""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje

Je weet nu wel hoe je gratis de paddock opkomt. :P

Wings

Citaat van: Perton op 14 maart 2014 - 13:21:00
Niet de eerste keer dat iets vergelijkbaars gebeurt. Waarschijnlijk een beveiliger die er voor het eerst werkt, niets met autosport heeft en niet is verteld dat een uitgevallen coureur via dat poortje de paddock weer in komt. Dan zou mijn eerste gedachte ook zijn dat het een of andere maffe fan is die heel erg ver gaat in zijn kostuum.

Ziet er natuurlijk knullig uit, en ik lachte me ook kapot toen ik dit incident vannacht voorbij zag komen in het livecommentaar van Autosport, maar om de beveiliger nou meteen dom te noemen...

Lijkt me een beetje onzin. Als je affiniteit hebt met je werk lees je je in en weet je wie je wel en niet mag doorlaten. Dit lijkt me van essentieel belang je werk naar behoren te kunnen uitvoeren. Ben het met Franky eens dat het een beetje onnozel is. Maar....wel hilarisch natuurlijk. 

Kootje

Al lees je je niet in, dan nog ... als je het filmpje gezien hebt dan lijkt het me toch duidelijk dat hij hier niet als toeschouwer rondliep.

Wings

Mensen die kwaad willen zullen ook niet als doorsnee toeschouwer komen. ;)

Lees ook: "Je weet nu wel hoe je gratis de paddock opkomt".

De spijker op z'n kop.

Kootje

Denk toch dat 'n gewoon kaartje goedkoper is. ::)

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 14 maart 2014 - 16:48:18
Lijkt me een beetje onzin. Als je affiniteit hebt met je werk lees je je in en weet je wie je wel en niet mag doorlaten. Dit lijkt me van essentieel belang je werk naar behoren te kunnen uitvoeren. Ben het met Franky eens dat het een beetje onnozel is. Maar....wel hilarisch natuurlijk.
Dan had deze persoon dus niet voldoende affiniteit met zijn werk.

0634

Vind het allemaal niet zo schokkend hoor, een beveiliger die een coureur niet herkend... poeh poeh. Er is ook een keer een Britse politieagent geweest die Mansell in zijn hoogtijdagen niet herkende. Hilarisch hoor...

Kootje

De coureur was ook niet te herkennen, hij had z'n helm nog op. En dat is 't hem juist. Hij loopt daar omringd door journalisten en cameramensen in vol racetenue. Dan hoef je toch niet meer te twijfelen lijkt mij. En als je dan toch twijfelt, zorg er dan voor dat hij bewijst wie hij is, ipv genoegen nemen met "I'm a driver" Hoe je het ook went of keert, het is gewoon 'n oerstomme actie van die beveiliger. Maar om daar nu zoveel ophef over te maken ... Volgens mij doet iedereen namelijk wel eens iets doms.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 15 maart 2014 - 11:47:38
De coureur was ook niet te herkennen, hij had z'n helm nog op. En dat is 't hem juist. Hij loopt daar omringd door journalisten en cameramensen in vol racetenue. Dan hoef je toch niet meer te twijfelen lijkt mij. En als je dan toch twijfelt, zorg er dan voor dat hij bewijst wie hij is, ipv genoegen nemen met "I'm a driver" Hoe je het ook went of keert, het is gewoon 'n oerstomme actie van die beveiliger. Maar om daar nu zoveel ophef over te maken ... Volgens mij doet iedereen namelijk wel eens iets doms.
of dat "I'm a driver" hem overtuigd heeft betwijfel ik hoor. Volgens mij valt het kwartje op t moment dat ie die cameraman achter Lewis ziet. Misschien kwam het door Lewis zn nieuwe helm ;)

Kootje

Ik weet ook niet of dat hem overtuigde, maar dat (of woorden van die strekking) was het enige dat Lewis zei terwijl hij gewoon doorliep. ;D

0634

Citaat van: Kootje op 15 maart 2014 - 11:47:38
De coureur was ook niet te herkennen, hij had z'n helm nog op. En dat is 't hem juist. Hij loopt daar omringd door journalisten en cameramensen in vol racetenue. Dan hoef je toch niet meer te twijfelen lijkt mij. En als je dan toch twijfelt, zorg er dan voor dat hij bewijst wie hij is, ipv genoegen nemen met "I'm a driver" Hoe je het ook went of keert, het is gewoon 'n oerstomme actie van die beveiliger. Maar om daar nu zoveel ophef over te maken ... Volgens mij doet iedereen namelijk wel eens iets doms.

Dat is ook wat ik bedoel. Niet heel clever, maar poehee, ik doe ook wel eens heel dom. Shoot me.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 12:25:27
Citaat van: Kootje op 15 maart 2014 - 11:47:38
De coureur was ook niet te herkennen, hij had z'n helm nog op. En dat is 't hem juist. Hij loopt daar omringd door journalisten en cameramensen in vol racetenue. Dan hoef je toch niet meer te twijfelen lijkt mij. En als je dan toch twijfelt, zorg er dan voor dat hij bewijst wie hij is, ipv genoegen nemen met "I'm a driver" Hoe je het ook went of keert, het is gewoon 'n oerstomme actie van die beveiliger. Maar om daar nu zoveel ophef over te maken ... Volgens mij doet iedereen namelijk wel eens iets doms.

Dat is ook wat ik bedoel. Niet heel clever, maar poehee, ik doe ook wel eens heel dom. Shoot me.
precies, en daar zeggen wij ook niks van ;)

0634

En daarom zeg ik ook niks over deze meneer ;).

Wings

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 08:12:56
Vind het allemaal niet zo schokkend hoor, een beveiliger die een coureur niet herkend... poeh poeh. Er is ook een keer een Britse politieagent geweest die Mansell in zijn hoogtijdagen niet herkende. Hilarisch hoor...

Volgens mij vind niemand het schokkend. Natuurlijk wel oliedom en daarom humoristisch.

0634

Dat mag natuurlijk, niks mis mee. Maar om nou te zeggen dat die man dus maar weinig affiniteit met zijn werk heeft... hm... Hij is beveiliger van beroep, geen F1-journalist.