""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Perton

Welbespraakte jongen, in ieder geval prettig om naar te luisteren. Of hij ook zinnige dingen weet te zeggen, kan ik niet over oordelen, maar dat merken we gauw genoeg.

Edwin90

McNish zat toch altijd bij Radio 5 van de BBC? Naast James Allen? Of zit ik nou helemaal verkeerd? :-X

SDG

Citaat van: Edwin90 op 06 maart 2014 - 17:27:13
McNish zat toch altijd bij Radio 5 van de BBC? Naast James Allen? Of zit ik nou helemaal verkeerd? :-X

McNish zat tot vorig jaar bij SkySports. En ik dacht dat Alguersuari vorig jaar bij Radio 5 zat?

0634

Citaat van: Perton op 09 maart 2014 - 14:34:08
Wat offtopic, maar ook geen eigen topic waard: Berger heeft ook een ski-ongeluk gehad, ook offpiste verkeerd gevallen. Maar gelukkig niet op zijn hoofd en hij schijnt inmiddels alweer uit het ziekenhuis te zijn (ongeluk was donderdag). Ik lees iets over gebroken heup, maar da's onbevestigd.
James Allen ‏@Jamesallenonf1  26 min.
Gerhard Berger breaks arm in skiing accident | MotorSportsTalk http://buff.ly/1h4xns8

Arthur

Zag vorige week nog die docu dat ie niet zoveel meer skiet... Tja  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Voorlopig zal ie nóg minder skieen ;).

Perton

Met een gebroken arm kan je prima skiën. Of het verstandig is, is een tweede ;D

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Oostenrijkers en skiën, het één gaat moeilijk zonder het ander, vrees ik. Berger's allereerste persoonlijke sponsor in de F1 was destijds niet voor niets een fabrikant van ski's...  :)

rafael25


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 14 maart 2014 - 11:20:54


Hhahahahhahha


Wat een domme beveiliger, je zou denken dat die man zich inleest... ::)

Perton

Niet de eerste keer dat iets vergelijkbaars gebeurt. Waarschijnlijk een beveiliger die er voor het eerst werkt, niets met autosport heeft en niet is verteld dat een uitgevallen coureur via dat poortje de paddock weer in komt. Dan zou mijn eerste gedachte ook zijn dat het een of andere maffe fan is die heel erg ver gaat in zijn kostuum.

Ziet er natuurlijk knullig uit, en ik lachte me ook kapot toen ik dit incident vannacht voorbij zag komen in het livecommentaar van Autosport, maar om de beveiliger nou meteen dom te noemen...

Franky R.

Citaat van: Perton op 14 maart 2014 - 13:21:00
Niet de eerste keer dat iets vergelijkbaars gebeurt. Waarschijnlijk een beveiliger die er voor het eerst werkt, niets met autosport heeft en niet is verteld dat een uitgevallen coureur via dat poortje de paddock weer in komt. Dan zou mijn eerste gedachte ook zijn dat het een of andere maffe fan is die heel erg ver gaat in zijn kostuum.

Ziet er natuurlijk knullig uit, en ik lachte me ook kapot toen ik dit incident vannacht voorbij zag komen in het livecommentaar van Autosport, maar om de beveiliger nou meteen dom te noemen...


Tja, ik ben zelf beveiliger geweest. En dan weet ik dat je je altijd inleest over bepaalde zaken over de locatie. Zo stond ik ook in het Ahoy tijdens de ABN tennistournooi. Toen zag ik iets vergelijkbaars gebeuren met een deelnemende tennisser, wiens naam ik niet eens meer kan herinneren. De man liep verkeerd en ik wees hem de juiste richting.


Maar ik had ook daags ervoor wel de gezichten van de deelnemers [van die dag] in mij opgenomen. Een collega deed dat niet, en ging dom doen terwijl ik meerdere hints had gegeven... ::)  Alsof ik een vreemde bezoeker voorbij zou laten lopen.


Vandaar mijn woordkeuze [dom]...want nergens voor nodig.

Perton

Ik denk dat deze beveiliger er weinig aan had gehad als ie alle gezichten had gekend ;D

Franky R.

Citaat van: Perton op 14 maart 2014 - 13:33:40
Ik denk dat deze beveiliger er weinig aan had gehad als ie alle gezichten had gekend ;D


Ach ja, dat is ook weer waar... :)