""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

rafael25

Perez bij Sauber gevraagd 'op te passen' met Alonso

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48252


Dat is de reden dat ik anti-ferrari ben...




0634

Och. Niet meer dan nrmaal lijkt me dat. Er zal tegen Ricciardo ook gezegd worden rustig aan te doen met Vettel.

Kootje

Vind ik toch anders. Sauber is geen Ferrari, Toro Rosso wel Red Bull.
Maar goed .... het is wel begrijpelijk, de belangen in Ferrari zijn er nu eenmaal wel bij Sauber.

0634

Ja, maar als er banden zijn tussen teams, zal er heus wel eens iets dergelijks worden geroepen. Het zal ook vast wel eens voorkomen dat bevriende rijders elkaar niet in de weg willen zitten (Schumacher bij Vettel vorig jaar). Dat lijkt mij nou allemaal niet heel erg spannend.

Kootje

Daarom ..... begrijpelijk. ::)

Niet cool .... maar das 'n ander verhaal. :)

0634

Niet helemaal cool inderdaad, maar ach, het zijn allemaal ook maar mensen he :).

Kootje

Tsja .... en de belangen zijn er ook naar natuurlijk. Sauber zet er wellicht hun motorendeal mee op het spel. Weet niet of ik dat risico zou nemen. ::)

Edwin90

Volgens mij gebeurt dat al jaren. Toen Schumacher ooit eens achteraan moest starten ging Jean Todt de hele achterkant van de grid af om te vragen of ze hem niet in de weg wouden rijden.

Wings

Citaat van: rafael25 op 18 maart 2013 - 16:52:52
Perez bij Sauber gevraagd 'op te passen' met Alonso

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48252


Dat is de reden dat ik anti-ferrari ben...

Dus ook anti-McLaren die diefstal pleegde en een overwinning kocht in ruil voor Villeneuve niet in de weg te rijden?

Wings

Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 17:12:06
Vind ik toch anders. Sauber is geen Ferrari, Toro Rosso wel Red Bull.
Maar goed .... het is wel begrijpelijk, de belangen in Ferrari zijn er nu eenmaal wel bij Sauber.

Wat is er anders aan? Red Bull heeft nauwe banden met STR, Ferrari met Sauber. Maar de vraag, de strekking, blijft gelijk; je vraagt derden om hulp.

Enzo

Citaat van: Wings op 18 maart 2013 - 20:49:12
Citaat van: rafael25 op 18 maart 2013 - 16:52:52
Perez bij Sauber gevraagd 'op te passen' met Alonso

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48252


Dat is de reden dat ik anti-ferrari ben...

Dus ook anti-McLaren die diefstal pleegde en een overwinning kocht in ruil voor Villeneuve niet in de weg te rijden?

8)

Kootje

Citaat van: Wings op 18 maart 2013 - 20:51:00
Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 17:12:06
Vind ik toch anders. Sauber is geen Ferrari, Toro Rosso wel Red Bull.
Maar goed .... het is wel begrijpelijk, de belangen in Ferrari zijn er nu eenmaal wel bij Sauber.

Wat is er anders aan? Red Bull heeft nauwe banden met STR, Ferrari met Sauber. Maar de vraag, de strekking, blijft gelijk; je vraagt derden om hulp.

Dat zeg ik toch?
Ferrari is géén Sauber, Toro Rosso is wél Red Bull.

Het verschil zit 'm erin dat Sauber slechts klant is van Ferrari, terwijl Toro Rosso het opleidingsteam van Red Bull is en dezelfde eigenaar heeft. Logischerwijs hebben zij dan ook dezelfde belangen, wat voor Ferrari en Sauber niet opgaat.

0634

Ja, maar puur 'sportief' gezien, klopt het beiden evenveel niet.

Kootje

Sportief gezien is zoiets altijd ruk, maar daar hebben zowel Ferrari als Red Bull nooit mee gezeten. :D

0634

Klopt. Daarom is t verder ook geen shocking nieusfeitje of zo, meer iets dat wel wel wisten.