""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Hij is wat arrogant inderdaad. Maar hopelijk heeft Max geen last van de escapades van zijn vader.

0634

Zo zie je maar, snelle conclusies zijn niet altijd terecht:

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_niet_schuldig_aan_doodslag/

Wat er wel precies is gebeurd blijft giswerk. Misschien kregen ze wel ruzie, heeft hij de vrouw uit zijn auto gezet en is zij voor de wagen is gaan staan. Je weet het niet.

robbert

ja en iedereen zei al van verstappen verdient een grote straf en zo ;D

Franky R.

Citaat van: robbert op 19 januari 2012 - 22:17:12
ja en iedereen zei al van verstappen verdient een grote straf en zo ;D


Je had het over jezelf?  ;)
Maar het is ook niet de eerste keer dat Jos een vriendin of echtgenote zou hebben geslagen. Overigens denk ik dat Jos het juist beter zou moeten weten...vandaar mijn reactie van 'plenty fish'...

janke

Joske is een beetje een groot looser. Handtastelijk bij vrouwen?? Al vaker?? Ik word kotsmisselijk van die verstappen.nl site. Hendrixs en Co sporen niet. Verstappen is een etterbakkie. Alweer.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 20 januari 2012 - 23:18:26
Joske is een beetje een groot looser. Handtastelijk bij vrouwen?? Al vaker?? Ik word kotsmisselijk van die verstappen.nl site. Hendrixs en Co sporen niet. Verstappen is een etterbakkie. Alweer.


Tja, niets aan toe te voegen... :-X

0634

Ik vind het ook geen sympathieke gast en hij heeft ook losse handjes, maar de overtrokken conclusies die ontstonden na poging tot doodslag of volgens sommigen zelfs poging tot moord zijn gewoon veel te snel getrokken. Volgens een aantal moest deze halve psychopaat maar de rest van zijn leven achter slot en grendel doorbrengen en zou Max' carriere bij voorbaat genekt zijn. Nu blijkt dat het waarschijnlijk allemaal toch iets anders gegaan is dan een brute poging tot doodslag. Net als de Kluivert en van Persie nooit iemand verkracht hebben. Het publieke oordeel volgt soms wel heel snel met dit soort dingen.

janke

Psychopaat is natuurlijk overdreven, maar dat meneer losse handjes heeft is wel bekend. Kreeg 8 maanden voorwaardelijke en moest een fikse schadevergoeding aan zijn ex betalen. Bij dit geval werden bij zijn vriendin kneuzingen geconstateerd, hoe kan dat?? Maar ik heb nu eenmaal een gruwelijke hekel aan mannen die denken boven een vrouw te kunnen staan en daar alle middelen voor gebruiken. Verder kap ik hier maar mee. Want meneertje moet niet te veel aandacht krijgen. Ik hoop wel dat Max door deze toestanden zichzelf blijft en doorgaat waar hij mee bezig was. Want hij is immers een groot talent. En verdiend het om verder te groeien tot misschien wel een topcoureur.
Some things are too important to be left in the past.


janke

Citaat van: Jeroen op 21 januari 2012 - 11:28:56
http://www.gppits.net/nieuws/reactive_ride_height-systeem_toch_verboden/

Ha, zullen ze bij Renault en bijv. Ferrari leuk vinden. Weer wat centen over de balk gegooid voor niets.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: Jeroen op 21 januari 2012 - 11:28:56
http://www.gppits.net/nieuws/reactive_ride_height-systeem_toch_verboden/

yep dus het seizoen is nog niet begonnen, en ferrari heeft al iets achtergemaakt voor niks en zal dus wellicht een beetje achterstand hebben. Maar zal wellicht geen gevolgen hebben bij de start van het echte seizoen

rafael25

Citaat van: Jeroen op 21 januari 2012 - 11:28:56
http://www.gppits.net/nieuws/reactive_ride_height-systeem_toch_verboden/

FIA doel te verbieden? Wat is er gebeurd met de goede oude dagen toen ze iets tegen de publieke opinie te beslissen en toch doe het in een halve seconde? Bah, F1 is te zacht nu Grapje. Dit is helemaal om te zien iets nieuws, laat het worden ontwikkeld voor een tijdje en dan proberen om het te verbieden. Het gaat niet om al te veranderen omdat ze niet altijd zien de lus gaten of wat er gedaan zou kunnen worden totdat er nieuwe gizmo daadwerkelijk is gecreƫerd. Misschien is dit keer is het voor de veiligheidsmaatregelen, weet ik niet, ik weet niet wat er met ze, maar na zoveel jaren van dit scenario gebeurt heb ik niet meer te geloven dat de F1 is over de beste ontwerpen en de beste innovatie. Het hoeft niet een slechte zaak zijn vooral als het om veiligheidsredenen, maar F1 blijft nog steeds zoals het is de grens voor de technologie, maar dat is discutabel. Hoe dan ook, dat was een wandeling en een half ...

0634

Citaat van: janke op 21 januari 2012 - 11:22:41
Psychopaat is natuurlijk overdreven, maar dat meneer losse handjes heeft is wel bekend. Kreeg 8 maanden voorwaardelijke en moest een fikse schadevergoeding aan zijn ex betalen. Bij dit geval werden bij zijn vriendin kneuzingen geconstateerd, hoe kan dat?? Maar ik heb nu eenmaal een gruwelijke hekel aan mannen die denken boven een vrouw te kunnen staan en daar alle middelen voor gebruiken. Verder kap ik hier maar mee. Want meneertje moet niet te veel aandacht krijgen. Ik hoop wel dat Max door deze toestanden zichzelf blijft en doorgaat waar hij mee bezig was. Want hij is immers een groot talent. En verdiend het om verder te groeien tot misschien wel een topcoureur.
Ik snap je ook wel hoor. Dat agressieve gedrag van hem is alleen maar te veroordelen. Terecht. Maar inrijden met een auto op een vriendin vanwege liefdesproblemen vind ik wel van een andere categorie en bovendien het gedrag van iemand die een halve psychopaat is. Iedereen (ik ook hoor) is altijd geneigd om het slachtoffer te geloven maar het blijkt vaak toch wat genuanceerder te liggen.

0634

#283
Citaat van: janke op 21 januari 2012 - 11:33:20
Citaat van: Jeroen op 21 januari 2012 - 11:28:56
http://www.gppits.net/nieuws/reactive_ride_height-systeem_toch_verboden/

Ha, zullen ze bij Renault en bijv. Ferrari leuk vinden. Weer wat centen over de balk gegooid voor niets.
Tja, vreemd ook weer. Ik ken alle ins en outs nog niet maar eerder deze week iets goedkeuren en nu weer afkeuren is toch altijd wat merkwaardig. Er zullen idd wel weer wat teams geklaagd hebben omdat ze zelf niets bedacht hebben. Zonde dat ingenieuze uitvindingen vaak teniet worden gedaan. De strenge regels van de FIA zijn aan een kant wel goed maar aan de andere kant creeer je wel eenheidsworst en hou je de huidige rangorde van teams helaas in stand.

Tegenwoordig wordt je bestraft voor innovativiteit ipv dat je ervoor beloond wordt. Zonde hoor.

Enzo

Merc had het systeem ook al klaar. Ik zou om een schadevergoeding vragen aan de FIA... :-X