""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

rafael25

red bull en torro roso zijn toch beide geen fabrieksteams?

T.Nuvolari

Fabrieken genoeg waar ze dat vies goedje maken nochtans.

0634

CitaatOlav Mol ‏@Olav_Mol 41 min.

Bernie Ecclestone biedt 1 miljoen dollar aan diegene die kan bewijzen dat een F1 team meer dan 200 miljoen per jaar uitgeeft. #f1spy


Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 februari 2014 - 13:16:02
CitaatOlav Mol ‏@Olav_Mol 41 min.

Bernie Ecclestone biedt 1 miljoen dollar aan diegene die kan bewijzen dat een F1 team meer dan 200 miljoen per jaar uitgeeft. #f1spy

Hmmm ... das 'n mooie kans voor de accountants van Ferrari, Red Bull en McLaren. :P

Perton

Klokkenluiders krijgen sowieso al een miljoen, dit lijkt me dus niet heel nieuw behalve dat het nu ecclestone ipv de fia is.

Kootje

Citaat van: Perton op 09 februari 2014 - 14:16:00
Klokkenluiders krijgen sowieso al een miljoen, dit lijkt me dus niet heel nieuw behalve dat het nu ecclestone ipv de fia is.

Een klokkenluider is hier niet mee te vergelijken natuurlijk. Een klokkenluider brengt beschadigende/beschuldigende/criminaliserende info naar buiten en dat is hier absoluut niet het geval. Hier gaat het hooguit over geheime info.

0634

Justitie of de FIOD is hier inderdaad niet in geinteresseerd, nee. Dit is wel iets anders gelukkig, iets minder kwalijks ook vooral.

Maikel0230

onpole.com heeft het Martini-Williams feestje verpest denk ik



Ondertussen tactisch verwijderd misschien een verdoken manier om er al mee uit te pakken?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Ik weet niet of dit hier al ergens gepost is, maar Gary Anderson zal dit jaar tijdens de races geen technische analyse meer verzorgen voor de BBC.

http://f1broadcasting.wordpress.com/2014/01/13/gary-anderson-to-leave-bbcs-formula-1-team/

Sabai

Vanaf dit jaar mag de winnaar van een gp legaal donuts maken. Mits dit geen gevaar brengt voor anderen.

janke

Citaat van: Maikel0230 op 11 februari 2014 - 20:41:00
onpole.com heeft het Martini-Williams feestje verpest denk ik



Ondertussen tactisch verwijderd misschien een verdoken manier om er al mee uit te pakken?

Wat ik al zei, een photoshop. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

We zullen zien Janke, ik lees veel op andere fora en op twitter en ik kan met een zekerheid van 99% zeggen dat dit echt was want de deal is rond.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Maikel0230 op 16 februari 2014 - 18:37:32
We zullen zien Janke, ik lees veel op andere fora en op twitter en ik kan met een zekerheid van 99% zeggen dat dit echt was want de deal is rond.

Laat horen, ben benieuwd. Williams/Martini.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Officieel is het nog niet maar er zijn maar weinig mensen die eraan twijfelen Janke, daarom ben ik ook zo zelfzeker hierover, we zullen het wel zien waneer de auto met de definitieve livery de baan op gaat.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112504

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Zou wel leuk zijn. Een sponsor met een prachtig verleden in deze sport.