""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Jozef

Ik weet al bij welk team ze de lekkerste broodjes zullen hebben volgend jaar!

SDG

Citaat van: Kootje op 10 april 2012 - 16:54:47
Dat vind ik 'n goed antwoord op m'n vraag: Waarom niet ??

Ik zou ook niet weten waarom niet. Kaltenborn komt per slot van rekening ook niet zomaar uit de lucht gevallen, maar bekleedt al een tijdje een hoge functie in het team en als Sauber nu vindt dat zij het vertrouwen waard is, tja...

Franky R.

Citaat van: SDG op 10 april 2012 - 18:13:44
Citaat van: Kootje op 10 april 2012 - 16:54:47
Dat vind ik 'n goed antwoord op m'n vraag: Waarom niet ??

Ik zou ook niet weten waarom niet. Kaltenborn komt per slot van rekening ook niet zomaar uit de lucht gevallen, maar bekleedt al een tijdje een hoge functie in het team en als Sauber nu vindt dat zij het vertrouwen waard is, tja...


Idd.


Ik merk ook al op andere fora dat men nu opeens loopt te zeiken over haar vrouwzijn. Onderwijl "vergeet" men eventjes dat die dame al 13 jaar in het vak zit... ::)


Peter Sauber lijkt mij geen man, die zomaar dingen doet. Dus deze Kaltenborn zal het vast goed doen.

KVDracer

#378
Citaat van: Franky R. op 10 april 2012 - 18:22:23
Citaat van: SDG op 10 april 2012 - 18:13:44
Citaat van: Kootje op 10 april 2012 - 16:54:47
Dat vind ik 'n goed antwoord op m'n vraag: Waarom niet ??

Ik zou ook niet weten waarom niet. Kaltenborn komt per slot van rekening ook niet zomaar uit de lucht gevallen, maar bekleedt al een tijdje een hoge functie in het team en als Sauber nu vindt dat zij het vertrouwen waard is, tja...


Idd.


Ik merk ook al op andere fora dat men nu opeens loopt te zeiken over haar vrouwzijn. Onderwijl "vergeet" men eventjes dat die dame al 13 jaar in het vak zit... ::)


Peter Sauber lijkt mij geen man, die zomaar dingen doet. Dus deze Kaltenborn zal het vast goed doen.

Of je nu vrouw of man bent, doet er toch niet toe. Precies of een man betere zaken kan doen dan een vrouw ..

rafael25

Vooruitlopend op zijn reis naar Shanghai deze week, Ferrari's Fernando Alonso krijgt een # 1 shirt van Real Madrid.


Kootje

Citaat van: KVDracer op 10 april 2012 - 20:13:19
Of je nu vrouw of man bent, doet er toch niet toe. Precies of een man betere zaken kan doen dan een vrouw ..

Zou niets uit mogen maken.
Al is het wel zo dat de gemiddelde vrouw meer vanuit de emotie opereert en de gemiddelde man meer vanuit keihard zakelijk oogpunt.
Maar ja, dat wil ten eerste niet zeggen dat dat slechter is, en ten tweede is dat de gemiddelde vrouw.

SDG

#381
Citaat van: Franky R. op 10 april 2012 - 18:22:23

Ik zou ook niet weten waarom niet. Kaltenborn komt per slot van rekening ook niet zomaar uit de lucht gevallen, maar bekleedt al een tijdje een hoge functie in het team en als Sauber nu vindt dat zij het vertrouwen waard is, tja...

Er zijn bovendien nog vrouwen die een functie als teambaas bekleden in de autosport. Ik denk bv. aan Sarah Fisher in de Indycars...

rafael25

#382


[verwijderd door de beheerder]


monaco2011

Citaat van: Kootje op 12 april 2012 - 16:46:17
Citaat van: KVDracer op 10 april 2012 - 20:13:19
Of je nu vrouw of man bent, doet er toch niet toe. Precies of een man betere zaken kan doen dan een vrouw ..

Zou niets uit mogen maken.
Al is het wel zo dat de gemiddelde vrouw meer vanuit de emotie opereert en de gemiddelde man meer vanuit keihard zakelijk oogpunt.
Maar ja, dat wil ten eerste niet zeggen dat dat slechter is, en ten tweede is dat de gemiddelde vrouw.
tja, dr bestaat altijd het gevaar van omgekeerde discriminatie. Ik ben wel wat sceptisch als ik hoor dat een vrouw een F1 team gaat runnen. k zal niet  zeggen dat het niet kan, maar k moet het nog zien. Een vrouw aan het roer in een mannenwereld, da's misschien wel vragen om moeilijkheden.

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/nieuwe_sponsor_sauber1/


Vorige week in china stond er al Out off the Blue op de engine cover. Ik vroeg het me toen ook al af wat dat was.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 17 april 2012 - 19:26:33
Citaat van: Kootje op 12 april 2012 - 16:46:17
Citaat van: KVDracer op 10 april 2012 - 20:13:19
Of je nu vrouw of man bent, doet er toch niet toe. Precies of een man betere zaken kan doen dan een vrouw ..

Zou niets uit mogen maken.
Al is het wel zo dat de gemiddelde vrouw meer vanuit de emotie opereert en de gemiddelde man meer vanuit keihard zakelijk oogpunt.
Maar ja, dat wil ten eerste niet zeggen dat dat slechter is, en ten tweede is dat de gemiddelde vrouw.
tja, dr bestaat altijd het gevaar van omgekeerde discriminatie. Ik ben wel wat sceptisch als ik hoor dat een vrouw een F1 team gaat runnen. k zal niet  zeggen dat het niet kan, maar k moet het nog zien. Een vrouw aan het roer in een mannenwereld, da's misschien wel vragen om moeilijkheden.


Dan denk ik dat die 'mannen' eerder de problemen over zichzelf af roepen, indien zij niet op een gelijkwaardige toon met Kaltenborn kunnen omgaan.


Kaltenborn is niet de eerste of de enige vrouwelijke baas ter wereld, toch? Je zou als seksistische teambaas eens raar op je neus kijken, indien een potentiƫle grote sponsor een vrouwelijke CEO heeft... ::)

SDG

Wisten jullie dat Nico Rosberg de derde zoon van een oud-Grand Prix-winnaar is die zelf ook een GP gewonnen heeft? Damon Hill en Jacques Villeneuve gingen hem vooraf.

Gerard

Citaat van: SDG op 25 april 2012 - 09:37:07
Wisten jullie dat Nico Rosberg de derde zoon van een oud-Grand Prix-winnaar is die zelf ook een GP gewonnen heeft? Damon Hill en Jacques Villeneuve gingen hem vooraf.
Ja ;D

Matthijs

Ja het is David Brabham en Michael Andretti nooit gelukt om een race te winnen.  :)