""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje


Fabian

Ik kan niet wachten Enzo!

Franky R.

Mooi item voor een diepgaand achtergrondverhaal, Enzo! Ik ben benieuwd!

Wizard

Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 19:57:15
Ik ben al een tijdje aan het broeden op een leuk stuk over Schumacher's eerste afscheid van de F1. Heb daarbij veel informatie gevonden wat de gemiddelde F1 liefhebber zich niet beseft/weet. Er was destijds veel meer aan de hand dan op het eerste gezicht duidelijke. Trots, politiek en machtstrijdjes lagen aan Schumacher's afscheid ten grondslag.

Ik ben benieuwd! Plaats je deze tegenlijk met het definitieve afscheid? ;) Overigens, er gingen destijds veel verschillende verhalen rond. Welke is de waarheid of komt er het kortst bij?

0634

Ik ben ook erg benieuwd Enzo.

Enzo

Tjeeeesss, de druk begint toe te nemen.... ;D

Folkert

Nu wil ik het helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal weten.
Hup, Lolo. Geef die vent van jou eens een trap onder het achterwerk ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 september 2012 - 19:54:38
Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 19:57:15
Ik ben al een tijdje aan het broeden op een leuk stuk over Schumacher's eerste afscheid van de F1. Heb daarbij veel informatie gevonden wat de gemiddelde F1 liefhebber zich niet beseft/weet. Er was destijds veel meer aan de hand dan op het eerste gezicht duidelijke. Trots, politiek en machtstrijdjes lagen aan Schumacher's afscheid ten grondslag.

Ik ben benieuwd! Plaats je deze tegenlijk met het definitieve afscheid? ;) Overigens, er gingen destijds veel verschillende verhalen rond. Welke is de waarheid of komt er het kortst bij?


ROFLOL!
;D

rafael25


SDG

Citaat van: rafael25 op 09 september 2012 - 16:14:29
Wiste jullie dat....Na de GP van Monza 2012..

✖ 20th victory for Lewis Hamilton
✖ 80th podium for Fernando Alonso
✖ 100th Grand Prix for Pedro de la Rosa

Maar wist je ook dat Lewis Hamilton sedert Hongarije de eerste F1-coureur in de geschiedenis is met 100 GP-deelnames die deze allemaal voor één en hetzelfde team reed?

SDG

Citaat van: SDG op 28 juli 2012 - 19:27:39
Citaat van: Sabai op 28 juli 2012 - 17:09:42
Lees net op teletekst dat Berni gezegd zou hebben dat de GP van Valencia volgend jaar komt te vervallen en de GP van New jersy ervoor in de plaats komt. Eindelijk weg die saaie races daar  ;)

Maar Bernie zegt ook zoveel, he.  ;)

Inderdaad, Bernie zegt zoveel. Wat bij deze nog maar eens bewezen is.  :P

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 27 september 2012 - 13:41:37
hahah, dit verzin je gewoon niet.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44463
Misschien moeten ze die man een dopingtest laten doen. Ben benieuwd wat er dan uitkomt!

Folkert

Citaat van: Fabian op 27 september 2012 - 13:58:05
Citaat van: Folkert op 27 september 2012 - 13:41:37
hahah, dit verzin je gewoon niet.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44463
Misschien moeten ze die man een dopingtest laten doen. Ben benieuwd wat er dan uitkomt!
Ik denk niks, want wat hij gebruikt is iig iets wat niemand nog kent.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 27 september 2012 - 13:58:05
Citaat van: Folkert op 27 september 2012 - 13:41:37
hahah, dit verzin je gewoon niet.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44463
Misschien moeten ze die man een dopingtest laten doen. Ben benieuwd wat er dan uitkomt!


Ik denk ook niet dat er iets uit zo'n dopingtest komt. Volgens mij zitten zijn hersenen achterstevoren of zo...Wat een mongool met een grote bek, man! En wat heeft Marko nu gepresteerd in de Formule 1? Niet eens 1 puntje gepakt...Wat een sukkel! >:(