""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: SDG op 02 maart 2014 - 19:27:00
Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?

Een andere hobby zoeken?

ja zal helaas voor ons al vlaming ook zo zijn. Tenzij er iemand een livestream met goeie hd kwaliteit zonder haperingen, in een pm kan sturen

Jozef

HD is overrated, ik heb nog nooit F1 in HD gezien...

Sabai

Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?

Ik heb wel een link voor je waar je sky kan streamen als je wilt.

SDG

Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 20:04:54
HD is overrated, ik heb nog nooit F1 in HD gezien...

Ik wel, op de officiĆ«le review op Blu-ray. Waanzinnig gewoon.  :)

robbert

Citaat van: SDG op 02 maart 2014 - 20:22:48
Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 20:04:54
HD is overrated, ik heb nog nooit F1 in HD gezien...

Ik wel, op de officiĆ«le review op Blu-ray. Waanzinnig gewoon.  :)

ja, het is inderdaad amazing om f1 in hd te zien. Schitterend :)

robbert

Citaat van: Sabai op 02 maart 2014 - 20:12:09
Citaat van: Jozef op 02 maart 2014 - 18:34:11
Wat moet je in Nederland eigenlijk doen wanneer je geen digitale tv hebt, de BBC het niet uitzendt en je geen RTL Deutschland ontvangt? Een zoektocht op internet beginnen?

Ik heb wel een link voor je waar je sky kan streamen als je wilt.

kan je deze ook sturen in pm naar mij? ;)

lieven


Jehoentelaar

HD is supermooi, en als er races zijn in HD kijk ik die altijd wel graag, maar als het er niet is dan vind ik dat nog niet een probleem.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 03 maart 2014 - 10:53:05
HD is supermooi, en als er races zijn in HD kijk ik die altijd wel graag, maar als het er niet is dan vind ik dat nog niet een probleem.

nee ik ook niet, maar ik vind het wel een probleem dat wij, vlamingen, geen f1 meer te zien krijgen op tv

Jehoentelaar

Kwestie van kosten en baten. Al is dat inderdaad best jammer, zeker nu er een Belgisch talent op de deur van de Formule 1 klopt.

En dat is best een leuk weetje. Mag die Stoffel wel. 8)

Kootje

Op de deur kloppen is iets anders dan daadwerkelijk rijden. Als het bij jullie net zo gaat als toendertijd met Jos bij ons, dan komen de Vlaanse zenders vanzelf weer terug op hun besluit zodra Stoffel z'n entree maakt. Ik weet het, daar heb je nu niets aan, maar toch ... het geeft iig hoop voor de toekomst.


Franky R.


T.Nuvolari


robbert