""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Enzo

Logisch verhaal Perton, beweer ook nergens dat het niet zo is.
Het verschil is duidelijk lijkt me...

Wings

Citaat van: Enzo op 01 juni 2014 - 23:01:04
Citaat van: janke op 01 juni 2014 - 21:12:51
Who fuck Senna!!!



Om eerlijk te zijn is dat altijd het geval, dat een coureur bij het beste team wil rijden.
Begrijp Senna's punt niet helemaal, anders moet je in een spec-serie gaan racen.

Het ging zich niet zozeer dat Prost naar Williams ging maar om het veto. Alain Prost was niet bereid om te strijden tegen Ayrton Senna. Dus je wilt wel kampioen worden maar alleen omdat de omstandigheden dat mogelijk maken. Niet om de beste te verslaan. Gaat er bij mij ook niet in. Dat je als kampioenwaardige rijder ook dito materiaal verwacht (en kan opeisen) staat daar los van.

0634

Ik vond het jammer, maar wel logisch. Prost wil kampioen worden. Hij had gewoon gelijk. We hebben allemaal gezien hoe McLaren de titel in 07 verspeelde. En Williams in 86. Dat soort taferelen wilde Prost vermijden. Groot gelijk.

Wings

Dat zal. Ik vond het -net als Senna- laf. Prost wilde alleen rijden als de titel op een zilver schaaltje klaar lag.

Perton

Tsja en als ik de verhalen mag geloven sprak Senna zijn veto uit voor Warwick bij Lotus. Het ging daar dan niet om de titel, maar Senna was wat dat betreft net zo laf als Senna. En ik vraag me ook oprecht af hoe Senna zou hebben gereageerd indien hij in 1993 bij Williams had gereden en Prost naast hem zou kunnen komen.

Wings

Senna bood aan om gratis te rijden voor Frank Williams. Naast Prost.

Perton


0634

Citaat van: Perton op 09 juni 2014 - 01:01:39
Tsja en als ik de verhalen mag geloven sprak Senna zijn veto uit voor Warwick bij Lotus. Het ging daar dan niet om de titel, maar Senna was wat dat betreft net zo laf als Senna. En ik vraag me ook oprecht af hoe Senna zou hebben gereageerd indien hij in 1993 bij Williams had gereden en Prost naast hem zou kunnen komen.

Dat over Warwick is gewoon waar. Senna sprak daar zijn veto over uit. Dus moet ie een paar jaar later niet mopperen als Prost hetzelfde doet.

Prost had gewoon gelijk, bij McLaren werd het een en al ellende. Gek he, dat hij dat niet nog een keer wil. Gek ook, dat hij zijn kans op een titel zo groot mogelijk wil maken.

Als fan vond ik het jammer en als fanboii van Senna was ik destijds flink pissed, maar in retrospect vond ik het volkomen logisch gezien de geschiedenis in de jaren ervoor.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2014 - 08:45:30
Citaat van: Perton op 09 juni 2014 - 01:01:39
Tsja en als ik de verhalen mag geloven sprak Senna zijn veto uit voor Warwick bij Lotus. Het ging daar dan niet om de titel, maar Senna was wat dat betreft net zo laf als Senna. En ik vraag me ook oprecht af hoe Senna zou hebben gereageerd indien hij in 1993 bij Williams had gereden en Prost naast hem zou kunnen komen.

Dat over Warwick is gewoon waar. Senna sprak daar zijn veto over uit. Dus moet ie een paar jaar later niet mopperen als Prost hetzelfde doet.

Prost had gewoon gelijk, bij McLaren werd het een en al ellende. Gek he, dat hij dat niet nog een keer wil. Gek ook, dat hij zijn kans op een titel zo groot mogelijk wil maken.

Als fan vond ik het jammer en als fanboii van Senna was ik destijds flink pissed, maar in retrospect vond ik het volkomen logisch gezien de geschiedenis in de jaren ervoor.


Ook qua introspectie, Jeroen? :P
;)


0634

Och... ik ben niet verantwoordelijk voor wat Senna deed natuurlijk. Ik had graag de McLaren jaren bij Williams zien herleven, dat mocht niet zo zijn, vanuit het oogpunt van Prost kan ik dat uitstekend begrijpen.

Ik snap dat gelul ook nooit zo van 'om kampioen te worden moet je de beste verslaan.' Dat klinkt altijd mooi en heroisch, maar het is quatsch. Als je voor de WK loot hoop je toch ook op een makkelijke poule en niet op de poule des doods?

Die gasten willen gewoon prijzen pakken en het is prachtig als je dat doet tegen andere toppers, maar kampioen worden met een straatlengte voorsprong vinden ze ook prima hoor.

Arthur

Citaat van: Perton op 09 juni 2014 - 01:01:39
Tsja en als ik de verhalen mag geloven sprak Senna zijn veto uit voor Warwick bij Lotus. Het ging daar dan niet om de titel, maar Senna was wat dat betreft net zo laf als Senna. En ik vraag me ook oprecht af hoe Senna zou hebben gereageerd indien hij in 1993 bij Williams had gereden en Prost naast hem zou kunnen komen.

Waarschijnlijk hetzelfde. Alleen Raikkonen zou het geen bal uitgemaakt hebben....  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

#1706



Rosberg is getrouwd.


(Kan iemand mij vertellen hoe je een twitter bericht hier kan weergeven? )

Kootje

Ik weet niet of dat tussen de IMG codes moet, maar die heb je sowieso al verkeerd staan. het hekje openen ( [ ) van de afsluitende IMG code staat nu voor het URL adres maar moet er in ieder geval achter. Nu staat het URL adres in de afsluitende code, dat klopt niet.

Maikel0230

Fixed, je kan een plaatje vormen via deze code img en /img, tussen [] natuurlijk

ook niet vergeten de link van het plaatje zelf te plaatsen en niet de tweet op zich

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.