""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Folkert op 31 mei 2012 - 14:17:45
Nou ja, klopt op zich ook wel. Lewis rijd dit jaar zeer volwassen en foutloos. Reed China en Spanje ondanks gridstraf erg strak. En Bahrein had ook hoger kunnen zijn als zijn team niet stuntelde. Al met Al vind ik Hamilton dit jaar samen met Alonso en in zekere zin Vettel wel de beste.

Nja. Ik moet zeggen dat ik liever de wat meer agressievere versie van Hamilton heb. Ook al is deze versie waarschijnlijk een grotere garantie op punten. Toch, ik hou van die echte racers.

_Makke_

Citaat van: Fabian van Tiel op 31 mei 2012 - 15:16:49
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_wereldkampioen_2012/

Geen verkeerd salaris voor meneer Alonso. Ik zou wel een jaartje met hem willen ruilen. Ik Formule 1 coureur en Fernando student journalistiek!

Ik wil jou of je studies niet uitvlakken Fabian. Maar ik denk toch dat Alonso er het beste van zou afbrengen.  :P 8)

Nu, als je die lijst bekijkt betaald Ferrari best wel veel. Te veel zelfs. Vergeleken met Vettel en Hamilton, ligt het loon van Alonso best wel hoog. Ok, Banco Santander betaalt dat onrechtstreeks wel voor een stuk terug, maar toch.

Massa mag helemaal niet klagen. Als je zijn prestaties en loon vergelijkt met andere piloten, dan wordt hij best rijkelijk verloont voor het gene dat hij geeft aan het team.



Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 31 mei 2012 - 15:16:49
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_wereldkampioen_2012/

Geen verkeerd salaris voor meneer Alonso. Ik zou wel een jaartje met hem willen ruilen. Ik Formule 1 coureur en Fernando student journalistiek!


Bedoel je niet deze link?  ;)
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_grootverdiener_in_de_f1/


Idd. betaald Ferrari teveel. Ook Caterham betaalt Heikki teveel. Goed, hij is tot op heden altijd de betere coureur geweest vergeleken met Trulli en Petrov, maarre...4 miljoen?!


Ik vind dat rijkelijk veel voor een team wat nog de grootste moeite heeft om punten te pakken. Glock idem.


Kobayashi en Perez daartegen...


Matthijs

Force India heeft een goedkoop jaar aan haar rijders...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2012 - 12:58:32
Ik denk dat je de Volkskrant dan niet goed kent. Ik legde de link ook helemaal niet met plat door de aardbeving. Fabriek plat betekend bij mij gewoon dat die stil ligt. Ik vind daar weinig riooljournalistiek aan.

Als de kop is: Aardbeving treft Noord Italië, Ferrari fabriek plat ..... dan is het niet mijn eerste gedachte dat de werkzaanheden slechts stil gelegd zijn. Plat in combinatie met Aardbeving roept bij mij andere beelden op.

Maar goed, ik beweer ook nergens dat de Volkskrant aan riooljournalistiek doet, slechts dat de kop suggestief is.  Groot verschil.

Fabian

Ik bedoelde inderdaad de andere link :-[

Citaat van: Makke op 31 mei 2012 - 15:48:32
Ik wil jou of je studies niet uitvlakken Fabian. Maar ik denk toch dat Alonso er het beste van zou afbrengen.  :P 8)
Dat denk ik ook!


0634

Citaat van: Kootje op 31 mei 2012 - 17:18:57
Citaat van: Jeroen op 31 mei 2012 - 12:58:32
Ik denk dat je de Volkskrant dan niet goed kent. Ik legde de link ook helemaal niet met plat door de aardbeving. Fabriek plat betekend bij mij gewoon dat die stil ligt. Ik vind daar weinig riooljournalistiek aan.

Als de kop is: Aardbeving treft Noord Italië, Ferrari fabriek plat ..... dan is het niet mijn eerste gedachte dat de werkzaanheden slechts stil gelegd zijn. Plat in combinatie met Aardbeving roept bij mij andere beelden op.

Maar goed, ik beweer ook nergens dat de Volkskrant aan riooljournalistiek doet, slechts dat de kop suggestief is.  Groot verschil.
Tja, ik begreep wel in één keer wat er bedoeld werd. Het klopt gewoon wat er staat en is dus niet suggestief in mijn ogen. Maar goed, verder niet zo heel spannend.

Edwin90

Als ze met plat letterlijk plat zouden bedoelen kwam het woord riooljournalistiek eerder bij me op denk ik...niet echt een juiste benaming in dat geval.

SanderD

Citaat van: Edwin90 op 31 mei 2012 - 21:27:24
Als ze met plat letterlijk plat zouden bedoelen kwam het woord riooljournalistiek eerder bij me op denk ik...niet echt een juiste benaming in dat geval.

Ze bedoelen niet letterlijk plat ;)

0634

nee, maar ze bedoelen wel degelijk wat er staat.

Franky R.

Hou es op met dat 'platte gedoe' over een stukje tekst... :P

Wizard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/279288/webber-had-vettel-aan-podium-kunnen-helpen/

Zo kun je alles wel een naam geven! Beetje slap van Anderson om de overwinning van Webber te ontkleuren.

Kootje

Citaat van: Wizard op 01 juni 2012 - 17:55:11
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/279288/webber-had-vettel-aan-podium-kunnen-helpen/

Zo kun je alles wel een naam geven! Beetje slap van Anderson om de overwinning van Webber te ontkleuren.

Zou ook niet weten waarom Webber het schoothondje van Vettel moet spelen.
Vooralsnog doet hij dit seizoen niets onder voor Vettel, dus laat die jongen nu nog maar lekker voor eigen succes gaan.

Wizard

Dacht ik ook. Vandaar dat ik het ook slap vind om de overwinning zo te ontkleuren. Hij zou juist blij moeten zijn met Webbers prestatie. Dat blijkt wel weer dat het team draait om 1 rijder: Vettel. De rest is louter bijzaak.

Jozef

Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 10:05:32
Dacht ik ook. Vandaar dat ik het ook slap vind om de overwinning zo te ontkleuren. Hij zou juist blij moeten zijn met Webbers prestatie. Dat blijkt wel weer dat het team draait om 1 rijder: Vettel. De rest is louter bijzaak.

En dit maak jij op uit een column van een journalist?

Anderson heeft gewoon een valide punt, Webber had Vettel kunnen helpen zonder zichzelf in gevaar te brengen. Dat is natuurlijk wel iets dat Webber niet zelf kan bedenken (hij weet natuurlijk niet waar iedereen rijdt) maar het team had dat toch wel kunnen regelen. Maar ze zullen wel een goede reden hebben gehad om dat niet te doen hoor, je wil als team toch vooral de overwinning pakken en dan neem je niet te veel risico (bv. wat als je 5 seconden verliest in de pits?).