""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: sanderalonso op 29 mei 2012 - 20:25:06
Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 20:12:38
Citaat van: Fabian van Tiel op 29 mei 2012 - 19:35:13
Citaat van: robbert op 29 mei 2012 - 19:32:53
die fabriek is gewoon gesloten voor vandaag, omdat men de werknemers hun familie wil laten bezoeken.
Dat staat op veel betrouwbaardere sites dan de volkskrant
Nou is de Volkskrant op zich een betrouwbare krant en als ik het stukje lees op de Volkskrant staat daar precies hetzelfde in als wat jij zegt...

ja ik heb de inhoud niet gelezen, enkel de titel. En de titel 'ferrari plat' vind ik wel wat overdreven

"Het werk ligt plat." Dat bedoelen ze ermee te zeggen, niet overdreven dus. Vind je de volkskrant algemeen ook niet betrouwbaar dan? Het hoort toch wel bij de beste kranten naar mijn mening.

jongen, ik zeg juist dat ik de inhoud niet gelezen heb, en dat ik gewoon de titel overdreven vind.  En door ik de inhoud niet gelezen heb, dacht ik dat ze niet betrouwbaar waren. Het was ook de eerste keer dat ik van die site gehoord heb.

Fabian

Wat Kootje zegt klopt. Een kop moet ervoor zorgen dat mensen het artikel gaan lezen en de kop F1 Fabriek Ferrari plat zorgt ervoor dat mensen nieuwsgierig worden en verder lezen. Volkskrant is een van de meest betrouwbare Nederlandse krant in tegenstelling tot de Telegraaf.

Jozef

Citaat van: Fabian van Tiel op 29 mei 2012 - 23:26:01
Wat Kootje zegt klopt. Een kop moet ervoor zorgen dat mensen het artikel gaan lezen en de kop F1 Fabriek Ferrari plat zorgt ervoor dat mensen nieuwsgierig worden en verder lezen. Volkskrant is een van de meest betrouwbare Nederlandse krant in tegenstelling tot de Telegraaf.

Als je een riooljournalist bent ja, een beetje kwaliteitskrant zou zich toch niet aan zulke goedkope trucs moeten laten vangen...

0634

Er is niks goedkoops aan. Zoals hierboven reeds gezegd: de Ferrari fabriek ligt plat. Dat is ook zo. Daar is niks overtrokken aan. Ik snap de ophef niet.

SanderD

Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

robbert

Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

als hij kijkt naar de tussenstand in het WK, dan is dat ook zo. Maar we zullen zien in canada

_Makke_

Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

SanderD

Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 12:28:50
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

En waar baseer jij die mening op? Ben ik niet met je eens.

_Makke_

Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 15:45:15
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 12:28:50
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

En waar baseer jij die mening op? Ben ik niet met je eens.

Welke mening? Dat Alonso er het meeste uithaalt? Of dat je als piloot afhankelijk bent van externe factoren?

In elk geval, de Ferrari was zeker in het begin van het seizoen allesbehalve de snelste wagen. Toch stond hij zéér goed geplaatst voor de GP in Barcelona. Nu nog natuurlijk, maar sinds Barcelona lijkt die Ferrari me helemaal niet meer zo slecht.

Bij die verwijzing naar die externe factoren en het voorbeeld van Hamilton, doel ik op de zwakke pitstops en de gridstraf. Dat slaagt je terug, ook al doe je een goeie job.

Kootje

Citaat van: Jozef op 30 mei 2012 - 01:55:56
Citaat van: Fabian van Tiel op 29 mei 2012 - 23:26:01
Wat Kootje zegt klopt. Een kop moet ervoor zorgen dat mensen het artikel gaan lezen en de kop F1 Fabriek Ferrari plat zorgt ervoor dat mensen nieuwsgierig worden en verder lezen. Volkskrant is een van de meest betrouwbare Nederlandse krant in tegenstelling tot de Telegraaf.

Als je een riooljournalist bent ja, een beetje kwaliteitskrant zou zich toch niet aan zulke goedkope trucs moeten laten vangen...

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2012 - 06:24:28
Er is niks goedkoops aan. Zoals hierboven reeds gezegd: de Ferrari fabriek ligt plat. Dat is ook zo. Daar is niks overtrokken aan. Ik snap de ophef niet.

Het is natuurlijk wel suggestief.
Als je het plat liggen in combinatie met 'n aardbeving aanvoert, wek je wel de illusie dat het om iets ernstigers gaat dan het tijdelijk sluiten van.
Mee eens, dat is ook plat liggen, maar toch niet het soort dat gesuggereerd wordt met de kop.
Echter ..... zoals ik al eerder aangaf en onze "in huis" journalist in spé beaamde, is dat juist journalistiek anno nu.
Een kop moet ervoor zorgen dat het artikel gelezen wordt, niet het verhaal vertellen.

SanderD

Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 16:23:03
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 15:45:15
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 12:28:50
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

En waar baseer jij die mening op? Ben ik niet met je eens.

