""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Dat is inderdaad niet leuk... Een icoon voor de autosport, een held van Australie.

RIP

Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 mei 2014 - 04:22:40
Een minder leuk weetje: Jack Brabham is gisteren overleden. :(

Zijn tijd zal wel gekomen zijn aangezien hij al 88 was.


Idd. een mooie leeftijd, als je ziet in welke periode hij deelnam aan de F1. Al is het altijd zwaar voor de nabestaanden... :(

SDG

De Tyrrell waarmee Derek Daly bij de start van de GP van Monaco van 1980 door het luchtruim zweefde, werd onlangs te koop aangeboden op een veiling. De vraagprijs was een goeie 180.000 - 240.000 Pond. Of hij een nieuwe eigenaar gevonden heeft, is me helaas niet bekend.



Franky R.

Citaat van: SDG op 22 mei 2014 - 21:01:08
De Tyrrell waarmee Derek Daly bij de start van de GP van Monaco van 1980 door het luchtruim zweefde, werd onlangs te koop aangeboden op een veiling. De vraagprijs was een goeie 180.000 - 240.000 Pond. Of hij een nieuwe eigenaar gevonden heeft, is me helaas niet bekend.





Wat een vlucht... :P
;D
Wat zouden ze over 20 jaar betalen voor de Lotus, Ferrari, McLaren en Sauber [Grosjean, Alonso, Hamilton en Kobayashi] die in 2012 door La Source van Spa stuiterden... ;D ;D ;D




0634

Niets. Want dan hebben buitenaardse wezens de aarde overgenomen en die geven niet om Formule 1.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 23:14:06
Niets. Want dan hebben buitenaardse wezens de aarde overgenomen en die geven niet om Formule 1.


Al over 20 jaar, Jeroen?! Damn, dan moet ik haast maken met mijn 'bucketlist'... 8)
;)

0634

Ik las vandaag dat we binnen 20 jaar aliens hebben ontdekt. Dus ja. Het kan zomaar, Franky.

Matthijs

Hebben wij dan hen ontdekt of zij ons? Dat lijkt me wel een verschil ;)

0634

Wij hen. Zo zegt men.

Enzo

Ik snap maar niet waarom men met dit knaapje op de foto zou willen...

SDG

Iemand die als Formule 1-palmares niet meer dan één DNQ (Monaco 1958) en één DNS (Silverstone 1958) kan voorleggen? Ik snap het ook niet...  ;)

Jozef

Citaat van: Enzo op 25 mei 2014 - 01:01:18
Ik snap maar niet waarom men met dit knaapje op de foto zou willen...
https://pbs.twimg.com/media/Boaw6hDCAAEB4rw.jpg

Het ziet er ook niet naar uit dat Bernie echt wou. ;D

0634

Bernie weet misschien niet eens wie die miesgasser is. Gewoon een malloot met een gek hoedje.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2014 - 09:18:24
Bernie weet misschien niet eens wie die miesgasser is. Gewoon een malloot met een gek hoedje.

Niet zoveel verschil tussen die dus  ;D

Kootje

Citaat van: Enzo op 25 mei 2014 - 01:01:18
Ik snap maar niet waarom men met dit knaapje op de foto zou willen...

Wie bedoel je met dit knaapje? Van geen van beiden snap ik namelijk dat ze met elkaar op de foto "willen".