""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Enzo

Yep, moet iets van een feestje geweest zijn... ;D


Enzo

En hier wat foto's van de meiden die met hem mee mochten de hotelkamer op.
Tevens staat de hele avond er beschreven, wel met een groot roddel gehalte maar er zal wel eenm kern van waarheid in zitten... ::)

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4426933/Nicole-Scherzinger-furious-after-Lewis-Hamilton-has-hotel-party-with-ten-girls.html

Kootje

Ach ..... je bent jomg en je wild wat weet je wel.
Zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik die kans kreeg toendertijd. ::)

Enzo

Citaat van: Kootje op 13 juli 2012 - 16:00:23
Ach ..... je bent jomg en je wild wat weet je wel.
Zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik die kans kreeg toendertijd. ::)

Ik veroordeel hem er ook niet over hoor. Prive is prive en dat heeft niks met zijn racen te maken...
Althans vorig jaar deed ie iets teveel feesten wat zijn racen leek te beinvloeden.

Wizard

Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 15:51:13
En hier wat foto's van de meiden die met hem mee mochten de hotelkamer op.
Tevens staat de hele avond er beschreven, wel met een groot roddel gehalte maar er zal wel eenm kern van waarheid in zitten... ::)

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4426933/Nicole-Scherzinger-furious-after-Lewis-Hamilton-has-hotel-party-with-ten-girls.html


Hoe dan ook, stomdronken en dan met 10 meiden de kamer op. Maar er is niks gebeurd. Are u fokking gay or what??

Wizard

Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 16:03:53
Citaat van: Kootje op 13 juli 2012 - 16:00:23
Ach ..... je bent jomg en je wild wat weet je wel.
Zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik die kans kreeg toendertijd. ::)

Ik veroordeel hem er ook niet over hoor. Prive is prive en dat heeft niks met zijn racen te maken...
Althans vorig jaar deed ie iets teveel feesten wat zijn racen leek te beinvloeden.

Of het erg slim is valt te betwisten. Zeker nu het seizoen nog niet afgelopen is verwacht je toch discipline bij topsporters. Je hoeft Hamilton niet persé te veroordelen, maar je mag daar best een kanttekening bij plaatsen. Alonso zie ik dit soort dingen gewoonweg niet doen. En zulk soort zijsprongen hebben nu eenmaal invloed op je gezondheid/conditie. 

Kootje

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 16:05:47
Citaat van: Enzo op 13 juli 2012 - 15:51:13
En hier wat foto's van de meiden die met hem mee mochten de hotelkamer op.
Tevens staat de hele avond er beschreven, wel met een groot roddel gehalte maar er zal wel eenm kern van waarheid in zitten... ::)

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4426933/Nicole-Scherzinger-furious-after-Lewis-Hamilton-has-hotel-party-with-ten-girls.html


Hoe dan ook, stomdronken en dan met 10 meiden de kamer op. Maar er is niks gebeurd. Are u fokking gay or what??

Misschien is z'n liefde voor Nicole groter dan z'n libido of was hij simpelweg té dronken om nog iets uit te kunnen richten.
En als ik die foto's op straat zo bekijk, gok ik op 't laatste.  ;D

Wizard

Als je nog 6 uur kunt nafeesten kun je ook presteren. ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 16:10:26
Als je nog 6 uur kunt nafeesten kun je ook presteren. ;)

Das waar.
Dan rest alleen nog de optie dat hij 't gewoon vergeten is.
Gebeurt mij ook wel eens.  ::) :-[

T.Nuvolari

Hij ziet er redelijk begaaid uit, moet kunnen. Die grieten zeggen me niks, ik zal ons Nicolleke wel troosten.

Wizard

Je vrouw/vriendin leest dus niet mee? ;)

Enzo

Citaat van: M@rc op 13 juli 2012 - 23:48:54
Hij ziet er redelijk begaaid uit, moet kunnen. Die grieten zeggen me niks, ik zal ons Nicolleke wel troosten.

;D

0634

Citaat van: Kootje op 13 juli 2012 - 16:00:23
Ach ..... je bent jomg en je wild wat weet je wel.
Zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik die kans kreeg toendertijd. ::)
Yup. En met veel plezier. Wat gerommeld met Nicole en daarna met velen anderen. Lijkt mij een prettig tijdverdrijf :).

Wizard