Welke mening? Dat Alonso er het meeste uithaalt? Of dat je als piloot afhankelijk bent van externe factoren?

In elk geval, de Ferrari was zeker in het begin van het seizoen allesbehalve de snelste wagen. Toch stond hij zéér goed geplaatst voor de GP in Barcelona. Nu nog natuurlijk, maar sinds Barcelona lijkt die Ferrari me helemaal niet meer zo slecht.

Bij die verwijzing naar die externe factoren en het voorbeeld van Hamilton, doel ik op de zwakke pitstops en de gridstraf. Dat slaagt je terug, ook al doe je een goeie job.

Ik dacht dat je bedoelde dat je Lewis het beste vond rijden. Verkeerd gelezen, mijn excuses.

0634

Citaat van: Kootje op 30 mei 2012 - 16:55:46
Het is natuurlijk wel suggestief.
Als je het plat liggen in combinatie met 'n aardbeving aanvoert, wek je wel de illusie dat het om iets ernstigers gaat dan het tijdelijk sluiten van.
Mee eens, dat is ook plat liggen, maar toch niet het soort dat gesuggereerd wordt met de kop.
Echter ..... zoals ik al eerder aangaf en onze "in huis" journalist in spé beaamde, is dat juist journalistiek anno nu.
Een kop moet ervoor zorgen dat het artikel gelezen wordt, niet het verhaal vertellen.
Ik denk dat je de Volkskrant dan niet goed kent. Ik legde de link ook helemaal niet met plat door de aardbeving. Fabriek plat betekend bij mij gewoon dat die stil ligt. Ik vind daar weinig riooljournalistiek aan.

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 17:34:56
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 16:23:03
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 15:45:15
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 12:28:50
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

En waar baseer jij die mening op? Ben ik niet met je eens.

Welke mening? Dat Alonso er het meeste uithaalt? Of dat je als piloot afhankelijk bent van externe factoren?

In elk geval, de Ferrari was zeker in het begin van het seizoen allesbehalve de snelste wagen. Toch stond hij zéér goed geplaatst voor de GP in Barcelona. Nu nog natuurlijk, maar sinds Barcelona lijkt die Ferrari me helemaal niet meer zo slecht.

Bij die verwijzing naar die externe factoren en het voorbeeld van Hamilton, doel ik op de zwakke pitstops en de gridstraf. Dat slaagt je terug, ook al doe je een goeie job.

Ik dacht dat je bedoelde dat je Lewis het beste vond rijden. Verkeerd gelezen, mijn excuses.
Nou ja, klopt op zich ook wel. Lewis rijd dit jaar zeer volwassen en foutloos. Reed China en Spanje ondanks gridstraf erg strak. En Bahrein had ook hoger kunnen zijn als zijn team niet stuntelde. Al met Al vind ik Hamilton dit jaar samen met Alonso en in zekere zin Vettel wel de beste.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 31 mei 2012 - 14:17:45
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 17:34:56
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 16:23:03
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 15:45:15
Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 12:28:50
Citaat van: sanderalonso op 30 mei 2012 - 07:34:45
Volgens Jamie Alguersuari is Alonso momenteel de beste F1 coureur

Gohja, hij haalt er waarschijnlijk inderdaad het meeste uit. Maar je bent als piloot ook afhankelijk van externe factoren, cfr. Hamilton.

En waar baseer jij die mening op? Ben ik niet met je eens.

Welke mening? Dat Alonso er het meeste uithaalt? Of dat je als piloot afhankelijk bent van externe factoren?

In elk geval, de Ferrari was zeker in het begin van het seizoen allesbehalve de snelste wagen. Toch stond hij zéér goed geplaatst voor de GP in Barcelona. Nu nog natuurlijk, maar sinds Barcelona lijkt die Ferrari me helemaal niet meer zo slecht.

Bij die verwijzing naar die externe factoren en het voorbeeld van Hamilton, doel ik op de zwakke pitstops en de gridstraf. Dat slaagt je terug, ook al doe je een goeie job.

Ik dacht dat je bedoelde dat je Lewis het beste vond rijden. Verkeerd gelezen, mijn excuses.
Nou ja, klopt op zich ook wel. Lewis rijd dit jaar zeer volwassen en foutloos. Reed China en Spanje ondanks gridstraf erg strak. En Bahrein had ook hoger kunnen zijn als zijn team niet stuntelde. Al met Al vind ik Hamilton dit jaar samen met Alonso en in zekere zin Vettel wel de beste.

Nah, hij rijd volwassen, maar als hij dat vorig jaar ook had gedaan was het dit jaar niet tot weinig opgevallen en werd hij daar niet voor 'geprezen'. Ik vind Vettel ook wel meevallen hoor, misschien vind ik dit jaar Webber wel beter, net als in 2010.

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_wereldkampioen_2012/

Geen verkeerd salaris voor meneer Alonso. Ik zou wel een jaartje met hem willen ruilen. Ik Formule 1 coureur en Fernando student journalistiek!