""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 19:09:51

Waarom is Damon Hill een geldwolf?


Vanwege het gekloot nadat hij mocht vertrekken bij Sir Williams in 2006. Damon ging leuren met zichzelf door de F1-paddock. Hij kon tekenen bij McLaren, maar hij vond het bod te min.


Daarna/daarom tekende hij bij het Arrows van Walkinshaw...Een vele malen mindere auto dan de McLaren. En wie pikte later twee keer het WK op? Hakkinen!


IMHO is Damon een geldwolf. Iets wat ik totaal niet had verwacht van een dergelijk keurig overkomend man.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 28 september 2012 - 18:12:17
Citaat van: rafael25 op 28 september 2012 - 11:54:48
In deze wereld alle gaat om geld geld geld geld geld geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik word Gek vaannn!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Waar doel je precies op? Het vertrek van Hamilton of het betaald F1 kijken?


Vermoedelijk het betaald TV-kijken... ;)

0634

Citaat van: Franky R. op 28 september 2012 - 20:36:13
Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 19:09:51

Waarom is Damon Hill een geldwolf?


Vanwege het gekloot nadat hij mocht vertrekken bij Sir Williams in 2006. Damon ging leuren met zichzelf door de F1-paddock. Hij kon tekenen bij McLaren, maar hij vond het bod te min.


Daarna/daarom tekende hij bij het Arrows van Walkinshaw...Een vele malen mindere auto dan de McLaren. En wie pikte later twee keer het WK op? Hakkinen!


IMHO is Damon een geldwolf. Iets wat ik totaal niet had verwacht van een dergelijk keurig overkomend man.

Misschien was het ook wel te min wat McLaren bood. We moeten niet zo geirriteerd doen als iemand veel geld wilt.

Bovendien maakte Damon als kind een failliesement mee. Alle miljoenen van zijn vader verdampten na de vliegtuigcrash. Het gezin zat aan de grond. Dus ik kan me best voorstellen dat geld verdienen ook een ambitie van Damon werd nadat hij de titel pakte.

Figge

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 09:16:05
Citaat van: Franky R. op 28 september 2012 - 20:36:13
Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 19:09:51

Waarom is Damon Hill een geldwolf?


Vanwege het gekloot nadat hij mocht vertrekken bij Sir Williams in 2006. Damon ging leuren met zichzelf door de F1-paddock. Hij kon tekenen bij McLaren, maar hij vond het bod te min.


Daarna/daarom tekende hij bij het Arrows van Walkinshaw...Een vele malen mindere auto dan de McLaren. En wie pikte later twee keer het WK op? Hakkinen!


IMHO is Damon een geldwolf. Iets wat ik totaal niet had verwacht van een dergelijk keurig overkomend man.

Misschien was het ook wel te min wat McLaren bood. We moeten niet zo geirriteerd doen als iemand veel geld wilt.

Bovendien maakte Damon als kind een failliesement mee. Alle miljoenen van zijn vader verdampten na de vliegtuigcrash. Het gezin zat aan de grond. Dus ik kan me best voorstellen dat geld verdienen ook een ambitie van Damon werd nadat hij de titel pakte.

Daarnaast pleite het natuurlijk niet voor Damon, dat ie eerst 2x is afgetroefd Schumacher en tot in zijn laatste race met een rookie teamgenoot om te titel streed. Damon had echt de reputatie kampioen te zijn dankzij zijn auto.
Hij werd ook nog eens als regerend wereldkampioen weggestuurd... tsja dat is natuurlijk een buitenkansje voor McLaren... Die ook al met Coulthard en Hakkinen sterke bezetting hadden. Dan heb je zelfs als regerend WK je hand sneloverspeeld.

0634

Hm, Damon was geen ultieme grootheid, maar echt wel een uitstekend coureur. Zeker als je ziet dat hij pas laat ging racen.

En als kampioen weggestuurd worden bij Williams was meer traditie dan uitzondering ;D. Iets wat Frank trouwens heel graag nog een keer zo meemaken ;).

Figge

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 10:29:46
Hm, Damon was geen ultieme grootheid, maar echt wel een uitstekend coureur. Zeker als je ziet dat hij pas laat ging racen.

