""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje

Voor mij was dat Spa '98 met als goede 2e Jérez 'n jaar eerder. ;)

Jozef

Hehe, ik voel tot hier de woede opborrelen van diehard Schumi-fans. :P

Franky R.

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2013 - 20:17:22
Hehe, ik voel tot hier de woede opborrelen van diehard Schumi-fans. :P


Schijt an! Hakkinen vs Schumi in 2000 was EPIC!
;D ;D ;D


;)

Jozef

Het ging er mij vooral om dat Kootje Spa '98 en Jerez '97 bestempelde als Schumi's beste races. :P

Franky R.

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2013 - 22:57:49
Het ging er mij vooral om dat Kootje Spa '98 en Jerez '97 bestempelde als Schumi's beste races. :P


Accoord, maar ik was dus niet geïnteresseerd in Schumi's beste races... :P :P :P
;)

Sabai

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2013 - 22:57:49
Het ging er mij vooral om dat Kootje Spa '98 en Jerez '97 bestempelde als Schumi's beste races. :P


Jammer genoeg kunnen dit soort gevechten niet meer.Schumacher zou wel 10 DT gekregen hebben zoals hij bv Hill in spa verdedigde.

0634

Klopt, alleen al voor meerdere keren van lijn wisselen.

Maar ondanks al die regels, vond ik dat destijds een hard, maar zeker wel een fair gevecht. Ik was - uiteraard - voor Damon, maar nergens had ik het idee dat Schumacher iets onsportiefs deed.

Jouw constatering is dan ook niet alleen juist, het is ook uiterst pijnlijk voor liefhebbers van de racerij. Want dat dit soort gevechten niet meer toegestaan zijn is belachelijk.

In mijn redactieliddagen heb ik er ooit iets over geschreven: http://www.gppits.net/magazine/het_duel_dat_nooit_verboden_had_mogen_worden/

Edwin90

Géén leuk weetje, maar wel een weetje. Het gaat niet goed met Liselore Albers, de vrouw van Christijan.

http://www.telegraaf.nl/prive/21868001/__Kanker_vrouw_Christijan_uitgezaaid__.html

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 05 september 2013 - 21:17:38
Géén leuk weetje, maar wel een weetje. Het gaat niet goed met Liselore Albers, de vrouw van Christijan.

http://www.telegraaf.nl/prive/21868001/__Kanker_vrouw_Christijan_uitgezaaid__.html
Pffff. Das zeker geen leuk weetje. Wat een kloteziekte zeg.....

0634

Bah.. .gruwelijke ziekte.

rafael25

Sebastian Vettel laat zich van zijn slechtste kant zien
Sebastian Vettel heeft zich weer eens van zijn slechtste kant laten zien door niet te verschijnen op het afscheidsfeestje van Mark Webber. Het Duitse Bild meldt dat de Red Bull F1-coureur een verdieping lager 'zat te spelen met zijn iPhone'
Ross Brawn, Jenson Button, Lewis Hamilton en zelfs Sir Frank Williams waren daarbij aanwezig, maar zijn jarenlange teamgenoot liet verstek gaan.

"We zijn niet langer vrienden maar we respecteren elkaar", aldus Vettel
Bron:racexprees.nl
Respectloos  >:( >:( >:( >:(

0634

Maar tenminste niet hypocriet. Hij heeft niets met Webber, dat is bekend, dus waarom naar een afscheidsfeestje? Ik ga ook niet naar afscheidsfeestjes van collegas waar ik niks mee heb.

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 07 september 2013 - 20:45:04
Sebastian Vettel laat zich van zijn slechtste kant zien
Sebastian Vettel heeft zich weer eens van zijn slechtste kant laten zien door niet te verschijnen op het afscheidsfeestje van Mark Webber. Het Duitse Bild meldt dat de Red Bull F1-coureur een verdieping lager 'zat te spelen met zijn iPhone'
Ross Brawn, Jenson Button, Lewis Hamilton en zelfs Sir Frank Williams waren daarbij aanwezig, maar zijn jarenlange teamgenoot liet verstek gaan.

"We zijn niet langer vrienden maar we respecteren elkaar", aldus Vettel
Bron:racexprees.nl
Respectloos  >:( >:( >:( >:(


Tja, net wat Jeroen zegt...Vettel kon al niet door één deur met Webber...[laat staan Turkije 2010... :P ]...Dus is Vettel geheel vrij in zijn keuze om niet naar het afscheidsfeestje van Webber te gaan...

Maikel0230

Nu kan ik me wel vinden in de mening vam Jeroen, had hij dit als gelegenheid kunnen gebruiken om voor eens en altijd het conflict te begraven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Maar waarom zou hij dat willen? Als er uberhaupt al een conflict is. Volgens mij is er meer een situatie waarin twee mensen elkaar simpelweg niet bijster liggen. That's all. Meer niet. En waarom zou Vettel daar een einde aan moeten proberen te maken, mocht dat al mogelijk zijn? Omdat Webber stopt? Dat is toch geen reden?