""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje

Die hadden er niet meer toegedaan als hij bestraft was voor het Hill incident. ;)
Wel is het weer zo dat hij zonder die diskwalificaties en schorsingen helemaal niet tegen Hill op had hoeven te rijden om WK te worden. :-\
En zo kunnen we alleen over Schumi nog uren doorgaan, laat staan over de rest van de F1 coureurs die de revue gepasseerd zijn. ::)
Wat als Chandhock Nissany wél talentvol was geweest, en wat als Lola 'n topauto had gebouwd? ;D

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 april 2014 - 19:29:15
Die hadden er niet meer toegedaan als hij bestraft was voor het Hill incident. ;)
Wel is het weer zo dat hij zonder die diskwalificaties en schorsingen helemaal niet tegen Hill op had hoeven te rijden om WK te worden. :-\
En zo kunnen we alleen over Schumi nog uren doorgaan, laat staan over de rest van de F1 coureurs die de revue gepasseerd zijn. ::)
Wat als Chandhock Nissany wél talentvol was geweest, en wat als Lola 'n topauto had gebouwd? ;D
ja, precies, het wordt alweer te serieus nu. Wat als Alonso of Hamilton in 2007 niet voor McLaren had gereden?? Dan had 1 van beiden misschien ook wel een titel meer gehad. Wat als Brawn het team in 2009 niet had gekocht??

0634

Sja, wat als de moeder van Farina ongesteld was geweest, toen zijn vader zijn erecte lid wilde legen?

Het leven hangt nou eenmaal aan elkaar van kleine toevalligheden die daardoor meestal niet zo toevallig zijn. De F1 hoort ook bij het leven.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 09 april 2014 - 20:58:26
Sja, wat als de moeder van Farina ongesteld was geweest, toen zijn vader zijn erecte lid wilde legen?

Het leven hangt nou eenmaal aan elkaar van kleine toevalligheden die daardoor meestal niet zo toevallig zijn. De F1 hoort ook bij het leven.

Wie is de moeder van Farina?

Breaktest

#1564
Citaat van: Enzo op 09 april 2014 - 21:29:54
Citaat van: Jeroen op 09 april 2014 - 20:58:26
Sja, wat als de moeder van Farina ongesteld was geweest, toen zijn vader zijn erecte lid wilde legen?

Het leven hangt nou eenmaal aan elkaar van kleine toevalligheden die daardoor meestal niet zo toevallig zijn. De F1 hoort ook bij het leven.

Wie is de moeder van Farina?
En wat is ongesteld?

Gerard

behoort de uitleg van ongesteld zijn nu ookal tot de "leuke weetjes"?

??? ??? ???

;D

SDG

Of zoals Clive James het destijds mooi verwoordde in het officiële F1-jaaroverzicht van 1984 bij de beelden van Monaco: 'if is F1 spelled backwards'.  ;)

Wings

Is er al wat bekend van Haas?

Jehoentelaar

Nou, we zijn er nog niet helemaal over uit hoe hij gevangen zou kunnen worden door een koe, maar zodra dat bekend is laat ik het je weten!

Kootje

Citaat van: Wings op 11 april 2014 - 17:19:55
Is er al wat bekend van Haas?

Die schijnt toegelaten te zijn, maar dat is alles. :-\

Wings

Bericht werd later weer ontkent door Haas zelf. Ik las ergens dat als het te lang gaat duren een deelname onzeker wordt. Maar ik snap het probleem niet zo...waar is het van afhankelijk en waarom moet het zo lang duren? En gaan ze, zoals geschreven wordt her en der, inderdaad met Cosworth (ik dacht gelezen te hebben dat ze failliet zijn!!) motoren rijden?

Perton

Lijkt me raar, aangezien Luca di Montezemolo ooit al heeft gezegd dat er een Amerikaans team met Ferrari-motoren zou komen. Dat gezegd hebbende, volgens mij heeft hij nooit bevestigd dat het om Haas ging en Todt zou gezegd hebben dat er veel meer kandidaten voor een F1-plekje waren dan de teams die in de media zijn verschenen, dus het is goed mogelijk dat er wat dingen door elkaar zijn gehaald en Haas toch een Cosworth-team is. Failliet zijn ze niet. Sterker nog, op Racecar Engineering of Racer (ben even vergeten welke van de twee) verschenen eerder dit jaar zelfs foto's van hun turbo!

Waarom het zo lang moet duren? Geen idee, bureaucratie. Waar het van afhankelijk is? Geen idee.

Jozef

Er zijn geen foto's van de Cosworth V6 turbo, maar slechts renders. Het soort renders dat Mercedes anderhalf jaar geleden al had en die dus niets zeggen over hoe ver de ontwikkeling echt is (een plaatje maken kan iedereen namelijk).

Wings

@Perton: Ik kan me herinneren dat David Richards een paar jaar geleden nog in de media verscheen om Cosworth over te nemen. Kan zijn dat het overgenomen is door Prodrive maar nog steeds onder de naam Cosworth handel bedrijft. Weet het niet zeker.

Perton

@Jozef, thanks voor de opheldering. Ik had die plaatjes alleen in het voorbijgaan gespot en er verder geen aandacht aan geschonken omdat het me eerlijk gezegd totaal niet kon boeien destijds.

@Wings, als ik google kom ik alleen artikelen tegen dat Prodrive geïnteresseerd is, verder niks. Wikipedia geeft ook geen uitsluitsel, maar eerlijk gezegd is die pagina ook niet heel erg volledig. Dus geen idee van wie Cosworth tegenwoordig is.