik zie het nut van de inbraak ook niet. Je kan ze thuis neerzetten en dan? Het zijn niet dingen die je zomaar even op eBay zet.

Of die dingen moeten van allerlei dure materialen gemaakt zijn, dat kan natuurlijk ook.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 06 december 2014 - 14:24:32
Citaat van: Tuesday op 06 december 2014 - 13:22:33Ook iets waar je je natuurlijk niet tegen kunt verzekeren.

Waarom niet?
waar kun je emotionele waarde verzekeren dan?

Jozef

Het zijn unieke stukken, daar kun je vast een verzekering voor afsluiten al zal de premie ook niet gratis zijn natuurlijk.

Als het echt replica's zijn (wat ik betwijfel, ze willen natuurlijk heel graag dat de dieven dit denken) dan zullen ze ook niet verzekerd zijn. Ook de komende dagen en weken maar eens opletten of het niet een of andere stunt is. Straks opent Jeremy Clarkson de volgende aflevering van Top Gear met allemaal trofeeën in de studio. :P

Tuesday

Citaat van: Jozef op 06 december 2014 - 16:31:15
Het zijn unieke stukken, daar kun je vast een verzekering voor afsluiten al zal de premie ook niet gratis zijn natuurlijk.

Als het echt replica's zijn (wat ik betwijfel, ze willen natuurlijk heel graag dat de dieven dit denken) dan zullen ze ook niet verzekerd zijn. Ook de komende dagen en weken maar eens opletten of het niet een of andere stunt is. Straks opent Jeremy Clarkson de volgende aflevering van Top Gear met allemaal trofeeën in de studio. :P
financieel gezien kun je t idd verzekeren, maar daarmee krijg je die bekers niet terug. Als je TV gestolen wordt kun je van t verzekeringsgeld een nieuwe kopen, maar bij dingen met een emotionele waarde heb je daar verder niet zoveel aan. Bij RBR hebben ze geld zat, ook al krijgen ze 100.000 euro van de verzekering, ze hebben natuurlijk 10x liever die bekers terug.

0634

Citaat van: Jozef op 06 december 2014 - 16:31:15
Het zijn unieke stukken, daar kun je vast een verzekering voor afsluiten al zal de premie ook niet gratis zijn natuurlijk.

Als het echt replica's zijn (wat ik betwijfel, ze willen natuurlijk heel graag dat de dieven dit denken) dan zullen ze ook niet verzekerd zijn. Ook de komende dagen en weken maar eens opletten of het niet een of andere stunt is. Straks opent Jeremy Clarkson de volgende aflevering van Top Gear met allemaal trofeeën in de studio. :P

Of Theo Maassen overhandigd ze zondag aan Jack van Gelder. Ik sluit niks uit.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 06 december 2014 - 16:31:15
Het zijn unieke stukken, daar kun je vast een verzekering voor afsluiten al zal de premie ook niet gratis zijn natuurlijk.

Als het echt replica's zijn (wat ik betwijfel, ze willen natuurlijk heel graag dat de dieven dit denken) dan zullen ze ook niet verzekerd zijn. Ook de komende dagen en weken maar eens opletten of het niet een of andere stunt is. Straks opent Jeremy Clarkson de volgende aflevering van Top Gear met allemaal trofeeën in de studio. :P

Aangezien de lokale politie daar een actief oproept dat getuigen zich melden denk ik niet dat het om een PR stunt gaat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25