""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Alonso heeft sowieso wat rare dingen, zie ook dat hele samuraigebeuren. Niks mis mee, lekker laten gaan.

0634

Alberto Ascari won ooit 9 races op rij.

Hoelang zal dat record nog staan?

Jozef

Schumacher zat in 2004 ook aan 7 en het leek erop dat niemand hem kon stoppen. Maar daar stak Räikkönen in Spa een stokje voor. :)

Écht koffiedik kijken dus.

0634

Klopt wel, maar het verschil is momenteel zo gigantisch dat alleen pech Vettel nog kan afstoppen onderweg naar de laatste twee zeges van het jaar.

Ik heb niks tegen Vettel overigens, maar ben wel weer eens toe aan een zege van een ander.

Jozef

Ja maar dat kon je dus van Schumi in 2004 ook zeggen. In Hongarije liet hij Rubens niet ver achter zich maar de nummer 3 eindigde op 44 seconden. Dat is nog belachelijker dan wat Vettel momenteel doet. Dus, you never know. ;)

Jozef

McLaren heeft officieel nog geen opgaves op hun naam staan dit seizoen. In Maleisië had Button er 53 van de 56 ronden opzitten toen hij de garage opzocht en in het Verenigd Koninkrijk had Pérez een klapband na 46 van de 52 ronden. Daardoor werden ze nog geklasseerd in die races.

Zo zou McLaren dit jaar best wel eens het eerste team ooit kunnen worden dat beide auto's in elke races weet te klasseren. Nog twee GP's te gaan...

0634

Vroeger was betrouwbaarheid een garantie voor veel punten, tegenwoordig is echter ieder team betrouwbaar.

Jozef

Het is wel ironisch, aangezien McLaren in het verleden titels verloor door gebrek aan betrouwbaarheid. Nu zijn ze een keer een voorbeeld van betrouwbaarheid, rijdt de auto als een slak. ::)

janke

Citaat van: Jeroen op 05 november 2013 - 17:49:09
Vroeger was betrouwbaarheid een garantie voor veel punten, tegenwoordig is echter ieder team betrouwbaar.

Ik betwijfel of dat anno 2014 nog zo is. Nee, ik hoop het.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Van die malle races waarin opeens het hele zwikkie achter elkaar uitvalt. Heb afgelopen zomer wat races van 1993 teruggekeken, dat ging soms wel bizar hard met de mechanische pech.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 05 november 2013 - 23:43:51
Van die malle races waarin opeens het hele zwikkie achter elkaar uitvalt. Heb afgelopen zomer wat races van 1993 teruggekeken, dat ging soms wel bizar hard met de mechanische pech.

2014, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Volgend jaar is volgens mij betrouwbaarheid wel degelijke een verhaal. Tenminste weer een spannend noem het chaotisch jaar. Zie 1983. En de winnaar wordt echt wel weer een topcoureur, niet de bijna wel. Denk ik!!!!
Some things are too important to be left in the past.

0634

T is zelfs zo betrouwbaar momenteel dat de zin 'to finish first, first you have to finish' bijna een hol frase uit het verleden is geworden, want finishen doen ze sowieso wel.

Matthijs

Citaat van: janke op 06 november 2013 - 00:15:412014, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Volgend jaar is volgens mij betrouwbaarheid wel degelijke een verhaal. Tenminste weer een spannend noem het chaotisch jaar. Zie 1983. En de winnaar wordt echt wel weer een topcoureur, niet de bijna wel. Denk ik!!!!

Suggereer je nou dat Vettel geen topcoureur is? Of snap ik je verkeerd. Bij de vorige reglementswijzigingen werd Button kampioen. Is hij meer een topcoureur dan Vettel?

janke

Citaat van: Matthijs op 06 november 2013 - 08:30:21
Citaat van: janke op 06 november 2013 - 00:15:412014, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Volgend jaar is volgens mij betrouwbaarheid wel degelijke een verhaal. Tenminste weer een spannend noem het chaotisch jaar. Zie 1983. En de winnaar wordt echt wel weer een topcoureur, niet de bijna wel. Denk ik!!!!

Suggereer je nou dat Vettel geen topcoureur is? Of snap ik je verkeerd. Bij de vorige reglementswijzigingen werd Button kampioen. Is hij meer een topcoureur dan Vettel?

Nee hoor. Maar ik denk dat coureurs zoals Vettel, Alonso , Hamilton enz. gewoon weer in de voorste rijen staan. En dat nu op eens niet een Sutil, Di Resta zeg maar middenklasse opeens de dienst gaan uitmaken. Alleen de betrouwbaarheid zal een grotere rol gaan spelen, zekers in het begin van het seizoen. Maar zoals gezegd, dat denk ik. ;)
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: janke op 06 november 2013 - 11:10:31
Citaat van: Matthijs op 06 november 2013 - 08:30:21
Citaat van: janke op 06 november 2013 - 00:15:412014, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Volgend jaar is volgens mij betrouwbaarheid wel degelijke een verhaal. Tenminste weer een spannend noem het chaotisch jaar. Zie 1983. En de winnaar wordt echt wel weer een topcoureur, niet de bijna wel. Denk ik!!!!

Suggereer je nou dat Vettel geen topcoureur is? Of snap ik je verkeerd. Bij de vorige reglementswijzigingen werd Button kampioen. Is hij meer een topcoureur dan Vettel?

Nee hoor. Maar ik denk dat coureurs zoals Vettel, Alonso , Hamilton enz. gewoon weer in de voorste rijen staan. En dat nu op eens niet een Sutil, Di Resta zeg maar middenklasse opeens de dienst gaan uitmaken. Alleen de betrouwbaarheid zal een grotere rol gaan spelen, zekers in het begin van het seizoen. Maar zoals gezegd, dat denk ik. ;)

laten we hopen van niet, of er zullen er weer teleurgesteld zijn in de reglementen, zoals vorig seizoen