En als kampioen weggestuurd worden bij Williams was meer traditie dan uitzondering ;D. Iets wat Frank trouwens heel graag nog een keer zo meemaken ;).

Ja dat laatste denk ik ook. Gewoon de regerend kampioen wegsturen... Mansell inruilen voor Prost. Prost met pensioen en dan Senna er in.
Hoe goed moet je zijn al constructuer om dat voor elkaar te krijgen...

Kootje

Heel goed, maar dat waren ze in die tijd dan ook.
Iedereen wou toen die Williams onder z'n gat.  ;D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 09:16:05
Citaat van: Franky R. op 28 september 2012 - 20:36:13
Citaat van: Jeroen op 28 september 2012 - 19:09:51

Waarom is Damon Hill een geldwolf?


Vanwege het gekloot nadat hij mocht vertrekken bij Sir Williams in 2006. Damon ging leuren met zichzelf door de F1-paddock. Hij kon tekenen bij McLaren, maar hij vond het bod te min.


Daarna/daarom tekende hij bij het Arrows van Walkinshaw...Een vele malen mindere auto dan de McLaren. En wie pikte later twee keer het WK op? Hakkinen!


IMHO is Damon een geldwolf. Iets wat ik totaal niet had verwacht van een dergelijk keurig overkomend man.

Misschien was het ook wel te min wat McLaren bood. We moeten niet zo geirriteerd doen als iemand veel geld wilt.



Mogelijk, maar net als in het geval van Hamilton zou ik kiezen voor de sport i.p.v. de centen. En zo min was dat bod niet. Ik zal nog eens achterhalen waar het precies om ging...

SDG

#638
Even een leuk weetje ertussendoor: sedert er vanaf 2010 punten toegekend worden aan de eerste tien rijders aan de finish, bedroeg het kleinste aantal wagens dat in een Grote Prijs geklasseerd werd veertien. Dit gebeurde opmerkelijk twee keer op hetzelfde circuit, nl. in Melbourne in 2010 en 2011. Het grootste aantal finishers viel te noteren in Valencia in 2011. Alle vierentwintig gestarte wagens reden toen ook effectief de wedstrijd uit.

En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)

Folkert

Citaat van: SDG op 30 september 2012 - 22:43:58
Even een leuk weetje ertussendoor: sedert er vanaf 2010 punten toegekend worden aan de eerste tien rijders aan de finish, bedroeg het kleinste aantal wagens dat in een Grote Prijs geklasseerd werd veertien. Dit gebeurde opmerkelijk twee keer op hetzelfde circuit, nl. in Melbourne in 2010 en 2011. Het grootste aantal finishers viel te noteren in Valencia in 2011. Alle vierentwintig gestarte wagens reden toen ook effectief de wedstrijd uit.

En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)
Geen wonder dat Valencia zo saai word bevonden.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 september 2012 - 22:43:58
Even een leuk weetje ertussendoor: sedert er vanaf 2010 punten toegekend worden aan de eerste tien rijders aan de finish, bedroeg het kleinste aantal wagens dat in een Grote Prijs geklasseerd werd veertien. Dit gebeurde opmerkelijk twee keer op hetzelfde circuit, nl. in Melbourne in 2010 en 2011. Het grootste aantal finishers viel te noteren in Valencia in 2011. Alle vierentwintig gestarte wagens reden toen ook effectief de wedstrijd uit.

En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)


Gefeliciteerd!
Waar blijft het gebak?! :P :P :P


;)

Fabian

Citaat van: SDG op 30 september 2012 - 22:43:58
En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)
Gefeliciteerd. Waar is dat feestje?

Enzo

Citaat van: SDG op 30 september 2012 - 22:43:58
En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)

Je bent nu officieel een 'Held'!  8)

Folkert

Citaat van: Fabian op 30 september 2012 - 22:58:10
Citaat van: SDG op 30 september 2012 - 22:43:58
En nog een leuk weetje: dit is mijn tweeduizendste post op dit forum.  :)
Gefeliciteerd. Waar is dat feestje?
Hier is dat Feestje.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

"Yes, yes, yes, yes! I'm doing all the time! You don't have to remind every second..." ;D ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=LtaulxTt0Gc&feature=player_embedded