""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Fabian


Franky R.


Fabian


SDG

http://www.gppits.net/magazine/geschiedenis_19_april_2009/

Het is vandaag dus dag op dag vier jaar geleden dat Red Bull zijn eerste Grote Prijs won. Gezien de dominantie van het team de laatste jaren lijkt het soms wel wat raar dat het 'pas' vier jaar is.

Fabian

Het is wel vier jaar te lang!  ;)

Sabai

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=49038


Honda en Toyota komen wellicht terug . Goed nieuws voor de sport :)

Kootje

Mwah .... het blijven autofabrikanten en die stappen net zo snel weer op als dat ze terugkeerden. ::)
Ik zou liever zien dat de sport 'n stuk goedkoper werd zodat het voor privateers (de echte liefhebbers) weer interessant werd om in te stappen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 15:58:30
Mwah .... het blijven autofabrikanten en die stappen net zo snel weer op als dat ze terugkeerden. ::)
Ik zou liever zien dat de sport 'n stuk goedkoper werd zodat het voor privateers (de echte liefhebbers) weer interessant werd om in te stappen.
Als de sport goedkoper wordt, is het ook interessanter voor de autofabrikanten... :P
;) ;) ;)

Kootje

zullen ze iig minder snel weer opstappen

0634

Ik lees het in ieder geval als motorleverancier en niet als constructeurs. En motorleveranciers kan de sport zeer wel gebruiken. Volgend jaar zijn er nog maar drie!

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 april 2013 - 16:46:44
Ik lees het in ieder geval als motorleverancier en niet als constructeurs. En motorleveranciers kan de sport zeer wel gebruiken. Volgend jaar zijn er nog maar drie!
Dat is niet per sé slecht, maar Renault en Mercedes mekkeren wel veel om het aantal teams dat met hun motoren wilt rijden. Ferrari wilt juist wel een team erbij hebben...

0634

Naja, mekkeren... is wel hun goed recht natuurlijk.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 april 2013 - 16:52:05
Naja, mekkeren... is wel hun goed recht natuurlijk.
Toch wel raar, vind ik hoor. Hun core-business is auto's verkopen. Maar ze willen aan de andere kant weer geen motoren verkopen in de F1? ???

0634

Dat willen ze wel, maar geen onbeperkt aantal. Dat mag he.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 22 april 2013 - 16:51:00
Citaat van: Jeroen op 22 april 2013 - 16:46:44
Ik lees het in ieder geval als motorleverancier en niet als constructeurs. En motorleveranciers kan de sport zeer wel gebruiken. Volgend jaar zijn er nog maar drie!
Dat is niet per sé slecht, maar Renault en Mercedes mekkeren wel veel om het aantal teams dat met hun motoren wilt rijden. Ferrari wilt juist wel een team erbij hebben...

Bij Renault riepen ze anders onlangs nog best 'n 5e team te kunnen leveren. ::)