""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2012 - 00:14:14
Jep Mercedes was een van de grootste teleurstellingen van de 2e seizoenshelft, gericht op volgend jaar misschien?
Rosberg won nog wel de eerste GP voor het team in China...
Zeker gericht op volgend jaar. Ze reden in Brazilie ook met de oude uitlaat dacht ik om voor volgend jaar wat dingen te leren.

Victor Monza 2008

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2012 - 00:14:14
Jep Mercedes was een van de grootste teleurstellingen van de 2e seizoenshelft, gericht op volgend jaar misschien?
Rosberg won nog wel de eerste GP voor het team in China...
Buiten de dubbele diffusor, toen het nog BrawnGP was, heeft Mercedes er weinig van gebakken. Benieuwd of Norbert Haug er volgend seizoen nog bij zal zijn, DTM was ook al een tegenvaller.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 26 november 2012 - 00:14:14
Jep Mercedes was een van de grootste teleurstellingen van de 2e seizoenshelft, gericht op volgend jaar misschien?
Rosberg won nog wel de eerste GP voor het team in China...

Mercedes heeft na Valencia - de achtste race - bovendien geen enkele podiumplaats meer gescoord. En met 37 punten behaald in de tweede seizoenshelft moet het daar zelfs Force India en Sauber voor zich dulden. Voor een fabrieksteam is dit gewoon ronduit beschamend; met Hamilton aan boord kan het gelukkig enkel maar beter worden. Hopelijk toch...

Folkert

Citaat van: SDG op 25 november 2012 - 20:50:35
Leuk statistiekje om te analyseren: het aantal punten door iedere coureur behaald in beide seizoenshelften:

Eerste seizoenshelft (Australië-Duitsland):

Alonso   154
Webber   120
Vettel   118
Raikkonen   95
Hamilton   92
Rosberg   76
Button   65
Grosjean   61
Perez   47
Kobayashi   31
Schumacher   29
Maldonado   29
Di Resta   27
Massa   23
Hülkenberg   19
Senna   18
Vergne   4
Ricciardo   2

Tweede seizoenshelft (Hongarije-Brazilië):

Vettel   163
Alonso   124
Button   123
Raikkonen   112
Massa   99
Hamilton   98
Webber   59
Hülkenberg   44
Grosjean   35
Kobayashi   29
Schumacher   20
Di Resta   19
Perez   19
Rosberg   17
Maldonado   16
Senna   13
Vergne   12
Ricciardo   8
En dan maar zeggen dat Lewis niet constand was dit jaar. Van de toppers het meest constant dus.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)


SanderD

Karthikeyan is nog constanter hoor ;)

0634

Is dat het bewijs dat je constant bent dan? Dat je nagenoeg hetzelfde aantal punten behaald per seizoenshelft? Als je de ene race wint en de volgende zesde en daarna nog een keer ben je niet constant maar heb je toch gelijke punten.

Kootje

Citaat
Als je de ene race wint en de volgende zesde en daarna nog een keer ben je niet constant maar heb je toch gelijke punten.

Dan ben je juist hartstikke constant, 1-6-1-6-1-6-1-6-1, zie je het patroon. ;)

:P :D
Hé ...... geintje !!!  ;D

rafael25

Benieuwd welke races Veronica live gaat uitzenden, aangezien de zender van om 18 uur begint met uitzenden.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/11067/Veronica_zendt_Formule1_uit.html

Fabian

Joepie drie races. Nog steeds een abbo voor mij op Sport 1.

Jehoentelaar

Citaat van: rafael25 op 28 november 2012 - 10:46:49
Benieuwd welke races Veronica live gaat uitzenden, aangezien de zender van om 18 uur begint met uitzenden.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/11067/Veronica_zendt_Formule1_uit.html
Staat in het artikel: Montréal, Austin en Interlagos.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 28 november 2012 - 17:03:59
Citaat van: rafael25 op 28 november 2012 - 10:46:49
Benieuwd welke races Veronica live gaat uitzenden, aangezien de zender van om 18 uur begint met uitzenden.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/11067/Veronica_zendt_Formule1_uit.html
Staat in het artikel: Montréal, Austin en Interlagos.

Hopelijk zend de BBC deze dan niet uit, hoeven we nog maar 7 GP's te streamen. ;)

Edwin90

Hmm, ik waag het er niet op. Eind Februari meld ik mij bij Sport 1 aan. Alle sessies live in Full HD. Misschien zelfs nog een onboard kanaal ofzo erbij. Lekker hoor!

Kootje

Alles hangt af van de prijs en het pakket dat ze bieden. :-\

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 20:31:48
Alles hangt af van de prijs en het pakket dat ze bieden. :-\
Voor mij idem, want volgend jaar heb ik minder te besteden..dus dat wordt streamen, ben ik bang...