""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

rafael25

voor de liefhebbers en mensen die BBC 2 kunnen ontvangen ( ik niet :(  ) :

Kimi Raikkonen is volgende week zondag te gast bij het programma Top Gear. De 32-jarige Fin, die dit jaar zijn rentree maakt in de Formule 1, zal onder meer proberen om een zo snel mogelijke rondetijd te rijden in de 'redelijk geprijsde wagen'.


De aflevering met Raikkonen is op 11 maart om 21:00 uur te zien op BBC2.

rafael25

Voor de Williliams fan speciaal voor je, kootje
volgende week  een kijkje in de fabriek van Williams F1!
National Geographic Channel. Volgende week donderdag om 21:00 uur

0634


Kootje

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 22:44:42
voor de liefhebbers en mensen die BBC 2 kunnen ontvangen ( ik niet :(  ) :

Kimi Raikkonen is volgende week zondag te gast bij het programma Top Gear. De 32-jarige Fin, die dit jaar zijn rentree maakt in de Formule 1, zal onder meer proberen om een zo snel mogelijke rondetijd te rijden in de 'redelijk geprijsde wagen'.


De aflevering met Raikkonen is op 11 maart om 21:00 uur te zien op BBC2.

Ik helaas ook niet meer.
Zal is kijken of ik t wel via 't net kan krijgen.


Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 23:09:21
Voor de Williliams fan speciaal voor je, kootje
volgende week  een kijkje in de fabriek van Williams F1!
National Geographic Channel. Volgende week donderdag om 21:00 uur


Wist ik, maat toch bedankt voor de tip.  ;)


En voor de mensen die dan niet kunnen, programma wordt op zaterdagavond 21.00 uur herhaald.

Gerard

Barcelona en Valencia gaan om beurten de GP organiseren...

SDG

Citaat van: Gerard op 09 maart 2012 - 10:27:09
Barcelona en Valencia gaan om beurten de GP organiseren...

Bron?

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Heb met geen van beiden races iets, maar als ik dan moet kiezen tussen Valencia of Barcelona is de keuze ook wel snel gemaakt. Al is het maar om de historie.

SDG

Citaat van: Ńiels op 09 maart 2012 - 15:31:21
Heb met geen van beiden races iets, maar als ik dan moet kiezen tussen Valencia of Barcelona is de keuze ook wel snel gemaakt. Al is het maar om de historie.

Ik ben al tevreden dat er toch al zeker weer een GP in een Europees land behouden blijft, in plaats van dat er straks nog een extra zondag ontbijttelevisie uit Verweggistan bijkomt...

Kootje

Citaat van: Gerard op 09 maart 2012 - 10:27:09
Barcelona en Valencia gaan om beurten de GP organiseren...

Goed nieuws.
Das iig één saaie race per jaar minder.

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 22:44:42
voor de liefhebbers en mensen die BBC 2 kunnen ontvangen ( ik niet :(  ) :

Kimi Raikkonen is volgende week zondag te gast bij het programma Top Gear. De 32-jarige Fin, die dit jaar zijn rentree maakt in de Formule 1, zal onder meer proberen om een zo snel mogelijke rondetijd te rijden in de 'redelijk geprijsde wagen'.


De aflevering met Raikkonen is op 11 maart om 21:00 uur te zien op BBC2.

Rafael,

Anders download je toch via streetfire.net?
Dit is een voorbeeldje van seizoen 18...; http://www.streetfire.net/video/top-gear-18x05_2377799.htm

Kootje

Thanx voor de tip Franky 8)

Folkert

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 22:44:42
voor de liefhebbers en mensen die BBC 2 kunnen ontvangen ( ik niet :(  ) :

Kimi Raikkonen is volgende week zondag te gast bij het programma Top Gear. De 32-jarige Fin, die dit jaar zijn rentree maakt in de Formule 1, zal onder meer proberen om een zo snel mogelijke rondetijd te rijden in de 'redelijk geprijsde wagen'.


De aflevering met Raikkonen is op 11 maart om 21:00 uur te zien op BBC2.
Rafael25: Met alle respect hoor, maar zou je voortaan gewoon willen zeggen als je ander mans posten kopieert en hier gebruikt?
Heb je al paar keer betrapt met mijn teksten hier.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 27 maart 2012 - 14:54:35
'Lewis Hamilton in film over F1' ::)


http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/11793904/___Lewis_Hamilton_in_film_over_F1___.html

Ach, het gaat nog steeds over de F1. Zal niet al teveel effect hebben om zijn 'concentratie'...Citaat; "Ron is dol op het jonge talent, die hard heeft gewerkt om te komen waar hij is. "Ik weet niet of hij in de film zou willen spelen. Maar als hij wil zou er een rol voor hem moeten zijn."

Waarschijnlijk een rolletjes als schoenpoetser?! Er waren nog geen zwarte coureurs in de F1 van 1976!!!! ::) Amerikanen en historisch besef... :P


Wel in de VS, in de NASCAR....Wendell Scott.