""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Gerard op 16 oktober 2013 - 12:51:38
http://wtf1.co.uk/valencia-grand-prix-circuit-2013/

Uh....... Oke...



Best wel.... Triest eigenlijk
Das een trieste boel inderdaad. Daar word je niet vrolijk van!

Jozef

Ik vind het wel meevallen, dagje opruimen en je kunt er weer racen.

gloudiesaurus

Hoe snel kan een circuit vervallen...
Ik weet niet wat het gekost heeft maar wat een kapitaalvernietiging en het door crisis geteisterde Spanje......

Maar een likje verf en een dagje opruimen zou al veel goed doen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: Jozef op 16 oktober 2013 - 13:37:35
Ik vind het wel meevallen, dagje opruimen en je kunt er weer racen.




Dat zal lastig worden al het koper schijnt ook weg gajat te zijn. Een mega misser dit project. En je mag raden wie het weer mag gaan betalen

gloudiesaurus

De Spaanse belastingbetaler  ;)
De provincie Valencia is failliet en heeft een werkloosheid van 27%.

De brug die voor 2 miljoen in het circuit werd gebouwd wordt alleen nog gebruikt door daklozen... de tunnels om het circuit zijn onder water gelopen.
Formule 1 circuit kostte de provincie +/- 20 miljoen per jaar terwijl de constructie van het circuit naar verluidt 120 miljoen Euro kostte.

Hoezo geld over de balk smijten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Jozef op 16 oktober 2013 - 02:09:25
Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2013 - 21:07:39
Ik had wel een zwak voor die jongen. Kreeg waanzinnig veel te verduren door zijn optreden in dat jaar, terwijl hij het gezien de omstandigheden heel niet zo gek deed. Natuurlijk was het ook niet goed, maar ik vond de kritiek soms wel heel ver gaan. Alleen dat parkeerfoutje in Valencia was wel een beetje knullig.

Niet zo gek? Slechter kon toch niet? Kwalificeerde tweemaal als laatste en finishte ook tweemaal als laatste of voorlaatste of zo. Wat is daar 'niet zo gek' aan?
Omdat hij als testcoureur bijna geen tracktime had, hij een relatief oude coureur is en zijn ervaring in een heel andere F1-tijd heeft opgedaan. Dan van het ene op het andere moment instappen is heel moeilijk. Fisico had een goede racetrim en zat in een geweldige flow na Spa, maar kon ook totaal geen potten breken met die Ferrari. Vanuit dat perspectief deed Badoer helemaal niet voor Fisichella, of voor wie dan ook, onder.

Breaktest

Hier een tamelijk obscuur filmpje waarin Vettel en Hamilton een episch duel op een natte baan uitvechten, terwijl Giedo vd Garde daarvoor soeverein aan de leiding gaat. Knappe jongen die toen kon voorspellen dat de een viervoudig F1 kampioen zou worden en de  ander voor zijn stoeltje zou moeten vechten.

Fabian



Fabian

Citaat van: Gerard op 17 oktober 2013 - 16:42:13
Citaat van: Fabian op 17 oktober 2013 - 16:26:01
http://www.gppits.net/nieuws/helm_nico_rosberg_gestolen/

Help Nico mee zoeken!

hahaha die foto van die garagebox ook ;D
Lachen toch! Van zijn twitter geplukt en boven het artikel geplaatst!

Maikel0230

Tja in feite heeft hij gelijk, niet iedereen heeft de gewoonte elk weekend een nieuwe helm te dragen. Of iemand nu een snoepje van 10 cent steelt of een helm van 4 a 6 duizend euro, het kan niet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Precies. Daarnaast is een helm van Nico Rosberg best wel gewild. Daar kan de dief aardig wat centen aan verdienen als hij hem op een of andere manier weet te slijten...

Sabai

Was zijn helm vorig jaar ook niet zogenaamd gestolen ? kan me zoiets herinneren weet alleen niet meer of dat rosberg was.

Fabian

Citaat van: Sabai op 17 oktober 2013 - 18:15:44
Was zijn helm vorig jaar ook niet zogenaamd gestolen ? kan me zoiets herinneren weet alleen niet meer of dat rosberg was.
Kan ik me niet herinneren...
Maar als je de info online zet met hoe de helm geregistreerd staat lijkt het mij geen stuntje ofzo... 

rafael25

Eenmaal op toeren klinkt de Turbo heerlijk, Net een straal motor...............de Honda V6