""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian op 26 maart 2013 - 17:55:00
Ziet er goed uit. Vraag me alleen af of t realistisch is.
Klopt...Telmex heeft wel de kleuren rood-wit, maar vooral de oudere fans zullen dat eerder associëren met Marlboro dan met Telmex.


Dat zouden ze niet leuk vinden bij Telmex, meen ik... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2013 - 18:18:09
Citaat van: Fabian op 26 maart 2013 - 17:55:00
Ziet er goed uit. Vraag me alleen af of t realistisch is.
Klopt...Telmex heeft wel de kleuren rood-wit, maar vooral de oudere fans zullen dat eerder associëren met Marlboro dan met Telmex.


Dat zouden ze niet leuk vinden bij Telmex, meen ik... :P
Ik verwacht eerder iets rood, wit met groen. De vlag van Mexico. Dat zullen ze bij Telmex wel leuk vinden!

Edwin90

Denk van niet aangezien Marlboro nog gewoon actief is in de F1 bij Ferrari. Zou, onbedoeld, mooie gratis reclame voor Marlboro zijn.

Jehoentelaar

#873
Inderdaad, de link met Marlboro zou makkelijk gelegd zijn. Zal dus niet zomaar gebeuren. Rood/wit kan natuurlijk altijd, maar niet in de kleurstelling zoals we die vroeger zagen bij McLaren.

Wut, 1000 berichten. Moet echt rustiger aan gaan doen hier. ;D

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 23:54:10
Inderdaad, de link met Marlboro zou makkelijk gelegd zijn. Zal dus niet zomaar gebeuren. Rood/wit kan natuurlijk altijd, maar niet in de kleurstelling zoals we die vroeger zagen bij McLaren.

Wut, 1000 berichten. Moet echt rustiger aan gaan doen hier. ;D

Held!  8)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 27 maart 2013 - 00:54:40
Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 23:54:10
Inderdaad, de link met Marlboro zou makkelijk gelegd zijn. Zal dus niet zomaar gebeuren. Rood/wit kan natuurlijk altijd, maar niet in de kleurstelling zoals we die vroeger zagen bij McLaren.

Wut, 1000 berichten. Moet echt rustiger aan gaan doen hier. ;D

Held!  8)
;D ;D ;D
Gefeliciteerd met je duizendste bericht... ;)

0634

Citaat van: Edwin90 op 26 maart 2013 - 18:59:29
Denk van niet aangezien Marlboro nog gewoon actief is in de F1 bij Ferrari. Zou, onbedoeld, mooie gratis reclame voor Marlboro zijn.
Goed punt. Lijkt mij inderdaad ook sterk.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2013 - 23:54:10
Inderdaad, de link met Marlboro zou makkelijk gelegd zijn. Zal dus niet zomaar gebeuren. Rood/wit kan natuurlijk altijd, maar niet in de kleurstelling zoals we die vroeger zagen bij McLaren.

Wut, 1000 berichten. Moet echt rustiger aan gaan doen hier. ;D

Ja, dit kan echt niet. Ga eens wat zinvols doen met je leven ;)

Jehoentelaar

Naast over races praten ook races bezoeken lijkt me een goed begin... 8)

rafael25

Die gaan we zeker downloaden..

Jehoentelaar

Hey, wel netjes blijven hè, gewoon in de winkel het schijfje halen... ;) ;)

Gerard

Kevin Magnussen is reserverijder voor McLaren (dit weekend)
Waarom is Paffet in de UK gebleven???
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/292952/mclaren-promoveert-magnussen-tot-reserverijder/

Edwin90

Ik had dit al veel eerder verwacht. Wat moeten ze met Paffett als Button of Perez uitvalt. Dan kunnen ze beter een jongen als Magnussen nemen die vorige week nog in een Formule auto heeft gereden.

Jehoentelaar

Citaat van: Gerard op 12 april 2013 - 09:20:21
Kevin Magnussen is reserverijder voor McLaren (dit weekend)
Waarom is Paffet in de UK gebleven???
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/292952/mclaren-promoveert-magnussen-tot-reserverijder/
De DTM heeft deze week van dinsdag t/m vrijdag getest in Hockenheim, en gezien de sterkte waarmee BMW het afgelopen jaar het veld bestormde, laten ze er bij Merc (en bij Audi) nu geen gras over groeien.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2013 - 17:44:49
De DTM heeft deze week van dinsdag t/m vrijdag getest in Hockenheim, en gezien de sterkte waarmee BMW het afgelopen jaar het veld bestormde, laten ze er bij Merc (en bij Audi) nu geen gras over groeien.

Bij de DTM gaan ze vanaf dit jaar trouwens ook met DRS beginnen. Ben benieuwd...